ZviZZer ULTRAFINE CUT 250 ml - zelená jemná pasta s křemičitým sealantem Extra jemná leštící pasta vhodná pro kombinaci s finišovacími pady jak na rotační, tak i na orbitální leštičky. Pasta při správném použití dostačuje pro řadu hobby uživatelů jako jedna z mála v sortimentu. Je určena převážně pro pastelové barvy, kde není třeba při správném použití pastu stírat. Obsažený křemičitý sealant Vám mnohokrát ulehčí práci tak, že během finálního leštění zároveň ochrání lak až na 12 měsíců. Ze zkušenosti... Celý popis
Koupit za 549 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
ZviZZer Ultrafine Cut 250 ml - zelená jemná pasta s křemičitým sealantem
Doprava:
65 Kč
Skladem
549 Kč
Koupit za 549 Kč
ZviZZer ULTRAFINE CUT 250 ml - zelená jemná pasta s křemičitým sealantem
Doprava:
69 Kč
Skladem
549 Kč
Koupit za 549 Kč
ZviZZer UltraFine 250 ml Finální jemná pasta s keramickým sealantem
Doprava:
75 Kč
Skladem
543 Kč
Koupit za 543 Kč
Popis
ZviZZer ULTRAFINE CUT 250 ml - zelená jemná pasta s křemičitým sealantem
Extra jemná leštící pasta vhodná pro kombinaci s finišovacími pady jak na rotační, tak i na orbitální leštičky. Pasta při správném použití dostačuje pro řadu hobby uživatelů jako jedna z mála v sortimentu. Je určena převážně pro pastelové barvy, kde není třeba při správném použití pastu stírat. Obsažený křemičitý sealant Vám mnohokrát ulehčí práci tak, že během finálního leštění zároveň ochrání lak až na 12 měsíců.
Ze zkušenosti UMYEM se však jedná spíše o ochranu v řádu kratších měsíců.
POZOR: Vždy záleží na druhu laku, tvrdosti, stáří a jeho poškození.
Na leštění neexistuje jednotný návod, jelikož jsou rozdílné podmínky laků, zázemí, leštičky nebo i požadavky. Pár pravidel k leštění Vám zde velmi rádi představíme.
Dávat pozor na hrany.
Začít pracovat při nižších otáčkách.
Nepracovat na větší ploše než je 6x až 8x velikost kotouče.
Tip UMYEM:
Pravidelně čistěte kotouč, jelikož zanesený kotouč ubírá na výkonnosti. Současně dbejte na čistotu okolo leštění, jelikož tam se pozná profesionál - můžeme potvrdit z vlastní zkušenosti.
Další informace:
Spotřeba: při leštění celého středního vozu (Škoda Octavia) cca 50 až 100 ml
Doporučení: Pastu naneste na pad. Pokud je pad nový (i vypraný) použijte pasty více do prvního kroku. Rozneste pastu na broušené místo velmi pomalými otáčkami a sledujte pastu, která se po lehkém záhřevu změní na transparentní olejovou barvu. Přidejte otáčky a leštěte do kříže.
Extra jemná leštící pasta vhodná pro kombinaci s finišovacími pady jak na rotační, tak i na orbitální leštičky. Pasta při správném použití dostačuje pro řadu hobby uživatelů jako jedna z mála v sortimentu. Je určena převážně pro pastelové barvy, kde není třeba při správném použití pastu stírat. Obsažený křemičitý sealant Vám mnohokrát ulehčí práci tak, že během finálního leštění zároveň ochrání lak až na 12 měsíců.
Ze zkušenosti UMYEM se však jedná spíše o ochranu v řádu kratších měsíců.
POZOR: Vždy záleží na druhu laku, tvrdosti, stáří a jeho poškození.
Na leštění neexistuje jednotný návod, jelikož jsou rozdílné podmínky laků, zázemí, leštičky nebo i požadavky. Pár pravidel k leštění Vám zde velmi rádi představíme.
Dávat pozor na hrany.
Začít pracovat při nižších otáčkách.
Nepracovat na větší ploše než je 6x až 8x velikost kotouče.
Tip UMYEM:
Pravidelně čistěte kotouč, jelikož zanesený kotouč ubírá na výkonnosti. Současně dbejte na čistotu okolo leštění, jelikož tam se pozná profesionál - můžeme potvrdit z vlastní zkušenosti.
Další informace:
Spotřeba: při leštění celého středního vozu (Škoda Octavia) cca 50 až 100 ml
Doporučení: Pastu naneste na pad. Pokud je pad nový (i vypraný) použijte pasty více do prvního kroku. Rozneste pastu na broušené místo velmi pomalými otáčkami a sledujte pastu, která se po lehkém záhřevu změní na transparentní olejovou barvu. Přidejte otáčky a leštěte do kříže.
Parametry
Výrobce | ZviZZer |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor