Měřič tloušťky laku automobilu FNIRSI CTG-20 FNIRSI CTG-20 je profesionální měřič tloušťky povlaků určený k měření tloušťky povlaků na různých kovových površích. Díky vysoce přesnému senzoru a uživatelsky přívětivým funkcím je nepostradatelným nástrojem pro profesionály ve výrobě, chemickém průmyslu, automobilových testech a dalších. Klíčové možnosti: - Měří nemagnetické povlaky (např. barvy) na magnetických materiálech, jako je ocel nebo železo. - Měří povlaky na nemagnetických materiálech, jako... Celý popis
Koupit za 1 190 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Měřič tloušťky laku automobilu FNIRSI CTG-20 FNIRSI CTG-20 je profesionální měřič tloušťky povlaků určený k měření tloušťky povlaků na různých kovových površích. Díky vysoce přesnému senzoru a uživatelsky přívětivým funkcím je nepostradatelným nástrojem pro profesionály ve výrobě, chemickém průmyslu, automobilových testech a dalších.
Klíčové možnosti:
- Měří nemagnetické povlaky (např. barvy) na magnetických materiálech, jako je ocel nebo železo.
- Měří povlaky na nemagnetických materiálech, jako je hliník.
- Využívá technologii elektromagnetické indukce a vířivých proudů pro dosažení přesných výsledků.
- Nedestruktivní měření, které zajišťuje, že nedochází k poškození zkoušených povrchů.
Specifikace:
- Rozsah měření: 0-1400 μm
- Přesnost: ±3% + 2 μm
- Poměr rozlišení: 0,1 μm
- Kalibrace: Nulový a vícebodový bod
- Minimální poloměr zakřivení:
- Konvexní: 5 mm
- Konkávní: 25 mm
- Minimální průměr měřicí plochy: 20 mm
- Pracovní teplota: -10 ℃ až +50 ℃
- Rozsah vlhkosti: 20%-90% RH
- Baterie: lithiová 600 mAh (vícenásobné nabíjení)
- Rozměry: 115 x 48 x 18 mm
- Hmotnost: Přibližně 83 g
Další funkce:
- Ukládání dat pro záznamy měření
- Podpora pro práškové testy
- Otočná obrazovka pro pohodlné sledování
- Automatické vypnutí pro úsporu energie
výhody:
- Rychlé a velmi přesné měření
- Nedestruktivní zkušební metoda
- Kompatibilní s různými povlaky a materiály
- Poznámky k použití:
Vyhněte se testování povrchů se strmým zakřivením nebo drsností.
Ujistěte se, že měřicí plocha má alespoň 20 mm v průměru.
Během provozu udržujte zařízení mimo dosah silných magnetických polí.
Je třeba stabilizovat teplotu a vlhkost v pracovním prostředí.
Nabijte baterii, když je vybitá, abyste zajistili nepřerušované používání.
FNIRSI CTG-20 nabízí rovnováhu mezi přesností, snadnou obsluhou a spolehlivostí, což z něj činí ideální volbu pro profesionály, kteří vyžadují přesné měření povlaků.
Klíčové možnosti:
- Měří nemagnetické povlaky (např. barvy) na magnetických materiálech, jako je ocel nebo železo.
- Měří povlaky na nemagnetických materiálech, jako je hliník.
- Využívá technologii elektromagnetické indukce a vířivých proudů pro dosažení přesných výsledků.
- Nedestruktivní měření, které zajišťuje, že nedochází k poškození zkoušených povrchů.
Specifikace:
- Rozsah měření: 0-1400 μm
- Přesnost: ±3% + 2 μm
- Poměr rozlišení: 0,1 μm
- Kalibrace: Nulový a vícebodový bod
- Minimální poloměr zakřivení:
- Konvexní: 5 mm
- Konkávní: 25 mm
- Minimální průměr měřicí plochy: 20 mm
- Pracovní teplota: -10 ℃ až +50 ℃
- Rozsah vlhkosti: 20%-90% RH
- Baterie: lithiová 600 mAh (vícenásobné nabíjení)
- Rozměry: 115 x 48 x 18 mm
- Hmotnost: Přibližně 83 g
Další funkce:
- Ukládání dat pro záznamy měření
- Podpora pro práškové testy
- Otočná obrazovka pro pohodlné sledování
- Automatické vypnutí pro úsporu energie
výhody:
- Rychlé a velmi přesné měření
- Nedestruktivní zkušební metoda
- Kompatibilní s různými povlaky a materiály
- Poznámky k použití:
Vyhněte se testování povrchů se strmým zakřivením nebo drsností.
Ujistěte se, že měřicí plocha má alespoň 20 mm v průměru.
Během provozu udržujte zařízení mimo dosah silných magnetických polí.
Je třeba stabilizovat teplotu a vlhkost v pracovním prostředí.
Nabijte baterii, když je vybitá, abyste zajistili nepřerušované používání.
FNIRSI CTG-20 nabízí rovnováhu mezi přesností, snadnou obsluhou a spolehlivostí, což z něj činí ideální volbu pro profesionály, kteří vyžadují přesné měření povlaků.
Parametry
Výrobce | Fnirsi |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor