Návod k použití: 1)     Nastartujte vozidlo a nechte jej zahřát na provozní teplotu (90 °C). 2)     Vypněte motor a počkejte 5 minut, aby došlo ke snížení tlaku v okruhu. 3)     Opatrně odšroubujte víčko nádržky chladicí kapaliny a do otvoru vložte gumový adaptér spolu s pipetou. Ujistěte se, že adaptér dobře těsní. 4)     Naplňte pipetu 2 ml testovací kapaliny. 5)     Nastartujte motor a minutu udržujte vyšší otáčky, aby se chladící okruh natlakoval. 6)     Vypněte motor a zkontrolujte testovací... Celý popis

Koupit za 290 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Návod k použití:
1)     Nastartujte vozidlo a nechte jej zahřát na provozní teplotu (90 °C).
2)     Vypněte motor a počkejte 5 minut, aby došlo ke snížení tlaku v okruhu.
3)     Opatrně odšroubujte víčko nádržky chladicí kapaliny a do otvoru vložte gumový adaptér spolu s pipetou. Ujistěte se, že adaptér dobře těsní.
4)     Naplňte pipetu 2 ml testovací kapaliny.
5)     Nastartujte motor a minutu udržujte vyšší otáčky, aby se chladící okruh natlakoval.
6)     Vypněte motor a zkontrolujte testovací kapalinu v pipetě.
7)     Změna barvy testovací kapaliny na žlutou nebo zelenou znamená přítomnost CO2 v chladícím okruhu, což značí poškození těsnění nebo hlavy válců.
8)     Modrá barva značí, že okruh neobsahuje CO2, což znamená, že těsnění i hlava jsou v pořádku.
Zobrazit více