Pro zvýšení výkonu a snížení nákladů na provoz Testy z VUT Brno potvrzují vynikající efektivitu – snížení opotřebení téměř 9x. Díky tomu, všude tam (motor a převodovka), kde použijete přísady IF-WS2 zásadně prodloužíte životnost bez nákladů na servis. Dále snížíte náklady na spotřebu PHM, případně oleje a zvýšíte výkon svého auta. Nižší spotřeba až o 15% Vyšší výkon Nižší škodlivé emise až o 8% . Snížení spotřeby Nanočástice IF-WS2 patří mezi nejmazivější známý materiál.... Celý popis
Koupit za 486 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
NANOTECH-EUROPE Wolframová NANO aditiva pro benzínové motory, 110 ml, do 3,5 l motorového oleje
Doprava:
59 Kč
Skladem
486 Kč
Koupit za 486 Kč
Nanotech-Europe Wolframový NANO povlak - přísada do motorového oleje pro BENZINOVÉ motory 110 ml
Doprava:
49 Kč
Skladem
486 Kč
Koupit za 486 Kč
Wolframový NANO povlak pro benzínové motory - 110 ml
Doprava:
79 Kč
Skladem
499 Kč
Koupit za 499 Kč
Wolframový NANO povlak BENZÍN - 110ml
Doprava:
zdarma
Skladem
486 Kč
Koupit za 486 Kč
NANOTECH-EUROPE Přísada do motorového oleje pro BENZINOVÉ motory - Wolframový NANO povlak Balení: 110 ml (do 3,5 l náplně motorového oleje)
Doprava:
79 Kč
Skladem
486 Kč
Koupit za 486 Kč
Popis
Pro zvýšení výkonu a snížení nákladů na provoz
Testy z VUT Brno potvrzují vynikající efektivitu – snížení opotřebení téměř 9x. Díky tomu, všude tam (motor a převodovka), kde použijete přísady IF-WS2 zásadně prodloužíte životnost bez nákladů na servis. Dále snížíte náklady na spotřebu PHM, případně oleje a zvýšíte výkon svého auta.
Nižší spotřeba až o 15%
Vyšší výkon
Nižší škodlivé emise až o 8%
.
Snížení spotřeby
Nanočástice IF-WS2 patří mezi nejmazivější známý materiál. Díky tomu, přísady snižují koeficient tření (snižují pasivní odpory) a tak dochází ke snížení spotřeby PHM. U motorů navíc dochází k vyhlazení povrchů (zacelení drsných míst) a tím také dochází k úspoře PHM a především oleje u motorů, které mají zvýšenou spotřebu.
Vyšší výkon
Díky snížení pasivních odporů dochází ke zvýšení efektivity (zvýšení výkonu) funkčnosti motoru. V motorech dochází ke zvýšení výkonu, díky autoreparačním vlastnostem (vyhlazení povrchů) částicemi IF-WS2. U vozů s vysokým nájezdem km, říkají zákazníci, že po aplikaci přísady IF-WS2 proběhl v motoru „restart“ a auto jede jako nové.
Škodlivé emise
Díky sníženému tření se sníží i námaha motoru a množství škodlivých emisí. U starších aut, nebo aut s vysokým nájezdem km, dojde k výraznému ošetření povrchů, díky tomu dojde ke snížení spotřeby PHM a oleje a sníží množství škodlivých emisí.
Jak nanopřísady v motoru fungují?
Základní složkou IF-WS2 přísad jsou fullereny (kulaté nanočástice). V kritických situacích se chovají jako kuličková ložiska. Běžně by se pohyblivé části zadřely, nebo nenávratně poškodily, ale díky IF-WS2 nedojde k poškození. Při vysokém tlaku a smykovém namáhání, dojde ke sloupnutí jedné vrstvy, která na povrchu vytvoří velice odolný a kluzný film.
Aplikace
Plechovku zahřejte na teplotu +-50°C (například ji vložte do teplé vody), protřepejte a nalejte do teplého motoru. Po nalití můžete hned j et, nebo aspoň nastartujte a motor nechejte několik minut v chodu.
Přísady NANOTECH se aplikují vždy po výměně oleje. S vypuštěním starého oleje se vyplaví i částice. Přísady se můžou aplikovat do nového i staršího oleje.
Částice fungují vždy. Přísady můžete používat do starých (historických) i nových, moderních a sportovních vozů.
LPG, CNG a Plug-in
Vysokou efektivitu prokázaly přísady také v motorech s pohonem LPG a CNG. U hybridních pohonů Plug-in výrazně eliminuje „šokové“ zařazení studeného spalovacího motoru do provozu.
Turbo
Turbodmychadlo se nejvíce ničí tím, že neprošlo procesem „dochlazování“. Například, po rychlejší jízdě, při větším zatížení, při jízdě ve vysokých teplotách… Co to je proces „dochlazování“? Jednoduše, po jízdě necháme motor běžet cca 1 min na volnoběh. V opačném případě dochází k zapečení těsnících kroužků, které těsní olejový okruh od výfukových plynů. Dále, vytočení turba do vysokých otáček, klidně 250 000 až 300 000 ot/min a následném vyřazení. Okamžitě spadnou otáčky motoru na volnoběh a tlak oleje klesne na 1 až 1,5 bar. V takovém případě je turbo nedostatečně mazané běžným olejem. Nejhorší případ je vytočení turba do vysokých otáček a vypnutí motoru. Tlak oleje jde na 0 bar a samotné kolo kompresoru turbíny s hřídelí v turbu se však bude točit dlouho - u keramických ložisek i 120 sekund. A po celou tu dobu bez mazání, jen na zbytkovém oleji. Použitím přísad NANOTECH-EUROPE uvedené nedostatky mazání výrazně eliminujete a prodloužíte životnost turbodmýchadla.
Složení
Základní složkou našich přísad jsou Fullereny IF-WS2 (kulaté nanočástice dvojsirník wolframičitý). Fullereny (zdroj Wikipedie) jsou molekuly, tvořené atomy uhlíku uspořádanými do vrstvy z pěti a šestiúhelníků s atomy ve vrcholech, která je prostorově svinuta do uzavřeného tvaru (nejčastěji do tvaru koule nebo elipsoidu). Vzhledem k této struktuře jsou mimořádně odolné vůči vnějším fyzikálním vlivům.
Tatra kolem světa 2
Naše přísady vykazují vysokou účinnost také v závodních motorech a strojírenských aplikacích. Vynikajícím způsobem fungují v Tatře, současné největší expedici Tatra kolem světa 2.
BUGGYRA RACING
Závodní tým Buggyra používá naše nano maziva a přísady ve všech svých závodních a doprovodných vozech. Přísada byla také použita v rychlostním speciálu BUGGYRA SPEED 2020-500M, se kterým překonala Aliyyah Koloc dva světové rekordy s maximální rychlostí 284,13 km/hod.
Testy z VUT Brno potvrzují vynikající efektivitu – snížení opotřebení téměř 9x. Díky tomu, všude tam (motor a převodovka), kde použijete přísady IF-WS2 zásadně prodloužíte životnost bez nákladů na servis. Dále snížíte náklady na spotřebu PHM, případně oleje a zvýšíte výkon svého auta.
Nižší spotřeba až o 15%
Vyšší výkon
Nižší škodlivé emise až o 8%
.
Snížení spotřeby
Nanočástice IF-WS2 patří mezi nejmazivější známý materiál. Díky tomu, přísady snižují koeficient tření (snižují pasivní odpory) a tak dochází ke snížení spotřeby PHM. U motorů navíc dochází k vyhlazení povrchů (zacelení drsných míst) a tím také dochází k úspoře PHM a především oleje u motorů, které mají zvýšenou spotřebu.
Vyšší výkon
Díky snížení pasivních odporů dochází ke zvýšení efektivity (zvýšení výkonu) funkčnosti motoru. V motorech dochází ke zvýšení výkonu, díky autoreparačním vlastnostem (vyhlazení povrchů) částicemi IF-WS2. U vozů s vysokým nájezdem km, říkají zákazníci, že po aplikaci přísady IF-WS2 proběhl v motoru „restart“ a auto jede jako nové.
Škodlivé emise
Díky sníženému tření se sníží i námaha motoru a množství škodlivých emisí. U starších aut, nebo aut s vysokým nájezdem km, dojde k výraznému ošetření povrchů, díky tomu dojde ke snížení spotřeby PHM a oleje a sníží množství škodlivých emisí.
Jak nanopřísady v motoru fungují?
Základní složkou IF-WS2 přísad jsou fullereny (kulaté nanočástice). V kritických situacích se chovají jako kuličková ložiska. Běžně by se pohyblivé části zadřely, nebo nenávratně poškodily, ale díky IF-WS2 nedojde k poškození. Při vysokém tlaku a smykovém namáhání, dojde ke sloupnutí jedné vrstvy, která na povrchu vytvoří velice odolný a kluzný film.
Aplikace
Plechovku zahřejte na teplotu +-50°C (například ji vložte do teplé vody), protřepejte a nalejte do teplého motoru. Po nalití můžete hned j et, nebo aspoň nastartujte a motor nechejte několik minut v chodu.
Přísady NANOTECH se aplikují vždy po výměně oleje. S vypuštěním starého oleje se vyplaví i částice. Přísady se můžou aplikovat do nového i staršího oleje.
Částice fungují vždy. Přísady můžete používat do starých (historických) i nových, moderních a sportovních vozů.
LPG, CNG a Plug-in
Vysokou efektivitu prokázaly přísady také v motorech s pohonem LPG a CNG. U hybridních pohonů Plug-in výrazně eliminuje „šokové“ zařazení studeného spalovacího motoru do provozu.
Turbo
Turbodmychadlo se nejvíce ničí tím, že neprošlo procesem „dochlazování“. Například, po rychlejší jízdě, při větším zatížení, při jízdě ve vysokých teplotách… Co to je proces „dochlazování“? Jednoduše, po jízdě necháme motor běžet cca 1 min na volnoběh. V opačném případě dochází k zapečení těsnících kroužků, které těsní olejový okruh od výfukových plynů. Dále, vytočení turba do vysokých otáček, klidně 250 000 až 300 000 ot/min a následném vyřazení. Okamžitě spadnou otáčky motoru na volnoběh a tlak oleje klesne na 1 až 1,5 bar. V takovém případě je turbo nedostatečně mazané běžným olejem. Nejhorší případ je vytočení turba do vysokých otáček a vypnutí motoru. Tlak oleje jde na 0 bar a samotné kolo kompresoru turbíny s hřídelí v turbu se však bude točit dlouho - u keramických ložisek i 120 sekund. A po celou tu dobu bez mazání, jen na zbytkovém oleji. Použitím přísad NANOTECH-EUROPE uvedené nedostatky mazání výrazně eliminujete a prodloužíte životnost turbodmýchadla.
Složení
Základní složkou našich přísad jsou Fullereny IF-WS2 (kulaté nanočástice dvojsirník wolframičitý). Fullereny (zdroj Wikipedie) jsou molekuly, tvořené atomy uhlíku uspořádanými do vrstvy z pěti a šestiúhelníků s atomy ve vrcholech, která je prostorově svinuta do uzavřeného tvaru (nejčastěji do tvaru koule nebo elipsoidu). Vzhledem k této struktuře jsou mimořádně odolné vůči vnějším fyzikálním vlivům.
Tatra kolem světa 2
Naše přísady vykazují vysokou účinnost také v závodních motorech a strojírenských aplikacích. Vynikajícím způsobem fungují v Tatře, současné největší expedici Tatra kolem světa 2.
BUGGYRA RACING
Závodní tým Buggyra používá naše nano maziva a přísady ve všech svých závodních a doprovodných vozech. Přísada byla také použita v rychlostním speciálu BUGGYRA SPEED 2020-500M, se kterým překonala Aliyyah Koloc dva světové rekordy s maximální rychlostí 284,13 km/hod.
Parametry
Výrobce | NANOTECH-EUROPE |
Značka | NANOTECH-EUROPE l |
Objem | 0.11 l |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor