Optimum No Rinse Wash & Shine Tento revoluční výrobek umožňuje umýt vůz kdekoliv bez potřeby hadice, pouze s použitím cca 7 litrů vody. Produkt umožňuje umýt vůz snadno, rychle a legálně - kdykoliv a kdekoliv, například na ulici před domem, na zahradě, v kempu, na srazu, v zimě v garáži. Je natolik sofistikovaný, že umožňuje začít mýt suchý vůz bez nutnosti předmytí. Pro maximálně šetrné mytí doporučujeme před mytím zvlhčit povrch tlakovým rozprašovačem (viz Návod k použití). I v případě extrémního... Celý popis
Koupit za 1 699 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Optimum No Rinse Wash & Shine 3,78L bezoplachový autošampon
Doprava:
69 Kč
Skladem
1 699 Kč
Koupit za 1 699 Kč
Optimum No Rinse Wash & Shine - mytí bez oplachu - 3800ml
Doprava:
69 Kč
Skladem
1 699 Kč
Koupit za 1 699 Kč
Optimum No Rinse Wash & Shine 3800 ml
Doprava:
59 Kč
Skladem
1 699 Kč
Koupit za 1 699 Kč
Optimum No Rinse Wash & Shine - mytí a lesk bez oplachu 3800 ml
Doprava:
89 Kč
Skladem
1 444 Kč
Koupit za 1 444 Kč
Popis
Optimum No Rinse Wash & Shine
Tento revoluční výrobek umožňuje umýt vůz kdekoliv bez potřeby hadice, pouze s použitím cca 7 litrů vody. Produkt umožňuje umýt vůz snadno, rychle a legálně - kdykoliv a kdekoliv, například na ulici před domem, na zahradě, v kempu, na srazu, v zimě v garáži.
Je natolik sofistikovaný, že umožňuje začít mýt suchý vůz bez nutnosti předmytí. Pro maximálně šetrné mytí doporučujeme před mytím zvlhčit povrch tlakovým rozprašovačem (viz Návod k použití). I v případě extrémního znečištění, kdy je předmytí tlakovou vodou nevyhnutelné, stále těžíte z unikátních vlastností produktu, a to je eliminace závěrečného oplachu, nižší riziko poškrábání, ochrana během sušení, prodloužení životnosti vosku a vysoký lesk.
Po umytí dochází k reakci polymerů se vzduchem a tvorbě příčných vazeb. Během tohoto procesu, který trvá několik hodin, se lesk povrchu postupně zvyšuje. Toto je patrné i pouhým okem.
Na rozdíl od autošamponu neobsahuje žádné saponáty, ale pouze vodný roztok syntetických polymerů. Těm vděčí za své unikátních schopnosti. Tyto vysoce lubrikující polymery mají schopnost se v mžiku navazovat k povrchu, uvolňovat a obalovat částice nečistot a vytvářet bariéru chránící během mytí lak vozu před poškrábáním. Během mytí se uvolněné nečistoty z mycí houby či utěrky vyplavují do mycího roztoku a klesají ke dnu kbelíku. Mycí roztok se nezakalí a proto je po celou dobu mytí funkční a bezpečný.
Přípravek velmi dobře změkčuje vodu. Výsledkem je extrémní lesk beze šmouh a stop po zaschlých kapkách vody. Je pH neutrální a nepoškozuje stávají vrstvu ochranného vosku. Pravidelné mytí přípravkem naopak zásadně prodlužuje životnost vosků a jiných ochranných povlaků.
Z hlediska rizika poškrábání je rovněž kritickým bodem sušení vozu, kdy u tradiční metody povrch lubrikuje pouze čistá voda. Protože se vůz po umytí produktem Optimum No Rinse neoplachuje vodou, poskytují polymery maximální lubrikaci a ochranu laku i ve fázi sušení.
Při dodržení správného postupu je mytí s Optimum No Rinse dokonce šetrnější k laku než mytí tradiční metodou za použití autošamponu.
Jedině s Optimum No Rinse můžete mýt dokonce i na přímém slunci či v mrazu. Je to ideální řešení mytí v zimních měsících. Je vhodný na mytí osobních a užitkových automobilů, motocyklů, obytných přívěsů, lodí i letadel.
Myjete-li klasickým autošamponem s oplachem, přidejte 30 ml přípravku do mycího roztoku. Budete těžit z vynikajících schopností produktu změkčovat vodu a díky polymerům zajistíte šetrnější mytí bez poškození laku. Když před sušením pokropíte mokrý vůz přípravkem naředěným 1:50, zajistíte si ochranu laku během sušení a perfektní lesk beze šmouh.
Naředěním cca 1:50 získáte vynikající a cenově výhodný lubrikant pro clay hmotu, který na rozdíl od saponátových lubrikantů clay nepoškozuje.
Zaručujeme maximální spokojenost! Vyzkoušejte sami, proč se tento produkt za několik let, co je na trhu, stal legendou.
Návod k použití
Produkt nařeďte do vhodného kbelíku v poměru 30 ml na 7 litrů vody.
K mytí je ideální používat speciální molitanovou houbu s řezanou konstrukcí. K sušení používejte vhodný sušící ručník z mikrovlákna.
Rukavici či houbu namočte do připraveného roztoku a omývejte vůz, vždy díl po dílu (tedy např. střecha, jedny dveře, blatník, kapota apod.). Kontrolujte zašpinění mycí pomůcky a pravidelně ji máchejte v roztoku. Každý díl doporučujeme omývat dvakrát za sebou. Umytý díl ihned vytřete do sucha. Tímto způsobem umyjte celý vůz včetně skel a kol.
Náš Tip
Před mytím povrch vozu nejprve zvlhčete pomocí rozprašovače. Připravte si roztok v běžné nebo mírně zvýšené koncentraci (cca 1 uzávěr do 1 - 1,5 l rozprašovače).Mezi postřikem a mytím nechejte přípravek cca. 1 minutu působit. Během této doby se přípravek naváže na lak, uvolní a obalí prachové částice a zajistí tak maximálně šetrné mytí.Poté umývejte běžným způsobem.
Mytí začněte střechou a postupujte směrem dolů. Tím zamezíte znovunamočení již umytých a vysušených dílů a předčasnému zasychání roztoku.
Každý díl myjte s přesahem, tím zamezíte zašpinění sušící utěrky o ještě neumytou plochou.
V případě předčasného zaschnutí roztoku na karoserii (například když myjete na přímém slunci) stačí plochu znovu umýt a ihned usušit.
V případě extrémně znečištěného vozu můžete předem smýt hrubé nečistoty hadicí či tlakovou vodou.
Pro středně velký automobil stačí jedna dávka (7 l). U většího vozu nebo při velmi silném znečištění doporučujeme připravit po spotřebování druhou dávku.
Tento revoluční výrobek umožňuje umýt vůz kdekoliv bez potřeby hadice, pouze s použitím cca 7 litrů vody. Produkt umožňuje umýt vůz snadno, rychle a legálně - kdykoliv a kdekoliv, například na ulici před domem, na zahradě, v kempu, na srazu, v zimě v garáži.
Je natolik sofistikovaný, že umožňuje začít mýt suchý vůz bez nutnosti předmytí. Pro maximálně šetrné mytí doporučujeme před mytím zvlhčit povrch tlakovým rozprašovačem (viz Návod k použití). I v případě extrémního znečištění, kdy je předmytí tlakovou vodou nevyhnutelné, stále těžíte z unikátních vlastností produktu, a to je eliminace závěrečného oplachu, nižší riziko poškrábání, ochrana během sušení, prodloužení životnosti vosku a vysoký lesk.
Po umytí dochází k reakci polymerů se vzduchem a tvorbě příčných vazeb. Během tohoto procesu, který trvá několik hodin, se lesk povrchu postupně zvyšuje. Toto je patrné i pouhým okem.
Na rozdíl od autošamponu neobsahuje žádné saponáty, ale pouze vodný roztok syntetických polymerů. Těm vděčí za své unikátních schopnosti. Tyto vysoce lubrikující polymery mají schopnost se v mžiku navazovat k povrchu, uvolňovat a obalovat částice nečistot a vytvářet bariéru chránící během mytí lak vozu před poškrábáním. Během mytí se uvolněné nečistoty z mycí houby či utěrky vyplavují do mycího roztoku a klesají ke dnu kbelíku. Mycí roztok se nezakalí a proto je po celou dobu mytí funkční a bezpečný.
Přípravek velmi dobře změkčuje vodu. Výsledkem je extrémní lesk beze šmouh a stop po zaschlých kapkách vody. Je pH neutrální a nepoškozuje stávají vrstvu ochranného vosku. Pravidelné mytí přípravkem naopak zásadně prodlužuje životnost vosků a jiných ochranných povlaků.
Z hlediska rizika poškrábání je rovněž kritickým bodem sušení vozu, kdy u tradiční metody povrch lubrikuje pouze čistá voda. Protože se vůz po umytí produktem Optimum No Rinse neoplachuje vodou, poskytují polymery maximální lubrikaci a ochranu laku i ve fázi sušení.
Při dodržení správného postupu je mytí s Optimum No Rinse dokonce šetrnější k laku než mytí tradiční metodou za použití autošamponu.
Jedině s Optimum No Rinse můžete mýt dokonce i na přímém slunci či v mrazu. Je to ideální řešení mytí v zimních měsících. Je vhodný na mytí osobních a užitkových automobilů, motocyklů, obytných přívěsů, lodí i letadel.
Myjete-li klasickým autošamponem s oplachem, přidejte 30 ml přípravku do mycího roztoku. Budete těžit z vynikajících schopností produktu změkčovat vodu a díky polymerům zajistíte šetrnější mytí bez poškození laku. Když před sušením pokropíte mokrý vůz přípravkem naředěným 1:50, zajistíte si ochranu laku během sušení a perfektní lesk beze šmouh.
Naředěním cca 1:50 získáte vynikající a cenově výhodný lubrikant pro clay hmotu, který na rozdíl od saponátových lubrikantů clay nepoškozuje.
Zaručujeme maximální spokojenost! Vyzkoušejte sami, proč se tento produkt za několik let, co je na trhu, stal legendou.
Návod k použití
Produkt nařeďte do vhodného kbelíku v poměru 30 ml na 7 litrů vody.
K mytí je ideální používat speciální molitanovou houbu s řezanou konstrukcí. K sušení používejte vhodný sušící ručník z mikrovlákna.
Rukavici či houbu namočte do připraveného roztoku a omývejte vůz, vždy díl po dílu (tedy např. střecha, jedny dveře, blatník, kapota apod.). Kontrolujte zašpinění mycí pomůcky a pravidelně ji máchejte v roztoku. Každý díl doporučujeme omývat dvakrát za sebou. Umytý díl ihned vytřete do sucha. Tímto způsobem umyjte celý vůz včetně skel a kol.
Náš Tip
Před mytím povrch vozu nejprve zvlhčete pomocí rozprašovače. Připravte si roztok v běžné nebo mírně zvýšené koncentraci (cca 1 uzávěr do 1 - 1,5 l rozprašovače).Mezi postřikem a mytím nechejte přípravek cca. 1 minutu působit. Během této doby se přípravek naváže na lak, uvolní a obalí prachové částice a zajistí tak maximálně šetrné mytí.Poté umývejte běžným způsobem.
Mytí začněte střechou a postupujte směrem dolů. Tím zamezíte znovunamočení již umytých a vysušených dílů a předčasnému zasychání roztoku.
Každý díl myjte s přesahem, tím zamezíte zašpinění sušící utěrky o ještě neumytou plochou.
V případě předčasného zaschnutí roztoku na karoserii (například když myjete na přímém slunci) stačí plochu znovu umýt a ihned usušit.
V případě extrémně znečištěného vozu můžete předem smýt hrubé nečistoty hadicí či tlakovou vodou.
Pro středně velký automobil stačí jedna dávka (7 l). U většího vozu nebo při velmi silném znečištění doporučujeme připravit po spotřebování druhou dávku.
Parametry
Výrobce | Optimum |
Druh přípravku | šampon |
Objem | 3800 ml |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor