Jak používat: Menzerna Heavy Cut Compound 400 je výkonou pastou, můžné využít jako první krok leštění. Vhodná jak na rotační tak excentrické leštičky. Používání je velmi snadné a vhodné pro každého detailera hobby i profi. Má velmi dobré brusné účinky a dokáže zajistit fantastický výsledek lesku - na tvrdé laky výborný finiš, u měkkých laků je potřeba závěrečné leštění finišovací pastou. POZOR: Vždy záleží na druhu laku, tvrdosti, stáří, poškození. aj. Na leštění neexistuje jednotný návod, jelikož... Celý popis
Koupit za 589 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Menzerna Heavy Cut Compound 400 Green Line 250 ml brusná leštící pasta 250HCC400_GL + Prodloužená lhůta na vrácení zboží do 40 dnů
Doprava:
89 Kč
589 Kč
Koupit za 589 Kč
Menzerna Heavy Cut Compound 400 GREEN LINE - leštící pasta jednokroková 250 ml
Doprava:
59 Kč
Skladem
529 Kč
Koupit za 529 Kč
LaVie Curls Warm Conditioner 250ml - Proteinový kondicionér
Doprava:
59 Kč
Skladem
490 Kč
Koupit za 490 Kč
LaVie Curls Warm Conditioner 250ml - Proteinový kondicionér
Doprava:
39 Kč
Skladem
490 Kč
Koupit za 490 Kč
Menzerna Heavy Cut Compound 400 250ml
Doprava:
67 Kč
Skladem
446 Kč
Koupit za 446 Kč
Popis
Jak používat:
Menzerna Heavy Cut Compound 400 je výkonou pastou, můžné využít jako první krok leštění. Vhodná jak na rotační tak excentrické leštičky. Používání je velmi snadné a vhodné pro každého detailera hobby i profi. Má velmi dobré brusné účinky a dokáže zajistit fantastický výsledek lesku - na tvrdé laky výborný finiš, u měkkých laků je potřeba závěrečné leštění finišovací pastou.
POZOR: Vždy záleží na druhu laku, tvrdosti, stáří, poškození. aj.
Na leštění neexistuje jednotný návod, jelikož jsou rozdílné podmínky laků, zázemí, leštičky nebo i požadavků. Avšak pár pravidel k leštění zde velmi rádi představíme.
- Dávat pozor na hrany.
- Začít pracovat při nižších otáčkách.
- Nepracovat na větší ploše než je 6x až 8x velikost kotouče.
- Reálný stav leštění zjistíte až po odmaštění.
Řezná síla: 8/10
Lesk: 8/10
Tip:
Pravidelně čistěte kotouč, jelikož zanesený kotouč ubírá na výkonnosti. Současně dbejte na čistotu okolo leštění, jelikož tam se pozná profesionál (vlastní zkušenosti).
Další informace:
- Dostupné balení: 250 ml
- Spotřeba: při leštění celého středního vozu (Škoda Octavia) cca 50 až 100 ml
- Doporučení: Pastu naneste na pad. Pokud je pad nový (i vypraný) použijte pasty více do prvního kroku. Rozneste pastu na broušené místo velmi pomalými otáčkami a sledujte pastu, která se po lehkém záhřevu změní na transparentní/olejovou barvu. Přidejte otáčky a bruste do kříže.
Menzerna Heavy Cut Compound 400 je výkonou pastou, můžné využít jako první krok leštění. Vhodná jak na rotační tak excentrické leštičky. Používání je velmi snadné a vhodné pro každého detailera hobby i profi. Má velmi dobré brusné účinky a dokáže zajistit fantastický výsledek lesku - na tvrdé laky výborný finiš, u měkkých laků je potřeba závěrečné leštění finišovací pastou.
POZOR: Vždy záleží na druhu laku, tvrdosti, stáří, poškození. aj.
Na leštění neexistuje jednotný návod, jelikož jsou rozdílné podmínky laků, zázemí, leštičky nebo i požadavků. Avšak pár pravidel k leštění zde velmi rádi představíme.
- Dávat pozor na hrany.
- Začít pracovat při nižších otáčkách.
- Nepracovat na větší ploše než je 6x až 8x velikost kotouče.
- Reálný stav leštění zjistíte až po odmaštění.
Řezná síla: 8/10
Lesk: 8/10
Tip:
Pravidelně čistěte kotouč, jelikož zanesený kotouč ubírá na výkonnosti. Současně dbejte na čistotu okolo leštění, jelikož tam se pozná profesionál (vlastní zkušenosti).
Další informace:
- Dostupné balení: 250 ml
- Spotřeba: při leštění celého středního vozu (Škoda Octavia) cca 50 až 100 ml
- Doporučení: Pastu naneste na pad. Pokud je pad nový (i vypraný) použijte pasty více do prvního kroku. Rozneste pastu na broušené místo velmi pomalými otáčkami a sledujte pastu, která se po lehkém záhřevu změní na transparentní/olejovou barvu. Přidejte otáčky a bruste do kříže.
Parametry
Výrobce | Menzerna |
Objem | 250 ml |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor