Moto pneu PIRELLI Diablo Rosso II 190/50 ZR 17 M/C (73W) TL Diablo Rosso II pozvedává ještě více laťku schopností sportovní generace Rosso při použití v silničním provozu a je určeno pro supersportovní motocykly, které vyžadují nejvyšší výkon a bezpečnost ve všech jízdních režimech, od klikatých silnic po jízdu v městském provozu, a to za mokra či na suchém povrchu. Grip umocňuje technologie Enhanced Patch Technology (EPT) vyvinutá dle praxe při WSBK - tato technologie optimalizuje kontaktní... Celý popis
Koupit za 3 443 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
PIRELLI 190/50 R 17 73W DIABLO_ROSSO_II TL ZR
Doprava:
149 Kč
Skladem
3 443 Kč
Koupit za 3 443 Kč
Pirelli Diablo Rosso 2 Rear 190/50 R17 W73
Doprava:
99 Kč
3 259 Kč
Koupit za 3 259 Kč
Pirelli DIABLO ROSSO II VEL. 190/50ZR17 73 W
Doprava:
zdarma
Skladem
3 171 Kč
Koupit za 3 171 Kč
PIRELLI 190/50 R 17 DIABLO ROSSO II 73W TL R
Doprava:
110 Kč
Skladem
3 088 Kč
Koupit za 3 088 Kč
PIRELLI 190/50ZR17*W TL M/C DIABLO ROSSO 2 73W
Doprava:
70 Kč
Skladem
5 158 Kč
Koupit za 5 158 Kč
Popis
Moto pneu
PIRELLI Diablo Rosso II 190/50 ZR 17 M/C (73W) TL
Diablo Rosso II
pozvedává ještě více laťku schopností sportovní generace Rosso při použití v silničním provozu a je určeno pro supersportovní motocykly, které vyžadují nejvyšší výkon a bezpečnost ve všech jízdních režimech, od klikatých silnic po jízdu v městském provozu, a to za mokra či na suchém povrchu.
Grip umocňuje technologie
Enhanced Patch Technology (EPT)
vyvinutá dle praxe při WSBK - tato technologie optimalizuje kontaktní plochu pláště na silnici v každém úhlu náklonu
Zvětšení
kontaktní oblasti je způsobeno i díky technologii
Integrated Contour Shaping (ICS)
- propojuje potřeby moderních motocyklů na řízení s ideálním profilem pláště
Díky těmto technologiím proto vykazuje Diablo Rosso II zlepšení ve stabilitě, výkonu za mokra a bezpečnosti při jízdě v náklonu
Design běhonu pláště navržený dle
Functional Groove Design (FGD)
- přispívá k lepšímu rozvržení styčné plochy (+ 2%), čímž přímo ovlivňuje přenos trakčního výkonu na povrchu silnice při jízdě
Dvojí směs běhounu na zadním plášti
Diablo Rosso II disponuje dvojí směsí běhounu na zadním plášti
Na bocích měkčí o 25% pro maximální přilnavost v náklonu
Ve středu běhounu měkčí o 75% pro zajištění maximální přilnavosti na mokru s adekvátní životností
Pro další informace kliknětě na odkaz
Technologie Pirelli
PIRELLI Diablo Rosso II 190/50 ZR 17 M/C (73W) TL
Diablo Rosso II
pozvedává ještě více laťku schopností sportovní generace Rosso při použití v silničním provozu a je určeno pro supersportovní motocykly, které vyžadují nejvyšší výkon a bezpečnost ve všech jízdních režimech, od klikatých silnic po jízdu v městském provozu, a to za mokra či na suchém povrchu.
Grip umocňuje technologie
Enhanced Patch Technology (EPT)
vyvinutá dle praxe při WSBK - tato technologie optimalizuje kontaktní plochu pláště na silnici v každém úhlu náklonu
Zvětšení
kontaktní oblasti je způsobeno i díky technologii
Integrated Contour Shaping (ICS)
- propojuje potřeby moderních motocyklů na řízení s ideálním profilem pláště
Díky těmto technologiím proto vykazuje Diablo Rosso II zlepšení ve stabilitě, výkonu za mokra a bezpečnosti při jízdě v náklonu
Design běhonu pláště navržený dle
Functional Groove Design (FGD)
- přispívá k lepšímu rozvržení styčné plochy (+ 2%), čímž přímo ovlivňuje přenos trakčního výkonu na povrchu silnice při jízdě
Dvojí směs běhounu na zadním plášti
Diablo Rosso II disponuje dvojí směsí běhounu na zadním plášti
Na bocích měkčí o 25% pro maximální přilnavost v náklonu
Ve středu běhounu měkčí o 75% pro zajištění maximální přilnavosti na mokru s adekvátní životností
Pro další informace kliknětě na odkaz
Technologie Pirelli
Parametry
Výrobce | Pirelli |
Šířka | 190 mm |
Vnitřní průměr | 17 |
Index rychlosti | W (=270km/h) |
Profil | 50 |
Index nosnosti | 73 |
Kategorie pneu | sportovní |
Období | celoroční |
Spotřeba paliva | E |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor