Hrdlo sání pro Royal Enfield Continental GT 650 a Interceptor 650, které zvyšuje objemovou účinnost motoru. "Velocity Stack" je přídavné hrdlo sání, zpravidla kuželovitého nebo válcovitého tvaru ale vždy v návaznosti na tvat tělesa škrtící klapky, které se montuje mezi airbox, v němž je umístěn vzduchový filtr, a škrtící klapku. Je vyvinuto pro zvýšení objemové účinnosti motoru tím, že přivádí více vzduchu, snižuje turbulence a zlepšuje odezvu motoru při otevření škrticí klapky. Výsledkem je zvýšení... Celý popis
Koupit za 3 569 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Hrdlo sání pro Royal Enfield Continental GT 650 a Interceptor 650, které zvyšuje objemovou účinnost motoru.
"Velocity Stack" je přídavné hrdlo sání, zpravidla kuželovitého nebo válcovitého tvaru ale vždy v návaznosti na tvat tělesa škrtící klapky, které se montuje mezi airbox, v němž je umístěn vzduchový filtr, a škrtící klapku. Je vyvinuto pro zvýšení objemové účinnosti motoru tím, že přivádí více vzduchu, snižuje turbulence a zlepšuje odezvu motoru při otevření škrticí klapky. Výsledkem je zvýšení výkonu. Délka, náběhový úhel a vnitřní rozměr jsou technické detaily, které mají přímý vliv na erogaci výkonu, nalezením správného poměru rozměrů mezi těmito detaily je možné dosáhnout lepšího výkonu. Výrobek byl kompletně vyvíjen a navržen pomocí CAD3D, poté pomocí specifického softwaru pro analýzu proudění vzduchu ve vztahu k tlaku v sání definovány tvar a rozměry několika prototypů. Poté Mistral prototypy vyvinul pomocí 3D tisku a otestoval na motorové brzdě pro určení nejlepší varianty pro točivý moment/výkon/otáčky.
Vynikající výsledek na celé křivce výkonu a točivého momentu, od prvních otáček je motocykl okamžitě mnohem citlivější, dokonce i při 3500 otáčkách, kde trpí nejvíce, Mistral získal +1 CV výkonu a + 1 Nm točivého momentu, pak se zvyšuje zisk jak z hlediska čistého výkonu, tak točivého momentu až na maximum +2,3 CV a +3,5 Nm
Výrobek je kompletně opracován z kvalitního masivního hliníku nejlepšími technologiemi na trhu, instalace je velmi jednoduchá a nevyžaduje úpravy motocyklu.
KOMPATIBILITA:
Continental GT650 (E4)
Continental GT650 (E5)
Interceptor 650 (E4)
Interceptor 650 (E5)
TECHNICKÉ PARAMETRY:
rychlá a snadná instalace do airboxu
zajišťuje hladký a rovnoměrný vstup vzduchu při vysokých rychlostech, rovnoměrné laminární proudění
optimalizuje výkon motoru a zvyšuje rychlost a objem nasávaného vzduchu do motoru
CAD design
testováno a optimalizováno na motorové brzdě
lze použít i se sériovým vzduchovým filtrem, ale pro maximální užitek kombinujte se vzduchovým filtrem Mistral's "Racing" → viz. Příslušenství tab
"Velocity Stack" je přídavné hrdlo sání, zpravidla kuželovitého nebo válcovitého tvaru ale vždy v návaznosti na tvat tělesa škrtící klapky, které se montuje mezi airbox, v němž je umístěn vzduchový filtr, a škrtící klapku. Je vyvinuto pro zvýšení objemové účinnosti motoru tím, že přivádí více vzduchu, snižuje turbulence a zlepšuje odezvu motoru při otevření škrticí klapky. Výsledkem je zvýšení výkonu. Délka, náběhový úhel a vnitřní rozměr jsou technické detaily, které mají přímý vliv na erogaci výkonu, nalezením správného poměru rozměrů mezi těmito detaily je možné dosáhnout lepšího výkonu. Výrobek byl kompletně vyvíjen a navržen pomocí CAD3D, poté pomocí specifického softwaru pro analýzu proudění vzduchu ve vztahu k tlaku v sání definovány tvar a rozměry několika prototypů. Poté Mistral prototypy vyvinul pomocí 3D tisku a otestoval na motorové brzdě pro určení nejlepší varianty pro točivý moment/výkon/otáčky.
Vynikající výsledek na celé křivce výkonu a točivého momentu, od prvních otáček je motocykl okamžitě mnohem citlivější, dokonce i při 3500 otáčkách, kde trpí nejvíce, Mistral získal +1 CV výkonu a + 1 Nm točivého momentu, pak se zvyšuje zisk jak z hlediska čistého výkonu, tak točivého momentu až na maximum +2,3 CV a +3,5 Nm
Výrobek je kompletně opracován z kvalitního masivního hliníku nejlepšími technologiemi na trhu, instalace je velmi jednoduchá a nevyžaduje úpravy motocyklu.
KOMPATIBILITA:
Continental GT650 (E4)
Continental GT650 (E5)
Interceptor 650 (E4)
Interceptor 650 (E5)
TECHNICKÉ PARAMETRY:
rychlá a snadná instalace do airboxu
zajišťuje hladký a rovnoměrný vstup vzduchu při vysokých rychlostech, rovnoměrné laminární proudění
optimalizuje výkon motoru a zvyšuje rychlost a objem nasávaného vzduchu do motoru
CAD design
testováno a optimalizováno na motorové brzdě
lze použít i se sériovým vzduchovým filtrem, ale pro maximální užitek kombinujte se vzduchovým filtrem Mistral's "Racing" → viz. Příslušenství tab
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor