Tester těsnosti hlavy válců a těsnění pod hlavou CO2 GEKO
Tester těsnosti hlavy válců a těsnění pod hlavou CO2, 25 testů GEKO Sada umožňuje snadnou diagnostiku a rychlou detekci poškození těsnění pod hlavou. V případě, že těsnění netěsní a CO2 se dostane do chladicího systému, reakční kapalina zežloutne nebo zezelená. Chraňte před dětmi. Důkladně si po použití umyjte ruce. Postup: doba testu je cca 7 minut zahřát motor na provozní teplotu (80-90 ºC) vypnout motor počkat 5 minut odšroubovat víčko nádržky chladicí kapaliny vložit gumový kužel spolu s... Celý popis
- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Tester těsnosti hlavy válců a těsnění pod hlavou CO2, 25 testů GEKO
Sada umožňuje snadnou diagnostiku a rychlou detekci poškození těsnění pod hlavou. V případě, že těsnění netěsní a CO2 se dostane do chladicího systému, reakční kapalina zežloutne nebo zezelená.
Chraňte před dětmi. Důkladně si po použití umyjte ruce.
Postup:
doba testu je cca 7 minut
zahřát motor na provozní teplotu (80-90 ºC)
vypnout motor
počkat 5 minut
odšroubovat víčko nádržky chladicí kapaliny
vložit gumový kužel spolu s pipetou do nalévacího otvoru - kužel musí dobře těsnit
naplnit pipetu 2 ml testovací kapaliny
nastartovat motor a přibližně jednu minutu držet při vyšší otáčky, aby se vytvořil dostatečný tlak
vypnout motor
zkontrolovat barvu testovací kapaliny v pipetě
žlutá nebo zelená barva testovací kapaliny znamená poškození těsnění nebo hlavy válců
modrá barva znamená, že jak hlava, tak i těsnění, jsou v pořádku
Sada obsahuje:
250 ml reakční kapaliny CO2 (reakční kapalina, pokud nezměnila barvu, může být použita několikrát za předpokladu, že do ní nedostala chladicí kapalina)
přístroj pro měření těsnosti
Sada umožňuje snadnou diagnostiku a rychlou detekci poškození těsnění pod hlavou. V případě, že těsnění netěsní a CO2 se dostane do chladicího systému, reakční kapalina zežloutne nebo zezelená.
Chraňte před dětmi. Důkladně si po použití umyjte ruce.
Postup:
doba testu je cca 7 minut
zahřát motor na provozní teplotu (80-90 ºC)
vypnout motor
počkat 5 minut
odšroubovat víčko nádržky chladicí kapaliny
vložit gumový kužel spolu s pipetou do nalévacího otvoru - kužel musí dobře těsnit
naplnit pipetu 2 ml testovací kapaliny
nastartovat motor a přibližně jednu minutu držet při vyšší otáčky, aby se vytvořil dostatečný tlak
vypnout motor
zkontrolovat barvu testovací kapaliny v pipetě
žlutá nebo zelená barva testovací kapaliny znamená poškození těsnění nebo hlavy válců
modrá barva znamená, že jak hlava, tak i těsnění, jsou v pořádku
Sada obsahuje:
250 ml reakční kapaliny CO2 (reakční kapalina, pokud nezměnila barvu, může být použita několikrát za předpokladu, že do ní nedostala chladicí kapalina)
přístroj pro měření těsnosti
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor