K2 DPF CLEANER je profesionální prostředek pro regeneraci ucpaných filtrů pevných částic DPF/FAP v dieselových motorech. Použití je rychlé, snadné a efektivní. Prostředek eliminuje vznik závad způsobených nevhodným stavem filtru DPF (m.in). pokles výkonu, zvýšení spalování). Po aplikaci se zcela odpaří a nezanechává žádné stopy. ZPŮSOB POUŽITÍ: - Před použitím nechte motor vychladnout (teplota by měla být nižší než 50 °C). - Demontujte snímač tlaku nebo teploty. - Protřepejte plechovku. Přes... Celý popis
Koupit za 166 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

K2 DPF Cleaner - regeneruje filtr pevných částí 500ml
Doprava:
80 Kč
Skladem
166 Kč
Koupit za 166 Kč

K2 DPF Cleaner 500 ml
Doprava:
59 Kč
Skladem
210 Kč
Koupit za 210 Kč

K2 DPF CLEANER 500 ml - čistič výfuku W150
Doprava:
65 Kč
Skladem
189 Kč
Koupit za 189 Kč

K2 DPF CLEANER 500 ml - čistič výfuku
Doprava:
59 Kč
Skladem
169 Kč
Koupit za 169 Kč

K2 DPF CLEANER 500 ml - čistič výfuku, W150
Doprava:
99 Kč
Skladem
307 Kč
Koupit za 307 Kč
Popis
K2 DPF CLEANER je profesionální prostředek pro regeneraci ucpaných filtrů pevných částic DPF/FAP v dieselových motorech.
Použití je rychlé, snadné a efektivní.
Prostředek eliminuje vznik závad způsobených nevhodným stavem filtru DPF (m.in). pokles výkonu, zvýšení spalování). Po aplikaci se zcela odpaří a nezanechává žádné stopy.
ZPŮSOB POUŽITÍ:
- Před použitím nechte motor vychladnout (teplota by měla být nižší než 50 °C).
- Demontujte snímač tlaku nebo teploty.
- Protřepejte plechovku. Přes vzniklý otvor vložte aplikační hadičku.
- Vyprázdněte celou plechovku na 1 filtr. Každých 3-5 stříknutí zachovejte 5 sekundovou přestávku, aby se povrch filtru přesně pronikl.
- Nainstalujte snímač tlaku nebo teploty.
- Nastartujte motor a nechte ho na pomalých otáčkách po dobu nejméně 15 minut, aby se kapalina odpařila.
- Proveďte 30 minutovou jízdu, nejlépe v mimoměstském terénu, při otáčkách motoru na úrovni 2500-3000 ot/min. To může způsobit únik zbytků vodní páry z výfukového systému.
Použití je rychlé, snadné a efektivní.
Prostředek eliminuje vznik závad způsobených nevhodným stavem filtru DPF (m.in). pokles výkonu, zvýšení spalování). Po aplikaci se zcela odpaří a nezanechává žádné stopy.
ZPŮSOB POUŽITÍ:
- Před použitím nechte motor vychladnout (teplota by měla být nižší než 50 °C).
- Demontujte snímač tlaku nebo teploty.
- Protřepejte plechovku. Přes vzniklý otvor vložte aplikační hadičku.
- Vyprázdněte celou plechovku na 1 filtr. Každých 3-5 stříknutí zachovejte 5 sekundovou přestávku, aby se povrch filtru přesně pronikl.
- Nainstalujte snímač tlaku nebo teploty.
- Nastartujte motor a nechte ho na pomalých otáčkách po dobu nejméně 15 minut, aby se kapalina odpařila.
- Proveďte 30 minutovou jízdu, nejlépe v mimoměstském terénu, při otáčkách motoru na úrovni 2500-3000 ot/min. To může způsobit únik zbytků vodní páry z výfukového systému.
Parametry
Výrobce | K2 |
Objem | 500 ml |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor