Návod k použití: 1) Nastartujte vozidlo a nechte jej zahřát na provozní teplotu (90 °C). 2) Vypněte motor a počkejte 5 minut, aby došlo ke snížení tlaku v okruhu. 3) Opatrně odšroubujte víčko nádržky chladicí kapaliny a do otvoru vložte gumový adaptér spolu s pipetou. Ujistěte se, že adaptér dobře těsní. 4) Naplňte pipetu 2 ml testovací kapaliny. 5) Nastartujte motor a minutu udržujte vyšší otáčky, aby se chladící okruh natlakoval. 6) Vypněte motor a zkontrolujte testovací... Celý popis
Koupit za 290 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Návod k použití:
1) Nastartujte vozidlo a nechte jej zahřát na provozní teplotu (90 °C).
2) Vypněte motor a počkejte 5 minut, aby došlo ke snížení tlaku v okruhu.
3) Opatrně odšroubujte víčko nádržky chladicí kapaliny a do otvoru vložte gumový adaptér spolu s pipetou. Ujistěte se, že adaptér dobře těsní.
4) Naplňte pipetu 2 ml testovací kapaliny.
5) Nastartujte motor a minutu udržujte vyšší otáčky, aby se chladící okruh natlakoval.
6) Vypněte motor a zkontrolujte testovací kapalinu v pipetě.
7) Změna barvy testovací kapaliny na žlutou nebo zelenou znamená přítomnost CO2 v chladícím okruhu, což značí poškození těsnění nebo hlavy válců.
8) Modrá barva značí, že okruh neobsahuje CO2, což znamená, že těsnění i hlava jsou v pořádku.
1) Nastartujte vozidlo a nechte jej zahřát na provozní teplotu (90 °C).
2) Vypněte motor a počkejte 5 minut, aby došlo ke snížení tlaku v okruhu.
3) Opatrně odšroubujte víčko nádržky chladicí kapaliny a do otvoru vložte gumový adaptér spolu s pipetou. Ujistěte se, že adaptér dobře těsní.
4) Naplňte pipetu 2 ml testovací kapaliny.
5) Nastartujte motor a minutu udržujte vyšší otáčky, aby se chladící okruh natlakoval.
6) Vypněte motor a zkontrolujte testovací kapalinu v pipetě.
7) Změna barvy testovací kapaliny na žlutou nebo zelenou znamená přítomnost CO2 v chladícím okruhu, což značí poškození těsnění nebo hlavy válců.
8) Modrá barva značí, že okruh neobsahuje CO2, což znamená, že těsnění i hlava jsou v pořádku.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor