Nabíjecí stanice EV může fungovat třífázově a jednofázově. Poskytuje maximálně 22 kW AC ve třífázovém režimu nebo 7,3 kW v jednofázovém režimu. Wi-Fi komunikace Wi-Fi: 802.11 b/g/n pro konfiguraci a monitorování. Interní modul Wi-Fi lze nakonfigurovat v režimu přístupového bodu nebo v režimu stanice pro počáteční nastavení i monitorování. LCD dotykový displej Obsahuje 4,3palcový dotykový LCD displej pro monitorování a ovládání. Světelný kroužek pro rychlé zobrazení stavu zařízení Plně programovatelný... Celý popis
Koupit za 14 300 Kč- Od nejoblíbenějších
 - Od nejlevnějších
 - Od nejdražších
 
        
        
        95 %
        
        
    
    Victron EV nabíječ elektromobilů 22kW 32A 3f Type 2 bez kabelu
            
                Doprava:
                
                                              79 Kč
                                     
            
                    Skladem
            
    
        14 300 Kč
    
    
        Koupit za 14 300 Kč
    
        
        
        91 %
        
        
    
    Victron EV nabíječ elektromobilů 22kW 32A 3f Type 2 bez kabelu
            
                Doprava:
                
                                              zdarma
                                         
            
            
    
        15 899 Kč
    
    
        Koupit za 15 899 Kč
    
        
        
        0 %
        
        
    
    Victron EV nabíječ elektromobilů 22kW 32A 3f Type 2 bez kabelu
            
                Doprava:
                
                                              210 Kč
                                     
            
            
    
        13 866 Kč
    
    
        Koupit za 13 866 Kč
    
        
        
        99 %
        
        
    
    Victron EV nabíječ elektromobilů 22kW 32A 3f Type 2 bez kabelu
            
                Doprava:
                
                                              zdarma
                                         
            
                    Skladem
            
    
        13 550 Kč
    
    
        Koupit za 13 550 Kč
    
        
        
        96 %
        
        
    
    Victron EV nabíječ elektromobilů 22kW 32A 3f Type 2 bez kabelu
            
                Doprava:
                
                                              zdarma
                                         
            
            
    
        12 651 Kč
    
    
        Koupit za 12 651 Kč
    
Popis
            Nabíjecí stanice EV může fungovat třífázově a jednofázově. Poskytuje maximálně 22 kW AC ve třífázovém režimu nebo 7,3 kW v jednofázovém režimu.
Wi-Fi komunikace
Wi-Fi: 802.11 b/g/n pro konfiguraci a monitorování.
Interní modul Wi-Fi lze nakonfigurovat v režimu přístupového bodu nebo v režimu stanice pro počáteční nastavení i monitorování.
LCD dotykový displej
Obsahuje 4,3palcový dotykový LCD displej pro monitorování a ovládání.
Světelný kroužek pro rychlé zobrazení stavu zařízení
Plně programovatelný RGB světelný kroužek kolem nabíjecího portu pro rychlé zjištění stavu zařízení.
Z webového rozhraní jej lze naprogramovat tak, aby zobrazoval různé světelné efekty podle aktuálního stavu (odpojeno, nabíjeno, nabito atd.). Cílem je pomoci uživateli vidět aktuální stav z dálky.
K dispozici jsou dva pracovní režimy:
Ruční režim pro konfiguraci výstupního proudu Ruční režim umožňuje konfigurovat výstupní proud mezi 6-32A.
Výkon nabíjení se ovládá dvěma způsoby: pomocí posuvníku na dotykovém LCD displeji nebo pomocí jeho webové stránky. Umožňuje ručně spustit nebo zastavit proces nabíjení, když je vozidlo připojeno k nabíjecí stanici.
Automatický režim pro zajištění maximální účinnosti FV systému
Detekuje, kdy je k dispozici přebytečný výkon, a používá pouze tento výkon k nabíjení vozidla.
Integrace se zařízeními GX
Nabíjecí stanici EV lze konfigurovat a monitorovat ze zařízení na obrazovce GX a vzdálené konzoly.
Integrace s VRM
Na portálu VRM je k dispozici několik možností: zprávy v reálném čase, vlastní zprávy pro konfigurovatelná časová období, pokročilé funkce, jako je vzdálená aktualizace firmwaru.
Obsah balení:
1x Victron Energy EV Charging station
1x 28mm nylonová kabelová průchodka pro napájecí kabely do průměru 19 mm
(Kabel NENÍ součástí balení)
Technické parametry:
HLAVNÍ
Rozsah vstupního napětí (V AC): 170 – 265
Jmenovitý nabíjecí proud: 32A / fáze
Jmenovitý výkon: 22kW
Rozsah proudového výstupu: 6 – 32A
Wi-Fi standardy: 802.11 b/g/n (pouze 2,4 GHz)
Vlastní spotřeba: 15mA@230V
Konfigurovatelný Max. Proud: 10-32A
VŠEOBECNÉ
Prostředky pro odpojení: Externí jistič (doporučeno 40A)
Konfigurovatelná kalkulačka ceny/kWh (Eur): Po inicializaci: 0,13 (nastavitelné)
Typ ovládání: Dotyková obrazovka, webová stránka, zařízení GX přes Modbus TCP
Light Ring: 55 světelných konfigurovatelných světelných efektů k dispozici
Ochrana: Je vyžadován externí proudový chránič
Provozní teplota: -25°C až +50°C
Skladovací teplota: -40 °C až +80 °C
Vlhkost: 95%, nekondenzující
Datová komunikace: Modbus TCP přes WIFI
FYZICKÉ
Barva krytu: modrá (RAL 5012)
Napájecí svorky: 6-10 mm2 / AWG 10-8
Krytí: IP44
Větrání: není nutné
Hmotnost: 3 kg
Rozměry (v x š x h): 390 x 300 x 150 mm
STANDARDY
Bezpečnost
- IEC 61851-1, IEC 61851-22
- Detekce kontaktu relé svařena
- Detekce chybějícího ochranného vodiče
- Detekce chybějícího uzemnění
- Detekce zkratu C
    Wi-Fi komunikace
Wi-Fi: 802.11 b/g/n pro konfiguraci a monitorování.
Interní modul Wi-Fi lze nakonfigurovat v režimu přístupového bodu nebo v režimu stanice pro počáteční nastavení i monitorování.
LCD dotykový displej
Obsahuje 4,3palcový dotykový LCD displej pro monitorování a ovládání.
Světelný kroužek pro rychlé zobrazení stavu zařízení
Plně programovatelný RGB světelný kroužek kolem nabíjecího portu pro rychlé zjištění stavu zařízení.
Z webového rozhraní jej lze naprogramovat tak, aby zobrazoval různé světelné efekty podle aktuálního stavu (odpojeno, nabíjeno, nabito atd.). Cílem je pomoci uživateli vidět aktuální stav z dálky.
K dispozici jsou dva pracovní režimy:
Ruční režim pro konfiguraci výstupního proudu Ruční režim umožňuje konfigurovat výstupní proud mezi 6-32A.
Výkon nabíjení se ovládá dvěma způsoby: pomocí posuvníku na dotykovém LCD displeji nebo pomocí jeho webové stránky. Umožňuje ručně spustit nebo zastavit proces nabíjení, když je vozidlo připojeno k nabíjecí stanici.
Automatický režim pro zajištění maximální účinnosti FV systému
Detekuje, kdy je k dispozici přebytečný výkon, a používá pouze tento výkon k nabíjení vozidla.
Integrace se zařízeními GX
Nabíjecí stanici EV lze konfigurovat a monitorovat ze zařízení na obrazovce GX a vzdálené konzoly.
Integrace s VRM
Na portálu VRM je k dispozici několik možností: zprávy v reálném čase, vlastní zprávy pro konfigurovatelná časová období, pokročilé funkce, jako je vzdálená aktualizace firmwaru.
Obsah balení:
1x Victron Energy EV Charging station
1x 28mm nylonová kabelová průchodka pro napájecí kabely do průměru 19 mm
(Kabel NENÍ součástí balení)
Technické parametry:
HLAVNÍ
Rozsah vstupního napětí (V AC): 170 – 265
Jmenovitý nabíjecí proud: 32A / fáze
Jmenovitý výkon: 22kW
Rozsah proudového výstupu: 6 – 32A
Wi-Fi standardy: 802.11 b/g/n (pouze 2,4 GHz)
Vlastní spotřeba: 15mA@230V
Konfigurovatelný Max. Proud: 10-32A
VŠEOBECNÉ
Prostředky pro odpojení: Externí jistič (doporučeno 40A)
Konfigurovatelná kalkulačka ceny/kWh (Eur): Po inicializaci: 0,13 (nastavitelné)
Typ ovládání: Dotyková obrazovka, webová stránka, zařízení GX přes Modbus TCP
Light Ring: 55 světelných konfigurovatelných světelných efektů k dispozici
Ochrana: Je vyžadován externí proudový chránič
Provozní teplota: -25°C až +50°C
Skladovací teplota: -40 °C až +80 °C
Vlhkost: 95%, nekondenzující
Datová komunikace: Modbus TCP přes WIFI
FYZICKÉ
Barva krytu: modrá (RAL 5012)
Napájecí svorky: 6-10 mm2 / AWG 10-8
Krytí: IP44
Větrání: není nutné
Hmotnost: 3 kg
Rozměry (v x š x h): 390 x 300 x 150 mm
STANDARDY
Bezpečnost
- IEC 61851-1, IEC 61851-22
- Detekce kontaktu relé svařena
- Detekce chybějícího ochranného vodiče
- Detekce chybějícího uzemnění
- Detekce zkratu C
Parametry
| Výrobce | Victron | 
| Proud | 32 A A | 
| Výkon | 22 kW | 
Podobné produkty
- Abarth
 - Acura
 - Alfa Romeo
 - Alpina
 - Alpine
 - Aston Martin
 - Audi
 - Avia
 - Bentley
 - BMW
 - Bugatti
 - Buick
 - Cadillac
 - Caterham
 - Chery
 - Chevrolet
 - Chrysler
 - Citroën
 - Cupra
 - Dacia
 - Daewoo
 - DAF
 - Daihatsu
 - Dodge
 - DS
 - Ducati
 - Ferrari
 - Fiat
 - Fisker
 - Ford
 - Geely
 - GMC
 - Harley-Davidson
 - Honda
 - Hummer
 - Hyundai
 - Infiniti
 - Isuzu
 - Iveco
 - Jaguar
 - Jeep
 - Kawasaki
 - Kia
 - Koenigsegg
 - KTM
 - Lada (Vaz/Žiguli)
 - Lamborghini
 - Lancia
 - Land Rover
 - Lexus
 - Lincoln
 - Lotus
 - MAN
 - Maserati
 - Maybach
 - Mazda
 - McLaren
 - Mercedes-Benz
 - MG
 - Mini
 - Mitsubishi
 - Morgan
 - Nissan
 - Opel
 - Pagani
 - Peugeot
 - Pininfarina
 - Pontiac
 - Porsche
 - Qoros
 - Renault
 - Rolls Royce
 - Rover
 - Saab
 - Scania
 - Seat
 - Setra
 - Smart
 - Spyker
 - SsangYong
 - Subaru
 - Suzuki
 - Škoda
 - Tata
 - Tatra
 - Tesla
 - Toyota
 - Trabant
 - Volkswagen
 - Volvo
 - Yamaha
 - Zetor
 
    
    
                
                
        
        
        
        
        
                    Škoda
                
                    Volkswagen
                
                    Mercedes-Benz
                
                    Ford
                
                    BMW
                
                    Audi
                
                    Opel
                
                    Renault
                
                    Toyota
                
                    Mazda
                
                    Seat
                
                    Fiat