Vytváří ochrannou vrstvu proti opotřebení. Snížení provozní hlučnosti, tření a opotřebení. Obsahuje vysoce účinný balík aditiv pro zvýšení ochranných vlastností všech druhů motorových olejů vůči opotřebení. NEOBSAHUJE CHLOR! Dynamax Ceramic Oil Additive doplňuje mazací vlastnosti motorového oleje o nejmodernější komponenty bez popela. Kromě toho, pomocí motorového oleje se nano-keramické částice dostanou na místa, kde může vzniknout tření. Tyto nanočástice se dostanou do povrchových nerovností... Celý popis
Koupit za 579 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
DYNAMAX KERAMICKÁ PŘÍSADA DO OLEJE 300ML
Doprava:
80 Kč
Skladem
579 Kč
Koupit za 579 Kč
Přísada do oleje DYNAMAX Ceramic Oil Additive, 300ml
Doprava:
49 Kč
Skladem
770 Kč
Koupit za 770 Kč
DYNAMAX Keramická přísada do oleje 300ML
Doprava:
79 Kč
Skladem
579 Kč
Koupit za 579 Kč
Dynamax Keramická přísada do oleje, 300ml
Doprava:
69 Kč
Skladem
491 Kč
Koupit za 491 Kč
Dynamax Keramická přísada do oleje, 300ml
Doprava:
69 Kč
Skladem
491 Kč
Koupit za 491 Kč
Popis
Vytváří ochrannou vrstvu proti opotřebení.
Snížení provozní hlučnosti, tření a opotřebení.
Obsahuje vysoce účinný balík aditiv pro zvýšení ochranných vlastností všech druhů motorových olejů vůči opotřebení.
NEOBSAHUJE CHLOR!
Dynamax Ceramic Oil Additive doplňuje mazací vlastnosti motorového oleje o nejmodernější komponenty bez popela. Kromě toho, pomocí motorového oleje se nano-keramické částice dostanou na místa, kde může vzniknout tření. Tyto nanočástice se dostanou do povrchových nerovností (válců, pístů, ložisek, pístních kroužků, ozubených kol, atd.) a tam přilnou. Nanočástice kromě snížení tření vylepší i problémy s těsností. Spolu s tím jde ruku v ruce i snížení spotřeby oleje, kterou každý spalovací motor ze svého principu má.
Polykeramika má v moderní mazací technice velký význam. Drsnost kovových třecích povrchů v motorech je velmi nízká, často jen 1 mikron, větší částice se nepřichytí (nepřilepí) na kovový povrch. Filtrační prvky olejových filtrů mají ve většině případů filtrační strukturu a jemnost ve velikosti 15-25 mikronů (super jemné filtry mají jemnost 1-3 mikronů) a tak tyto nejsou schopny vyfiltrovat polykeramické nanočástice produktu Dynamax Ceramic Oil.
Dynamax Ceramic Oil se pod tlakem dostává do chemické reakce s kovy a zušlechťuje tak jejich povrch. Takto vzniklý mimořádně tvrdý a hladký povrch odolává porušení a poškození vyplývajících z tření, a to i v případě extrémních zátěží, zajistí ideální podmínky pro mazání. Tím usnadňuje vnitřní fungování motoru, jakož i pohyb součástek, což je spojeno se zvyšováním výkonu motoru nebo snižováním spotřeby pohonných hmot. V důsledku sníženého tření se rovněž sníží míra hlučnosti.
Při pravidelném používání v nových zařízeních se garantuje třikrát delší životnost. Používání Dynamax Ceramic Oil odstraňuje také problémy při studeném startu, a jistý čas ochraňuje zařízení před problémy způsobenými částečným nedostatkem oleje, i v případě ztráty celkového tlaku oleje. Může se také smíchat s jakýmkoliv olejem na syntetické, polosyntetické a minerální bázi. Mazací látky zařízení, které byly ošetřeny, ztrácejí svou mazací schopnost až později, než ty neošetřené, a to kvůli ideálnějšímu mazacímu prostředí.
A pro jaké motory je určen? Pro všechny zážehové (i na plyn), vznětové, nové i starší motory. Jedno balení o obsahu 300 ml vystačí na ošetření 6 l olejové náplně, přidává se vždy po výměně do nového zahřátého oleje. Optimální účinnost dosahuje po přibližně 400 až 600 km.
Snížení provozní hlučnosti, tření a opotřebení.
Obsahuje vysoce účinný balík aditiv pro zvýšení ochranných vlastností všech druhů motorových olejů vůči opotřebení.
NEOBSAHUJE CHLOR!
Dynamax Ceramic Oil Additive doplňuje mazací vlastnosti motorového oleje o nejmodernější komponenty bez popela. Kromě toho, pomocí motorového oleje se nano-keramické částice dostanou na místa, kde může vzniknout tření. Tyto nanočástice se dostanou do povrchových nerovností (válců, pístů, ložisek, pístních kroužků, ozubených kol, atd.) a tam přilnou. Nanočástice kromě snížení tření vylepší i problémy s těsností. Spolu s tím jde ruku v ruce i snížení spotřeby oleje, kterou každý spalovací motor ze svého principu má.
Polykeramika má v moderní mazací technice velký význam. Drsnost kovových třecích povrchů v motorech je velmi nízká, často jen 1 mikron, větší částice se nepřichytí (nepřilepí) na kovový povrch. Filtrační prvky olejových filtrů mají ve většině případů filtrační strukturu a jemnost ve velikosti 15-25 mikronů (super jemné filtry mají jemnost 1-3 mikronů) a tak tyto nejsou schopny vyfiltrovat polykeramické nanočástice produktu Dynamax Ceramic Oil.
Dynamax Ceramic Oil se pod tlakem dostává do chemické reakce s kovy a zušlechťuje tak jejich povrch. Takto vzniklý mimořádně tvrdý a hladký povrch odolává porušení a poškození vyplývajících z tření, a to i v případě extrémních zátěží, zajistí ideální podmínky pro mazání. Tím usnadňuje vnitřní fungování motoru, jakož i pohyb součástek, což je spojeno se zvyšováním výkonu motoru nebo snižováním spotřeby pohonných hmot. V důsledku sníženého tření se rovněž sníží míra hlučnosti.
Při pravidelném používání v nových zařízeních se garantuje třikrát delší životnost. Používání Dynamax Ceramic Oil odstraňuje také problémy při studeném startu, a jistý čas ochraňuje zařízení před problémy způsobenými částečným nedostatkem oleje, i v případě ztráty celkového tlaku oleje. Může se také smíchat s jakýmkoliv olejem na syntetické, polosyntetické a minerální bázi. Mazací látky zařízení, které byly ošetřeny, ztrácejí svou mazací schopnost až později, než ty neošetřené, a to kvůli ideálnějšímu mazacímu prostředí.
A pro jaké motory je určen? Pro všechny zážehové (i na plyn), vznětové, nové i starší motory. Jedno balení o obsahu 300 ml vystačí na ošetření 6 l olejové náplně, přidává se vždy po výměně do nového zahřátého oleje. Optimální účinnost dosahuje po přibližně 400 až 600 km.
Parametry
Výrobce | DYNAMAX |
Značka | Dynamax l |
Objem | 0.3 l |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor