RUPES Coarse Polishing Foam Blue Rotary 130/135 mm - pěnový korekční kotouč Pěnové lešticí kotouče RUPES jsou speciálně navrženy pro použití s rotačními leštičkami. Poskytují vynikající výsledky s výraznou úsporou času a nižší spotřebou lešticí pasty. Struktura "otevřených buněk" pěnových kotoučů RUPES BigFoot snižuje tvorbu tepla generovaného během leštění. Navíc tato konstrukce zaručuje maximální účinnost při leštění s potřebou minimálního vertikálního tlaku na leštičku ze strany uživatele. Středový... Celý popis
Koupit za 189 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Rupes Rotary Coarse Foam Polishing Pad (135 mm)
Doprava:
69 Kč
189 Kč
Koupit za 189 Kč

Rupes RUPES Velcro Polishing Foam Pad COARSE 130/135 mm - pěnový korekční kotouč (tvrdý) pro rotační leštičky
Doprava:
48 Kč
Skladem
197 Kč
Koupit za 197 Kč

Velcro Polishing Foam Pad COARSE - pěnový korekční kotouč (tvrdý) pro rotační leštičky 135 mm
Doprava:
79 Kč
Skladem
189 Kč
Koupit za 189 Kč

Rupes Rotary Coarse Foam Polishing Pad 135 mm 9_BR150H + Prodloužená lhůta na vrácení zboží do 40 dnů
Doprava:
89 Kč
189 Kč
Koupit za 189 Kč

Rupes Rotary Coarse Foam Polishing Pad 135 mm
Doprava:
69 Kč
179 Kč
Koupit za 179 Kč
Popis
RUPES Coarse Polishing Foam Blue Rotary 130/135 mm - pěnový korekční kotouč Pěnové lešticí kotouče RUPES jsou speciálně navrženy pro použití s rotačními leštičkami. Poskytují vynikající výsledky s výraznou úsporou času a nižší spotřebou lešticí pasty. Struktura "otevřených buněk" pěnových kotoučů RUPES BigFoot snižuje tvorbu tepla generovaného během leštění. Navíc tato konstrukce zaručuje maximální účinnost při leštění s potřebou minimálního vertikálního tlaku na leštičku ze strany uživatele. Středový otvor vytváří vynikající ventilaci a rozptyl tepla prostřednictvím speciálních kanálů v unašeči. Hlavní vlastnosti Určeno pro: rotační leštičky. Centrovací průměr: 130 mm (5"). Průměr pracovní plochy kotouče: 135 mm (5,25"). Tvrdost: COARSE (tvrdý). Balení: 1 ks.
Parametry
Výrobce | Rupes |
Materiál | pěna |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor