Rychlé a přesné měření tloušťky láku Každá lakovna, karosárna nebo diagnostická stanice používá k měření tloušťky laku nástroj zvaný měřič tloušťky laku . Nejčastěji se tedy používá v automobilovém průmyslu, ale své uplatnění nachází také v kovovýrobě, výrobě, chemickém průmyslu, myčkách aut a laboratořích. Tento snadno ovladatelný, šikovný a přesný přístroj nepoškodí testovaný povrch, sondu můžete bezpečně umístit a provést měření, například pro kontrolu, zda je vůz přelakován, což velmi pomáhá... Celý popis
Koupit za 351 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Qoltec 50630
Doprava:
99 Kč
Skladem
351 Kč
Koupit za 351 Kč

Qoltec 50630 Měřič tloušťky láku s LCD displejem | 0~2000um
Doprava:
70 Kč
Skladem
430 Kč
Koupit za 430 Kč

Qoltec 50630 měřič tloušťky barvy s LCD displejem
Doprava:
75 Kč
Skladem
670 Kč
Koupit za 670 Kč

Qoltec 50630 měřič tloušťky barvy s LCD displejem
Doprava:
65 Kč
Skladem
569 Kč
Koupit za 569 Kč

Qoltec 50630 měřič tloušťky barvy s LCD displejem
Doprava:
67 Kč
Skladem
566 Kč
Koupit za 566 Kč
Popis
Rychlé a přesné měření tloušťky láku
Každá lakovna, karosárna nebo diagnostická stanice používá k měření tloušťky laku nástroj zvaný měřič tloušťky laku . Nejčastěji se tedy používá v automobilovém průmyslu, ale své uplatnění nachází také v kovovýrobě, výrobě, chemickém průmyslu, myčkách aut a laboratořích. Tento snadno ovladatelný, šikovný a přesný přístroj nepoškodí testovaný povrch, sondu můžete bezpečně umístit a provést měření, například pro kontrolu, zda je vůz přelakován, což velmi pomáhá při posouzení jeho skutečné hodnoty.
Jak správně používat zařízení, abyste získali spolehlivý výsledek?
Nejlepší je měřit tloušťku povlaku na čistém povrchu , proto je nejlepší před zahájením měření vyčistit testovací oblast a teprve poté přiložit nebo přiblížit hrot sondy k laku. Spolehlivý výsledek měření může kromě znečištěného povrchu narušit i slabá baterie, proto doporučujeme baterii zkontrolovat, zda je funkční. Správně zkalibrovaný přístroj je ihned po zapnutí připraven k měření .
Přesná a přesná měření
- Tři režimy sondy : automatický režim (AUTO), režim magnetické indukce (F) a vířivý režim (NFE),- Automatické rozpoznání typu povrchu ,- Široký rozsah měření 0-2000 um ,- Velký podsvícený LCD displej , který usnadňuje čtení parametry,
Důvěra potvrzená zárukou
Záleží vám na vysoké kvalitě produktu, který kupujete? Naše řešení splní vaše očekávání. Na výrobek se vztahuje záruka 24 měsíců od data zakoupení.
Technické parametry
Výrobce
Qoltec
Rozsah měření
0–2000 µm
Rozlišení
0–999 µm (1 µm)
Minimální měřicí plocha
Průměr 20 mm
Maximální rychlost měření
2 čtení za sekundu
Přesnost
±(3 % + 1 µm)
Napájení
2 × AAA 1,5 V (baterie nejsou součástí balení)
Displej
LCD
Stav zobrazení
Zobrazení stavu nabití, displej
Použití
Automobilové roboty, automobilový trh, průmyslová barva, průmyslová výroba, mechanické obrábění, zpracování kovů, výroba hardwaru, výroba fólií, chemický průmysl, kontrola výrobků
Dodatečné informace
Rychlé a přesné měření, automatická detekce země, vysoce citlivá sonda
Materiál
ABS plast
Barva
Černá
Pracovní teplota
0 °C až +50 °C / 20 °C až 90 % RV
Rozměry (D × Š × V)
122 × 53 × 24 mm
Obsah balení
1 × tloušťkoměr, 1 × uživatelská příručka, 1 × sada kalibračních destiček
Obal
Box
Rozměry balení (D × Š × V)
35 × 53 × 136 mm
Čistá hmotnost
0,091 kg
Hrubá hmotnost
0,129 kg
Osvědčení
CE
Záruka
24 měsíců
Každá lakovna, karosárna nebo diagnostická stanice používá k měření tloušťky laku nástroj zvaný měřič tloušťky laku . Nejčastěji se tedy používá v automobilovém průmyslu, ale své uplatnění nachází také v kovovýrobě, výrobě, chemickém průmyslu, myčkách aut a laboratořích. Tento snadno ovladatelný, šikovný a přesný přístroj nepoškodí testovaný povrch, sondu můžete bezpečně umístit a provést měření, například pro kontrolu, zda je vůz přelakován, což velmi pomáhá při posouzení jeho skutečné hodnoty.
Jak správně používat zařízení, abyste získali spolehlivý výsledek?
Nejlepší je měřit tloušťku povlaku na čistém povrchu , proto je nejlepší před zahájením měření vyčistit testovací oblast a teprve poté přiložit nebo přiblížit hrot sondy k laku. Spolehlivý výsledek měření může kromě znečištěného povrchu narušit i slabá baterie, proto doporučujeme baterii zkontrolovat, zda je funkční. Správně zkalibrovaný přístroj je ihned po zapnutí připraven k měření .
Přesná a přesná měření
- Tři režimy sondy : automatický režim (AUTO), režim magnetické indukce (F) a vířivý režim (NFE),- Automatické rozpoznání typu povrchu ,- Široký rozsah měření 0-2000 um ,- Velký podsvícený LCD displej , který usnadňuje čtení parametry,
Důvěra potvrzená zárukou
Záleží vám na vysoké kvalitě produktu, který kupujete? Naše řešení splní vaše očekávání. Na výrobek se vztahuje záruka 24 měsíců od data zakoupení.
Technické parametry
Výrobce
Qoltec
Rozsah měření
0–2000 µm
Rozlišení
0–999 µm (1 µm)
Minimální měřicí plocha
Průměr 20 mm
Maximální rychlost měření
2 čtení za sekundu
Přesnost
±(3 % + 1 µm)
Napájení
2 × AAA 1,5 V (baterie nejsou součástí balení)
Displej
LCD
Stav zobrazení
Zobrazení stavu nabití, displej
Použití
Automobilové roboty, automobilový trh, průmyslová barva, průmyslová výroba, mechanické obrábění, zpracování kovů, výroba hardwaru, výroba fólií, chemický průmysl, kontrola výrobků
Dodatečné informace
Rychlé a přesné měření, automatická detekce země, vysoce citlivá sonda
Materiál
ABS plast
Barva
Černá
Pracovní teplota
0 °C až +50 °C / 20 °C až 90 % RV
Rozměry (D × Š × V)
122 × 53 × 24 mm
Obsah balení
1 × tloušťkoměr, 1 × uživatelská příručka, 1 × sada kalibračních destiček
Obal
Box
Rozměry balení (D × Š × V)
35 × 53 × 136 mm
Čistá hmotnost
0,091 kg
Hrubá hmotnost
0,129 kg
Osvědčení
CE
Záruka
24 měsíců
Parametry
Výrobce | Qoltec |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor