MODERNÍ LIŠTOVÉ STĚRAČE SUPER KVALITA - VÍTĚZ TESTŮ STĚRAČŮ DÉLKA NA STRANĚ ŘIDIČE - 600 mm DÉLKA NA STRANĚ PASAŽÉRA - 530 mm (cena je za oba 2 kusy - pár) Uchycení číslo: 1 POUŽITÍ NA VOZIDLECH: VOLVO S60 I (ročníky 11.2000 - 07.2004) VOLVO S80 I (ročníky 05.1998 - 07.2004) VOLVO V70 II (ročníky 03.2000 - 07.2004) VOLVO XC70 I (ročníky 08.2002 - 07.2004) Aerotwin - nová generace automobilových stěračů Bezkloubové stěrače Bosch Aerotwin přesvědčily při dalším tvrdém testu.... Celý popis
Koupit za 508 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Bosch Aerotwin 600+530 mm BO 3397118996
Doprava:
zdarma
Skladem
508 Kč
Koupit za 508 Kč
List stěrače BOSCH 3 397 118 996
Doprava:
39 Kč
Skladem
556 Kč
Koupit za 556 Kč
Sada stěračů BOSCH Aerotwin (BO 3397118996) - 600mm + 530mm
Doprava:
110 Kč
Skladem
525 Kč
Koupit za 525 Kč
Bosch Aerotwin 600+530 mm BO 3397118996
Doprava:
79 Kč
Skladem
590 Kč
Koupit za 590 Kč
BOSCH Aerotwin 600+530 mm BO 3397118996 3397118996
Doprava:
109 Kč
Skladem
1 029 Kč
Koupit za 1 029 Kč
Popis
MODERNÍ LIŠTOVÉ STĚRAČE
SUPER KVALITA - VÍTĚZ TESTŮ STĚRAČŮ
DÉLKA NA STRANĚ ŘIDIČE - 600 mm
DÉLKA NA STRANĚ PASAŽÉRA - 530 mm
(cena je za oba 2 kusy - pár)
Uchycení číslo: 1
POUŽITÍ NA VOZIDLECH:
VOLVO S60 I (ročníky 11.2000 - 07.2004)
VOLVO S80 I (ročníky 05.1998 - 07.2004)
VOLVO V70 II (ročníky 03.2000 - 07.2004)
VOLVO XC70 I (ročníky 08.2002 - 07.2004)
Aerotwin - nová generace automobilových stěračů
Bezkloubové stěrače Bosch Aerotwin přesvědčily při dalším tvrdém testu. Jak oznámil časopis Autozeitung 12.11.2008, dosáhly stěrače Bosch Aerotwin 456 z 500 možných bodů hodnocení a staly se tak vítězem testu před náhradními díly VW (432 bodů).
Společnost Bosch dále vyvíjí přesvědčivou bezkloubovou konstrukci stěračů Aerotwin.
V roce 1999 byly tyto stěrače poprvé použity u vozidel v prvovýbavě (Mercedes-Benz CL). V současnosti jsou bezkloubové stírací lišty zastoupeny u všech evropských modelů vozidel.
Srdcem konstrukce jsou dvě paralelní pružinové lišty ze speciální oceli. Ty si zachovávají své prohnutí „paměťový" efekt (nezávisle na tom, jak se stírací lišta pohybuje). Průřez profilu ukazuje polohu pružinové lišty a její konstrukci. Další novinkou jsou výrobní postupy pro pružinové lišty. Ty jsou pomocí výpočtů a simulací ohýbány tak, aby se přesně přizpůsobily rozměrům příslušného předního skla. Tím se dosáhne vyšší životnost
a perfektní stírací výkon v každém bodě na předním skle. U konvenční techniky je síla přenášena pouze přes dosedací body (zpravidla 4 až 6 bodů) na přední sklo.
Vlastní stírací práci zajišťuje stírací pryž. Zde společnost Bosch používá čistě syntetickou 3-komponentovou pryž s vlastní recepturou. Ta kombinuje různé vlastnosti:
Tiché stírání díky flexibilnímu hřbetu • Vysoká životnost díky hraně odolné vůči opotřebení • Perfektní čištění díky potahu pro lehký chod
SUPER KVALITA - VÍTĚZ TESTŮ STĚRAČŮ
DÉLKA NA STRANĚ ŘIDIČE - 600 mm
DÉLKA NA STRANĚ PASAŽÉRA - 530 mm
(cena je za oba 2 kusy - pár)
Uchycení číslo: 1
POUŽITÍ NA VOZIDLECH:
VOLVO S60 I (ročníky 11.2000 - 07.2004)
VOLVO S80 I (ročníky 05.1998 - 07.2004)
VOLVO V70 II (ročníky 03.2000 - 07.2004)
VOLVO XC70 I (ročníky 08.2002 - 07.2004)
Aerotwin - nová generace automobilových stěračů
Bezkloubové stěrače Bosch Aerotwin přesvědčily při dalším tvrdém testu. Jak oznámil časopis Autozeitung 12.11.2008, dosáhly stěrače Bosch Aerotwin 456 z 500 možných bodů hodnocení a staly se tak vítězem testu před náhradními díly VW (432 bodů).
Společnost Bosch dále vyvíjí přesvědčivou bezkloubovou konstrukci stěračů Aerotwin.
V roce 1999 byly tyto stěrače poprvé použity u vozidel v prvovýbavě (Mercedes-Benz CL). V současnosti jsou bezkloubové stírací lišty zastoupeny u všech evropských modelů vozidel.
Srdcem konstrukce jsou dvě paralelní pružinové lišty ze speciální oceli. Ty si zachovávají své prohnutí „paměťový" efekt (nezávisle na tom, jak se stírací lišta pohybuje). Průřez profilu ukazuje polohu pružinové lišty a její konstrukci. Další novinkou jsou výrobní postupy pro pružinové lišty. Ty jsou pomocí výpočtů a simulací ohýbány tak, aby se přesně přizpůsobily rozměrům příslušného předního skla. Tím se dosáhne vyšší životnost
a perfektní stírací výkon v každém bodě na předním skle. U konvenční techniky je síla přenášena pouze přes dosedací body (zpravidla 4 až 6 bodů) na přední sklo.
Vlastní stírací práci zajišťuje stírací pryž. Zde společnost Bosch používá čistě syntetickou 3-komponentovou pryž s vlastní recepturou. Ta kombinuje různé vlastnosti:
Tiché stírání díky flexibilnímu hřbetu • Vysoká životnost díky hraně odolné vůči opotřebení • Perfektní čištění díky potahu pro lehký chod
Parametry
Výrobce | Bosch |
Délka | 600+530 mm |
Typ stěrače | ploché |
Umístění stěrače | přední |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor