Nabíječka Pb akumulátorů CARSPA EBC2420, 24V/20A, s automatikou. Inteligentní automatická nabíječka olověných akumulátorů (baterií) se sedmistupňovým automatem, určená pro trvalé spojení s nabíjenou baterií. Vhodná pro záložní zdroje, karavany, ostrovní systémy apod. Parametry produktu : Fáze nabíjení: - C-1 Desulfatace: nabíjení pulsním proudem. Tato fáze se automaticky spustí, pokud je napětí baterie pod 11V a předchází standardnímu nabíjecímu cyklu. - C-2 měkkýstart: fáze postupného zvyšování... Celý popis
Koupit za 4 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
96 %
Carspa EBC2420 24V/20A + 3 roky záruka zdarma
Doprava:
zdarma
4 990 Kč
Koupit za 4 990 Kč
98 %
Carspa EBC2420 24V/20A
Doprava:
zdarma
4 990 Kč
Koupit za 4 990 Kč
Popis
Nabíječka Pb akumulátorů CARSPA EBC2420, 24V/20A, s automatikou. Inteligentní automatická nabíječka olověných akumulátorů (baterií) se sedmistupňovým automatem, určená pro trvalé spojení s nabíjenou baterií. Vhodná pro záložní zdroje, karavany, ostrovní systémy apod.
Parametry produktu :
Fáze nabíjení:
- C-1 Desulfatace:
nabíjení pulsním proudem. Tato fáze se automaticky spustí, pokud je napětí baterie pod 11V a předchází standardnímu nabíjecímu cyklu.
- C-2 měkkýstart:
fáze postupného zvyšování nabíjecího proudu až k maximální hodnotě 20A
- C-3 Nabíjení konstantním proudem:
klíčová fáze nabíjecího cyklu. Nabíjení konstantním proudem až do dosažení svorkového napětí 28 až 28,5V (volitelné ve třech stupních)
- C-4 Absorbční nabíjení :
nabíjení konstantním napětím 28–28,5V při postupném poklesu nabíjecího proudu
- C-5 Test baterie:
při 90sec. testu se baterie vybíjí a zároveň se měří svorkové napětí. Pokud je test úspěšný, automaticky následuje poslední, udržovací stupeň. Pokud je test neúspěšný a svorkové napětí při testu klesá rychle, následuje stupeň 6.
- C-6 Rekondiční nabíjení:
v rekondičním režimu se baterie nabíjí po dobu 4 hodin sníženým konstantním proudem
- C-7 Udržovací režim:
udržování svorkového napětí akumulátoru ve výši 26,2–26,9V (volitelné ve třech stupních- podle typu baterie).
Technické parametry :
- napájecí napětí: 190–265 V
- max.nabíjecí proud: 20 A
- pro olověné startovací i trakční baterie: 24V 60–200Ah, AGM i AGM GEL
- teplotní kompenzace nabíjecího proudu přiloženým teplotním čidlem
- LED displej s údajem o stavu nabíjení, nabíjecím proudu a napětí a stupni nabití
- účinnost: 88 %
- provozní teplota: 0–40°C
- rozměry: 176×175×95mm
- dodávka včetně napájecího a nabíjecích kabelů
Parametry produktu :
Fáze nabíjení:
- C-1 Desulfatace:
nabíjení pulsním proudem. Tato fáze se automaticky spustí, pokud je napětí baterie pod 11V a předchází standardnímu nabíjecímu cyklu.
- C-2 měkkýstart:
fáze postupného zvyšování nabíjecího proudu až k maximální hodnotě 20A
- C-3 Nabíjení konstantním proudem:
klíčová fáze nabíjecího cyklu. Nabíjení konstantním proudem až do dosažení svorkového napětí 28 až 28,5V (volitelné ve třech stupních)
- C-4 Absorbční nabíjení :
nabíjení konstantním napětím 28–28,5V při postupném poklesu nabíjecího proudu
- C-5 Test baterie:
při 90sec. testu se baterie vybíjí a zároveň se měří svorkové napětí. Pokud je test úspěšný, automaticky následuje poslední, udržovací stupeň. Pokud je test neúspěšný a svorkové napětí při testu klesá rychle, následuje stupeň 6.
- C-6 Rekondiční nabíjení:
v rekondičním režimu se baterie nabíjí po dobu 4 hodin sníženým konstantním proudem
- C-7 Udržovací režim:
udržování svorkového napětí akumulátoru ve výši 26,2–26,9V (volitelné ve třech stupních- podle typu baterie).
Technické parametry :
- napájecí napětí: 190–265 V
- max.nabíjecí proud: 20 A
- pro olověné startovací i trakční baterie: 24V 60–200Ah, AGM i AGM GEL
- teplotní kompenzace nabíjecího proudu přiloženým teplotním čidlem
- LED displej s údajem o stavu nabíjení, nabíjecím proudu a napětí a stupni nabití
- účinnost: 88 %
- provozní teplota: 0–40°C
- rozměry: 176×175×95mm
- dodávka včetně napájecího a nabíjecích kabelů
Parametry
| Výrobce | Carspa |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor
Škoda
Volkswagen
Mercedes-Benz
Ford
BMW
Audi
Opel
Renault
Toyota
Mazda
Seat
Fiat