Tento set je speciálně sestaven a doporučen pro vozy s vyšší spotřebou oleje nebo olejovým kouřem. Doporučujeme do všech motorů - nezávisle na palivovém systému, u kterých lze pozorovat příznaky (spotřeba oleje, kouřivost). U dieselových motorů vybavených filtrem pevných částic sice vyšší kouřivost obvykle nepoznáte, jelikož Vám ji zachytí filtr pevných částic, ovšem velmi se tím zkrátí jeho životnost, či bude docházet velmi rychle k jeho zaplnění a to opakovaně.Použitím tohoto setu vyčistíte motor... Celý popis
Koupit za 598 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Tento set je
speciálně sestaven a doporučen pro vozy s vyšší spotřebou oleje nebo olejovým kouřem. Doporučujeme do všech motorů - nezávisle na palivovém systému, u kterých lze pozorovat příznaky (spotřeba oleje, kouřivost). U dieselových motorů vybavených filtrem pevných částic sice vyšší kouřivost obvykle nepoznáte, jelikož Vám ji zachytí filtr pevných částic, ovšem velmi se tím zkrátí jeho životnost, či bude docházet velmi rychle k jeho zaplnění a to opakovaně.Použitím tohoto setu vyčistíte motor od nečistot, uvolníte zanesené pístní kroužky, které tak obnoví svou těsnost a díky následné aplikaci aditiva do nového oleje zamezíte únikům oleje do spalovacího prostoru, čímž zamezíte vzniku olejového kouře a zvýšené spotřebě oleje.
Váš vůz Vás odmění obnoveným výkonem, pravidelným a tichým
předením motoru, nižší spotřebou paliva i oleje, snížíte emisní hodnoty a prodloužíte
životnost motoru i jeho součástí.Nikdy jste nic podobného nezkoušeli? O to větší efekt pocítíte.
Součástí setu jsou tyto produkty:
Autoprofi Výplach
motoru – Všimli jste si, že po obvyklé výměně oleje máte nový olej opět
černý a to sotva dojedete s vozem ze servisu domů? Je to tím, že provozem
vozidla vznikají v mazacím systému motoru nečistoty a usazeniny, které
mají negativní vliv na výkon, opotřebení a životnost motoru. Tyto nečistoty
neodstraníte pouhou výměnnou oleje – zůstávají v systému a naopak nový
olej rychle kontaminují a mají vliv na jeho rychlejší degradaci. Autoprofi
Výplach motoru je vysoce výkonný čistící a mazací přípravek, který stačí přidat
před výměnou oleje do motoru. Rozpustí a odstraní nečistoty v celém mazacím
systému motoru a to na molekulové úrovni – takže se vstřebají do starého oleje
a společně s ním jsou pak vypuštěny pryč- systém tak zůstává čistý. Díky high-tech
úrovni a unikátní formuli složení přípravku je jeho použití, na rozdíl od různých
přípravků podobného rázu, naprosto bezpečné. Pro zachování čistoty doporučujeme
použít při každém servisním intervalu výměny oleje. Nový olej do čistého motoru! Více informací ZDEAutoprofi Stop olejovému kouři – Máte zvýšenou spotřebu oleje v motoru? Valí se Vám z výfuku černý nebo olejový dým? Jedna z častých příčin je únik oleje do prostoru spalovací komory, kde se spálí společně s palivem, čímž vznikne velké množství sazí a nečistot. Neblahé především pro vozidla vybavené filtrem pevných částic - kde si jejich majitelé příznaků kouřivosti nemusí ihned všimnout - filtr DPF/FAP je totiž konstruován tak, aby saze zachytil, ovšem zkrátí se tím doba jeho úplného zaplnění. Vysoká viskozita přípravku Stop olejovému kouři předchází průnikům oleje do spalovacích komor. Nedochází tak k spalování oleje s palivem a vzniku dýmu a sníží se tím tak i spotřeba oleje. Přípravek zároveň maže všechny pohyblivé součásti motoru, snižuje opotřebení, hlučnost, zabraňuje oxidaci oleje a prodlužuje životnost motoru. Více informací ZDE
Aplikace: 1. Před výměnou oleje v motoru přidejte do olejového
systému Autoprofi Výplach motoru (doporučujeme přidávat do zahřátého
motoru). Nechte motor bežet alespoň 15min, při silném znečištění i více.
Je možné též s vozem normálně jet.2. Proveďte výměnu oleje a filtru jako obvykle, nebo jak doporučuje výrobce vozu. 3. Do nového oleje přidejte Autoprofi Stop olejovému kouři. Pokud
měníte olej v servisu - upozorněte je, aby při aplikaci nového oleje
dali o cca 250ml méně - abyste po aplikaci přípravku neměli stav přes
rysku.4. Pozorujte změnu.Pro zachování efektu a čistoty, opakujte při každé výměně oleje.
Upozornění: Přípravky Autoprofi Výplach motoru a Autoprofi Stop olejovému kouři lze efektivně použít do objemu olejové soustavy maximálne
5l. V případě, že máte větší objem (obvykle 6ti a více válcové motory)
doporučujeme zakoupit tyto přípravky, či set 2x.
speciálně sestaven a doporučen pro vozy s vyšší spotřebou oleje nebo olejovým kouřem. Doporučujeme do všech motorů - nezávisle na palivovém systému, u kterých lze pozorovat příznaky (spotřeba oleje, kouřivost). U dieselových motorů vybavených filtrem pevných částic sice vyšší kouřivost obvykle nepoznáte, jelikož Vám ji zachytí filtr pevných částic, ovšem velmi se tím zkrátí jeho životnost, či bude docházet velmi rychle k jeho zaplnění a to opakovaně.Použitím tohoto setu vyčistíte motor od nečistot, uvolníte zanesené pístní kroužky, které tak obnoví svou těsnost a díky následné aplikaci aditiva do nového oleje zamezíte únikům oleje do spalovacího prostoru, čímž zamezíte vzniku olejového kouře a zvýšené spotřebě oleje.
Váš vůz Vás odmění obnoveným výkonem, pravidelným a tichým
předením motoru, nižší spotřebou paliva i oleje, snížíte emisní hodnoty a prodloužíte
životnost motoru i jeho součástí.Nikdy jste nic podobného nezkoušeli? O to větší efekt pocítíte.
Součástí setu jsou tyto produkty:
Autoprofi Výplach
motoru – Všimli jste si, že po obvyklé výměně oleje máte nový olej opět
černý a to sotva dojedete s vozem ze servisu domů? Je to tím, že provozem
vozidla vznikají v mazacím systému motoru nečistoty a usazeniny, které
mají negativní vliv na výkon, opotřebení a životnost motoru. Tyto nečistoty
neodstraníte pouhou výměnnou oleje – zůstávají v systému a naopak nový
olej rychle kontaminují a mají vliv na jeho rychlejší degradaci. Autoprofi
Výplach motoru je vysoce výkonný čistící a mazací přípravek, který stačí přidat
před výměnou oleje do motoru. Rozpustí a odstraní nečistoty v celém mazacím
systému motoru a to na molekulové úrovni – takže se vstřebají do starého oleje
a společně s ním jsou pak vypuštěny pryč- systém tak zůstává čistý. Díky high-tech
úrovni a unikátní formuli složení přípravku je jeho použití, na rozdíl od různých
přípravků podobného rázu, naprosto bezpečné. Pro zachování čistoty doporučujeme
použít při každém servisním intervalu výměny oleje. Nový olej do čistého motoru! Více informací ZDEAutoprofi Stop olejovému kouři – Máte zvýšenou spotřebu oleje v motoru? Valí se Vám z výfuku černý nebo olejový dým? Jedna z častých příčin je únik oleje do prostoru spalovací komory, kde se spálí společně s palivem, čímž vznikne velké množství sazí a nečistot. Neblahé především pro vozidla vybavené filtrem pevných částic - kde si jejich majitelé příznaků kouřivosti nemusí ihned všimnout - filtr DPF/FAP je totiž konstruován tak, aby saze zachytil, ovšem zkrátí se tím doba jeho úplného zaplnění. Vysoká viskozita přípravku Stop olejovému kouři předchází průnikům oleje do spalovacích komor. Nedochází tak k spalování oleje s palivem a vzniku dýmu a sníží se tím tak i spotřeba oleje. Přípravek zároveň maže všechny pohyblivé součásti motoru, snižuje opotřebení, hlučnost, zabraňuje oxidaci oleje a prodlužuje životnost motoru. Více informací ZDE
Aplikace: 1. Před výměnou oleje v motoru přidejte do olejového
systému Autoprofi Výplach motoru (doporučujeme přidávat do zahřátého
motoru). Nechte motor bežet alespoň 15min, při silném znečištění i více.
Je možné též s vozem normálně jet.2. Proveďte výměnu oleje a filtru jako obvykle, nebo jak doporučuje výrobce vozu. 3. Do nového oleje přidejte Autoprofi Stop olejovému kouři. Pokud
měníte olej v servisu - upozorněte je, aby při aplikaci nového oleje
dali o cca 250ml méně - abyste po aplikaci přípravku neměli stav přes
rysku.4. Pozorujte změnu.Pro zachování efektu a čistoty, opakujte při každé výměně oleje.
Upozornění: Přípravky Autoprofi Výplach motoru a Autoprofi Stop olejovému kouři lze efektivně použít do objemu olejové soustavy maximálne
5l. V případě, že máte větší objem (obvykle 6ti a více válcové motory)
doporučujeme zakoupit tyto přípravky, či set 2x.
Parametry
Objem | 0.5 l |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor