K2 DPF CLEANER 500 ml - čistič výfuku Profesionální přípravek pro regeneraci ucpaných filtrů pevných částic DPF/FAP v dieselových motorech. Rozpouští a odstraňuje uhlíková ložiska a popel nahromaděný ve filtru, bez demontáže. Obnovuje původní parametry motoru: zvyšuje sílu, redukuje spalování, eliminuje výskyt vad způsobených vadným stavem DFA Jak aplikovat: Před použitím nechte motor vychladnout (teplota by měla být nižší než 50°C). Demontujte snímač tlaku nebo teploty. Zatřeste plechovkou. Aplikační... Celý popis
Koupit za 174 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Čistič filtrů pevných částic K2 DPF Cleaner, 500ml
Doprava:
29 Kč
Skladem
174 Kč
Koupit za 174 Kč
K2 DPF CLEANER 500 ML ve spreji W150
Doprava:
91 Kč
Skladem
148 Kč
Koupit za 148 Kč
K2 DPF Cleaner 500 ml
Doprava:
49 Kč
Skladem
210 Kč
Koupit za 210 Kč
K2 DPF Cleaner 500 ml
Doprava:
20 Kč
Skladem
157 Kč
Koupit za 157 Kč
K2 (Poland) K2 DPF CLEANER 500 ml - čistič výfuku, W150
Doprava:
69 Kč
Skladem
236 Kč
Koupit za 236 Kč
Popis
K2 DPF CLEANER 500 ml - čistič výfuku
Profesionální přípravek pro regeneraci ucpaných filtrů pevných částic DPF/FAP v dieselových motorech.
Rozpouští a odstraňuje uhlíková ložiska a popel nahromaděný ve filtru, bez demontáže.
Obnovuje původní parametry motoru:
zvyšuje sílu, redukuje spalování, eliminuje výskyt vad způsobených vadným stavem DFA
Jak aplikovat:
Před použitím nechte motor vychladnout (teplota by měla být nižší než 50°C).
Demontujte snímač tlaku nebo teploty.
Zatřeste plechovkou.
Aplikační trubici prostrčte otvorem.
Vyprázdněte celou plechovku do 1 filtru.
Každých 3-5 stříknutí si udělejte 5 sekundovou přestávku, abyste důkladně pronikli na povrch filtru.
Nainstalujte snímač tlaku nebo teploty.
Nastartujte motor a nechte jej běžet na nízké otáčky po dobu alespoň 15 minut, aby se kapalina odpařila.
Jeďte po dobu 30 minut, nejlépe ve venkovské oblasti, s otáčkami motoru 2500-3000 ot./min.
To může způsobit únik zbytkové vodní páry z výfukového systému.
Profesionální přípravek pro regeneraci ucpaných filtrů pevných částic DPF/FAP v dieselových motorech.
Rozpouští a odstraňuje uhlíková ložiska a popel nahromaděný ve filtru, bez demontáže.
Obnovuje původní parametry motoru:
zvyšuje sílu, redukuje spalování, eliminuje výskyt vad způsobených vadným stavem DFA
Jak aplikovat:
Před použitím nechte motor vychladnout (teplota by měla být nižší než 50°C).
Demontujte snímač tlaku nebo teploty.
Zatřeste plechovkou.
Aplikační trubici prostrčte otvorem.
Vyprázdněte celou plechovku do 1 filtru.
Každých 3-5 stříknutí si udělejte 5 sekundovou přestávku, abyste důkladně pronikli na povrch filtru.
Nainstalujte snímač tlaku nebo teploty.
Nastartujte motor a nechte jej běžet na nízké otáčky po dobu alespoň 15 minut, aby se kapalina odpařila.
Jeďte po dobu 30 minut, nejlépe ve venkovské oblasti, s otáčkami motoru 2500-3000 ot./min.
To může způsobit únik zbytkové vodní páry z výfukového systému.
Parametry
Výrobce | K2 |
Objem | 500 ml |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor