Menzerna 300, hrubá + střední brusná pasta 250 ml Menzerna 300 Super Heavy cut je extrémně účinná brusná pasta, která odstraní i hlubší poškození laku bez jakéhokoliv problému. Brusná pasta menzerna 300 neobsahuje žádný silikon, má nízkou tvorbu prachu a vysoký brusný účinek. Pasta je vhodná i pro odstraňování vážných poškození laku a také pro práci s tvrdými keramickými laky. Díky velmi rychlému záběru a velmi účinnému broušení je vhodná hlavně na tvrdé laky používané v prvovýrobě při vyrábění... Celý popis
Koupit za 499 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Menzerna Super Heavy Cut Compound 300 - silná leštící pasta (250ml)
Doprava:
59 Kč
Skladem
499 Kč
Koupit za 499 Kč
Menzerna Super Heavy Cut Compound 300 silná leštící pasta 250 ml
Doprava:
49 Kč
Skladem
529 Kč
Koupit za 529 Kč
Menzerna Super Heavy Cut Compound 300 250 ml extra brusná leštící pasta
Doprava:
69 Kč
469 Kč
Koupit za 469 Kč
Menzerna Super Heavy Cut Compound 300 250 ml extra brusná leštící pasta 250S300 + Prodloužená lhůta na vrácení zboží do 40 dnů
Doprava:
89 Kč
469 Kč
Koupit za 469 Kč
Menzerna Super Heavy Cut Compound 300 250 ml extra brusná leštící pasta
Doprava:
69 Kč
469 Kč
Koupit za 469 Kč
Popis
Menzerna 300, hrubá + střední brusná pasta 250 ml
Menzerna 300 Super Heavy cut je extrémně účinná brusná pasta, která odstraní i hlubší poškození laku bez jakéhokoliv problému. Brusná pasta menzerna 300 neobsahuje žádný silikon, má nízkou tvorbu prachu a vysoký brusný účinek. Pasta je vhodná i pro odstraňování vážných poškození laku a také pro práci s tvrdými keramickými laky. Díky velmi rychlému záběru a velmi účinnému broušení je vhodná hlavně na tvrdé laky používané v prvovýrobě při vyrábění automobilů jako např. VW, BMW, Daimler-Benz.
BRUSNÝ A LEŠTÍCÍ POSTUP S POUŽITÍM PASTY MENZERNA 300:
HLAVNÍ VLASTNOSTI BRUSNÉ PASTY MENZERNA 300:
Použití pro první dvě kroky broušení - hrubé a střední
Rychlé broušení bez poškození laku
extrémně abrazivní
Extrémně rychlá korekce chyb laku
Velká vydatnost a životnost
Prémiová kvalita brusných částic
Minimální prašnost
Snadno se používá
Bez obsahu silikonů, bezpečná pro lakovny a následnou aplikaci keramických povlaků
Vysoce účinná na všech typech laků, včetně tvrdých čirých laků používaných automobilovými koncerny Daimler-Benz, VW a BMW.
Doporučené použití pasty Menzerna SUPER HEAVY CUT 300:
Rotační leštička:800 - 1 500 ot./min.
Orbitální (excentrická) leštička:Nižší rozsah otáček
Před leštěním povrch důkladně očistěte.
Před použitím lahvičku protřepejte a na leštící podložku naneste následující množství produktu.
Doporučení pro plochu 40 cm x 40 cm:
Podložka o průměru 95 mm: 3-4 kapky velikosti hrášku
Podložka o průměru 150 mm: 5 kapek o velikosti hrášku
Podložka o průměru 180 mm: 6-7 kapek o velikosti hrášku
V případě výrazných známek používání použijte pěnovou podložku Menzerna Heavy Cut Foam Pad nebo podložku Menzerna Lambswool Pad. S rotačním leštícím strojem použijte naši podložku Menzerna Standard Lambswool Pad a pro orbitální leštící stroj naši podložku Menzerna Orbital Wool Pad.
Použijte buď rotační nebo orbitální leštící stroj a použijte metodu cross-coating. Při leštění aplikujte silný, rovnoměrný tlak a produkt roztáhněte při konstantní nízké rychlosti stroje.
Lak se bude zpočátku zdát trochu mléčný a měl by se zapracovávat, dokud nebude viditelný jen mírně průhledný/mastný film.
Po dokončení leštění odstraňte všechny zbytky naší utěrkou z mikrovlákna Premium bez použití jakéhokoli tlaku.
Všechny známky po broušení a používání jsou nyní odstraněny. Pro výjimečně lesklý povrch nyní aplikujte jeden z našich laků Menzerna Finish.
Menzerna 300 Super Heavy cut je extrémně účinná brusná pasta, která odstraní i hlubší poškození laku bez jakéhokoliv problému. Brusná pasta menzerna 300 neobsahuje žádný silikon, má nízkou tvorbu prachu a vysoký brusný účinek. Pasta je vhodná i pro odstraňování vážných poškození laku a také pro práci s tvrdými keramickými laky. Díky velmi rychlému záběru a velmi účinnému broušení je vhodná hlavně na tvrdé laky používané v prvovýrobě při vyrábění automobilů jako např. VW, BMW, Daimler-Benz.
BRUSNÝ A LEŠTÍCÍ POSTUP S POUŽITÍM PASTY MENZERNA 300:
HLAVNÍ VLASTNOSTI BRUSNÉ PASTY MENZERNA 300:
Použití pro první dvě kroky broušení - hrubé a střední
Rychlé broušení bez poškození laku
extrémně abrazivní
Extrémně rychlá korekce chyb laku
Velká vydatnost a životnost
Prémiová kvalita brusných částic
Minimální prašnost
Snadno se používá
Bez obsahu silikonů, bezpečná pro lakovny a následnou aplikaci keramických povlaků
Vysoce účinná na všech typech laků, včetně tvrdých čirých laků používaných automobilovými koncerny Daimler-Benz, VW a BMW.
Doporučené použití pasty Menzerna SUPER HEAVY CUT 300:
Rotační leštička:800 - 1 500 ot./min.
Orbitální (excentrická) leštička:Nižší rozsah otáček
Před leštěním povrch důkladně očistěte.
Před použitím lahvičku protřepejte a na leštící podložku naneste následující množství produktu.
Doporučení pro plochu 40 cm x 40 cm:
Podložka o průměru 95 mm: 3-4 kapky velikosti hrášku
Podložka o průměru 150 mm: 5 kapek o velikosti hrášku
Podložka o průměru 180 mm: 6-7 kapek o velikosti hrášku
V případě výrazných známek používání použijte pěnovou podložku Menzerna Heavy Cut Foam Pad nebo podložku Menzerna Lambswool Pad. S rotačním leštícím strojem použijte naši podložku Menzerna Standard Lambswool Pad a pro orbitální leštící stroj naši podložku Menzerna Orbital Wool Pad.
Použijte buď rotační nebo orbitální leštící stroj a použijte metodu cross-coating. Při leštění aplikujte silný, rovnoměrný tlak a produkt roztáhněte při konstantní nízké rychlosti stroje.
Lak se bude zpočátku zdát trochu mléčný a měl by se zapracovávat, dokud nebude viditelný jen mírně průhledný/mastný film.
Po dokončení leštění odstraňte všechny zbytky naší utěrkou z mikrovlákna Premium bez použití jakéhokoli tlaku.
Všechny známky po broušení a používání jsou nyní odstraněny. Pro výjimečně lesklý povrch nyní aplikujte jeden z našich laků Menzerna Finish.
Parametry
Výrobce | Menzerna |
Objem | 250 ml |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor