Bezolovnatá cínová pájka Nuba Sn99,3Cu0,7NiP - Profesionální kvalita Nuba Sn99,3Cu0,7NiP je špičková bezolovnatá cínová trubičková pájka navržená pro profesionální i hobby využití. Díky plnění nekorozivním tavidlem (kalafunou) zaručuje čisté a precizní spoje, které si uchovávají zrcadlový lesk i při dlouhodobém používání. Ideální pro práci v elektronice, kde je vyžadována vysoká kvalita pájení a splnění ekologických norem. Pájka pracuje v doporučeném rozmezí teplot hrotu 300–350 °C a nabízí teplotu... Celý popis
Koupit za 149 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Pájecí cín Sn99, 3Cu0, 7NiP, pr.0,8mm - 40g
Doprava:
49 Kč
Skladem
149 Kč
Koupit za 149 Kč
Popis
Bezolovnatá cínová pájka Nuba Sn99,3Cu0,7NiP - Profesionální kvalita
Nuba Sn99,3Cu0,7NiP je špičková bezolovnatá cínová trubičková pájka navržená pro profesionální i hobby využití. Díky plnění nekorozivním tavidlem (kalafunou) zaručuje čisté a precizní spoje, které si uchovávají zrcadlový lesk i při dlouhodobém používání. Ideální pro práci v elektronice, kde je vyžadována vysoká kvalita pájení a splnění ekologických norem. Pájka pracuje v doporučeném rozmezí teplot hrotu 300–350 °C a nabízí teplotu tání 225–228 °C.
Klíčové parametry:
Průměr pájky:
0,8 mm
Složení:
Cín 99,3 %, měď 0,7 %
Teplota tání:
225–228 °C
Doporučená teplota hrotu:
300–350 °C
Hmotnost:
25 g nebo 50 g
Shoda s normami:
- DIN F-SW-26 (USA-RA): Záruka vysoké kvality a bezpečnosti.
Proč si vybrat pájku Nuba Sn99,3Cu0,7NiP?
- Lesklé spoje: Vytváří esteticky dokonalé a funkční zrcadlové povrchy.
- Nekorozivní tavidlo: Zajišťuje bezpečnost a eliminuje potřebu čištění po pájení.
- Ekologické složení: Bezolovnatá pájka je šetrná k životnímu prostředí.
- Praktická balení: Dostupnost ve variantách 25 g a 50 g pro různá využití.
Použití:
Bezolovnatá pájka Nuba Sn99,3Cu0,7NiP je ideální volbou pro pájení elektronických komponentů, kde je vyžadována vysoká kvalita a ekologické provedení. Díky doporučené teplotě hrotu 300–350 °C zajistí optimální přilnavost a dlouhotrvající kvalitu spojů. Perfektní pro profesionály i domácí kutily, kteří ocení čistotu a spolehlivost výsledků.
⚠
TIP odborníka
Pro maximální efektivitu při pájení doporučujeme používat pájecí stanici s přesnou regulací teploty. Při práci s touto pájkou udržujte hrot v optimálním rozmezí 300–350 °C a zajistěte dokonalý kontakt hrotu s pájeným materiálem.
Nuba Sn99,3Cu0,7NiP je špičková bezolovnatá cínová trubičková pájka navržená pro profesionální i hobby využití. Díky plnění nekorozivním tavidlem (kalafunou) zaručuje čisté a precizní spoje, které si uchovávají zrcadlový lesk i při dlouhodobém používání. Ideální pro práci v elektronice, kde je vyžadována vysoká kvalita pájení a splnění ekologických norem. Pájka pracuje v doporučeném rozmezí teplot hrotu 300–350 °C a nabízí teplotu tání 225–228 °C.
Klíčové parametry:
Průměr pájky:
0,8 mm
Složení:
Cín 99,3 %, měď 0,7 %
Teplota tání:
225–228 °C
Doporučená teplota hrotu:
300–350 °C
Hmotnost:
25 g nebo 50 g
Shoda s normami:
- DIN F-SW-26 (USA-RA): Záruka vysoké kvality a bezpečnosti.
Proč si vybrat pájku Nuba Sn99,3Cu0,7NiP?
- Lesklé spoje: Vytváří esteticky dokonalé a funkční zrcadlové povrchy.
- Nekorozivní tavidlo: Zajišťuje bezpečnost a eliminuje potřebu čištění po pájení.
- Ekologické složení: Bezolovnatá pájka je šetrná k životnímu prostředí.
- Praktická balení: Dostupnost ve variantách 25 g a 50 g pro různá využití.
Použití:
Bezolovnatá pájka Nuba Sn99,3Cu0,7NiP je ideální volbou pro pájení elektronických komponentů, kde je vyžadována vysoká kvalita a ekologické provedení. Díky doporučené teplotě hrotu 300–350 °C zajistí optimální přilnavost a dlouhotrvající kvalitu spojů. Perfektní pro profesionály i domácí kutily, kteří ocení čistotu a spolehlivost výsledků.
⚠
TIP odborníka
Pro maximální efektivitu při pájení doporučujeme používat pájecí stanici s přesnou regulací teploty. Při práci s touto pájkou udržujte hrot v optimálním rozmezí 300–350 °C a zajistěte dokonalý kontakt hrotu s pájeným materiálem.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor