MANNOL Molibden additive je přísada do motorového a převodového (pro mechanické převodovky) oleje pro snížení tření a opotřebení, které zajišťuje mimořádně stabilní koloidní disperze přírodního disulfidu molybdenu (MoS2) v základovém oleji. Na všech třecích plochách vytváří silný vrstvený film s nepřekonatelným účinkem proti tření, který přetrvává i při úplném úniku oleje. Vlastnosti produktu: - Účinně snižuje koeficient tření, čímž snižuje točivý moment a následně i ztráty energie, což vám umožňuje... Celý popis
Koupit za 250 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
SCT - MANNOL MN9091-035ME Molibden Additive 350ml (MN9091-035ME)
Doprava:
95 Kč
250 Kč
Koupit za 250 Kč
Mannol 9991 Molibden additive 350ml
Doprava:
140 Kč
69 Kč
Koupit za 69 Kč
Popis
MANNOL Molibden additive je přísada do motorového a převodového (pro mechanické převodovky) oleje pro snížení tření a opotřebení, které zajišťuje mimořádně stabilní koloidní disperze přírodního disulfidu molybdenu (MoS2) v základovém oleji. Na všech třecích plochách vytváří silný vrstvený film s nepřekonatelným účinkem proti tření, který přetrvává i při úplném úniku oleje.
Vlastnosti produktu:
- Účinně snižuje koeficient tření, čímž snižuje točivý moment a následně i ztráty energie, což vám umožňuje výrazně šetřit palivo;
- Snižuje opotřebování a zabraňuje zasekávání i při vysokém tlaku a zatížení, čímž výrazně prodlužuje životnost motoru a komponentů mechanické převodovky;
- Má vysokou tepelnou stabilitu, odolává vysokým teplotám do 350°C;
- Netvoří usazeniny;
- Kompatibilní se všemi filtry (neucpává jejich póry) a těsněními;
- Míchá se se všemi typy olejů (minerální, syntetické atd.) a je vhodný pro všechny čtyřtaktní benzinové a naftové motory (atmosférické nebo přeplňované), se systémy úpravy výfukových plynů nebo bez nich;
- Zabraňuje poškození motoru nebo převodovky v důsledku extrémních okolností (únik oleje, velmi vysoké zatížení, přehřátí atd.);
- Snižuje hluk motoru, nebo převodovky;
- Doporučuje se zejména pro zařízení předchozí generace.
Pozor!
V některých zařízeních nelze použít sulfid molybdenu, což je vždy uvedeno v návodu k obsluze zařízení.
Pro správnou aplikaci aditiva si pozorně přečtěte návod k obsluze zařízení!
Nepoužívejte v automatických převodovkách nebo v převodovkách s mokrou spojkou!
Aplikace:
Přidejte do motorového nebo převodového oleje v libovolném čase. Doporučuje se pro pravidelné používání: při každé výměně oleje přidejte do oleje čerstvou přísadu. Obsah 350 ml dózy je dostatečný pro olejový systém o objemu do 5 litrů.
Vlastnosti produktu:
- Účinně snižuje koeficient tření, čímž snižuje točivý moment a následně i ztráty energie, což vám umožňuje výrazně šetřit palivo;
- Snižuje opotřebování a zabraňuje zasekávání i při vysokém tlaku a zatížení, čímž výrazně prodlužuje životnost motoru a komponentů mechanické převodovky;
- Má vysokou tepelnou stabilitu, odolává vysokým teplotám do 350°C;
- Netvoří usazeniny;
- Kompatibilní se všemi filtry (neucpává jejich póry) a těsněními;
- Míchá se se všemi typy olejů (minerální, syntetické atd.) a je vhodný pro všechny čtyřtaktní benzinové a naftové motory (atmosférické nebo přeplňované), se systémy úpravy výfukových plynů nebo bez nich;
- Zabraňuje poškození motoru nebo převodovky v důsledku extrémních okolností (únik oleje, velmi vysoké zatížení, přehřátí atd.);
- Snižuje hluk motoru, nebo převodovky;
- Doporučuje se zejména pro zařízení předchozí generace.
Pozor!
V některých zařízeních nelze použít sulfid molybdenu, což je vždy uvedeno v návodu k obsluze zařízení.
Pro správnou aplikaci aditiva si pozorně přečtěte návod k obsluze zařízení!
Nepoužívejte v automatických převodovkách nebo v převodovkách s mokrou spojkou!
Aplikace:
Přidejte do motorového nebo převodového oleje v libovolném čase. Doporučuje se pro pravidelné používání: při každé výměně oleje přidejte do oleje čerstvou přísadu. Obsah 350 ml dózy je dostatečný pro olejový systém o objemu do 5 litrů.
Parametry
Výrobce | SCT |
Objem | 0.35 l |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor