Mitas E-08 Dezén E-08 byl vyvinut cca před více než 5-ti lety pro cestovní enduro a to převážně pro jízdu na silnici 80 % a pro jízdu v lehkém tvrdém terénu 20 %. I když při vývoji každé pneumatiky provádíme celou řadu zkoušek a to jak v laboratorních podmínkách na staničních testech, tak i praktické zkoušky na motocyklech, začala se u některých pneu v provozu projevovat závada vzniku prasklin u dezénových figur. Tyto praskliny se podle našich zjištění sice dále nešíří, nicméně by se při exploataci... Celý popis
Koupit za 2 748 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Mitas E-08 4.1/0 R18 P60
Doprava:
zdarma
2 748 Kč
Koupit za 2 748 Kč

Pneumatiky MITAS E 08 ENDURO 4,1/ R18 60P, celoroční pneu, moto
Doprava:
99 Kč
26 592 Kč
Koupit za 26 592 Kč

Pneumatiky MITAS E 08 ENDURO 4,1/ R18 60P, celoroční pneu, moto
Doprava:
110 Kč
26 357 Kč
Koupit za 26 357 Kč

Pneumatiky MITAS E 08 ENDURO 4,1/ R18 60P, celoroční pneu, moto
Doprava:
99 Kč
26 357 Kč
Koupit za 26 357 Kč

Pneumatiky MITAS E 08 ENDURO 4,1/ R18 60P, celoroční pneu, moto
Doprava:
zdarma
26 109 Kč
Koupit za 26 109 Kč
Popis
Mitas E-08 Dezén E-08 byl vyvinut cca před více než 5-ti lety pro cestovní enduro a to převážně pro jízdu na silnici 80 % a pro jízdu v lehkém tvrdém terénu 20 %. I když při vývoji každé pneumatiky provádíme celou řadu zkoušek a to jak v laboratorních podmínkách na staničních testech, tak i praktické zkoušky na motocyklech, začala se u některých pneu v provozu projevovat závada vzniku prasklin u dezénových figur. Tyto praskliny se podle našich zjištění sice dále nešíří, nicméně by se při exploataci pneumatiky neměly objevovat. Dúvodem jejich vzniku je příliš ostrý rádius figury dezénu a odvodňovací drážky. Proto jsme na základě této skutečnosti konstrukčně upravili dezén tak, že došlo k vytvoření rovnoměrného přechodu mezi figurou a drážkou. Tyto úpravy byly realizovány postupně v průběhu roku 2003. Účinnost úpravy byla testována jak na zkušební stanici, tak i praktickými jízdními zkouškami. Na motocyklu Honda Africa Twin tyto pneumatiky ujely 18 700 km na trase ČR-Španělsko-Malorca a zpět. Motocykl byl přetížen po celou dobu jízdy. Ani po tomto extrémním testu se na pneu neobjevily žádné trhliny a zbytkový dezén by byl schopen absolvovat ješte minimálne dalších 2-3 tis.km. Na motocyklu Honda Transalp pneu E-08 absolvovala celkem 24 900 km bez jediné praskliny.
Parametry
Výrobce | Mitas |
Šířka | 4.1 mm |
Vnitřní průměr | 18 |
Index rychlosti | P (=150 km/h) |
Profil | 0 |
Index nosnosti | 60 |
Hlučnost | 0 dB |
Kategorie pneu | enduro |
Období | celoroční |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor