Čistič škrtících klapek a karburátoru je univerzální výrobek na bázi organického rozpouštědla, určený pro snadné odstranění mastnoty, oleje a mastných nečistot. Přípravek je určený rovněž pro EGR ventily a regulační ventily volnoběhu. Odstraňuje starou nečistotu, zanechává čistý a suchý povrch. Vytváří silný tlak, čímž velmi usnadňuje práci. Aplikace: Součástky určené k čištění silně nastříkat v klidovém stavu motoru a nechat čistič 2 – 3 minuty účinkovat. Následně nastartovat motor a celou čištěnou... Celý popis
Koupit za 174 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Čistič škrtící klapky a karburátoru 400ml - SJD
Doprava:
79 Kč
174 Kč
Koupit za 174 Kč

Čistič škrtící klapky a karburátoru 400ml - SJD
Doprava:
124 Kč
174 Kč
Koupit za 174 Kč

Čistič škrtící klapky a karburátoru 400ml - SJD
Doprava:
58 Kč
173 Kč
Koupit za 173 Kč

Čistič škrtící klapky a karburátoru 400ml - SJD
Doprava:
58 Kč
168 Kč
Koupit za 168 Kč

SJD Čistič škrtící klapky a karburátoru 400ml
Doprava:
79 Kč
152 Kč
Koupit za 152 Kč
Popis
Čistič škrtících klapek a karburátoru je univerzální výrobek na bázi organického rozpouštědla, určený pro snadné odstranění mastnoty, oleje a mastných nečistot. Přípravek je určený rovněž pro EGR ventily a regulační ventily volnoběhu. Odstraňuje starou nečistotu, zanechává čistý a suchý povrch. Vytváří silný tlak, čímž velmi usnadňuje práci.
Aplikace:
Součástky určené k čištění silně nastříkat v klidovém stavu motoru a nechat čistič 2 – 3 minuty účinkovat.
Následně nastartovat motor a celou čištěnou oblast.
Ještě jednou důkladně nastříkat, a to při udržování středních otáček motoru.
Při extrémním zašpinění celý postup čištění opakovat.
Aplikace:
Součástky určené k čištění silně nastříkat v klidovém stavu motoru a nechat čistič 2 – 3 minuty účinkovat.
Následně nastartovat motor a celou čištěnou oblast.
Ještě jednou důkladně nastříkat, a to při udržování středních otáček motoru.
Při extrémním zašpinění celý postup čištění opakovat.
Parametry
Výrobce | SJD |
Objem | 400 ml |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor