Digitální měřič tloušťky laku je určený pro přesné měření tloušťky laku a barva, převážně na karosériích vozidel. Díky tomuto přístroji můžete rychle a přesně odhalit části karosérie, které byly poškozeny a následně opraveny vrstvou tmelu a přelakovány. Jedná se o velmi přesné měřidlo, které je vhodné nejen pro identifikaci opravovaných dílů karosérie, ale je nezbytným pomocníkem při povrchové úpravě kovových i neferomagnetických (slitin hliníku apod.) materiálů. Měřidlo je určeno pro nedestruktivní... Celý popis
Koupit za 901 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Mestek CT02
Doprava:
zdarma
Skladem
901 Kč
Koupit za 901 Kč
Mestek CT02 digitální měřič tloušťky laku CT02
Doprava:
58 Kč
Skladem
890 Kč
Koupit za 890 Kč
Popis
Digitální měřič tloušťky laku je určený pro přesné měření tloušťky laku a barva, převážně na karosériích vozidel. Díky tomuto přístroji můžete rychle a přesně odhalit části karosérie, které byly poškozeny a následně opraveny vrstvou tmelu a přelakovány. Jedná se o velmi přesné měřidlo, které je vhodné nejen pro identifikaci opravovaných dílů karosérie, ale je nezbytným pomocníkem při povrchové úpravě kovových i neferomagnetických (slitin hliníku apod.) materiálů. Měřidlo je určeno pro nedestruktivní měření tloušťky nátěru či potažené krycí vrstvy na kovových a hliníkových materiálech. Měřidlo má integrovanou přesnou sondu s rozlišením 0.1um. Sonda využívá princip elektromagnetické indukce a vířivých proudů, které automaticky detekují vlastnosti podkladů. Přístroj je vybaven funkcí automatické detekce podkladu. Pokud se na displeji zobrazí Fe, pak je podklad kovový (feromagnetický). Pokud se však zobrazí NFe, pak se nejedná o kov, ale podklad může být z hliníku nebo z jeho slitin, mědi atd. Přístroj není vhodný pro měření vrstev na plastových površích a měření tloušťky metalických laků. Přístroj má 2 módy pro měření. pomocí přístroje lze měřit tloušťku nátěru v jediném místu nebo dokáže i průběžnou tloušťku při posuvu měřičem v přímce. Přístroj je napájen 2 ks baterií AAA. Baterie nejsou součástí balení Vlastnosti:malá velikostvelká přesnostvhodné pro ocel a nekovové materiályautomatické přepnutí dle materiálu podkladuuživatelská kalibracepřehledný displejbezkontaktní kalibracezvukový signálindikátor stavu bateriífunkce automatického vypnutíTechnická specifikace: měření kovových materiálů:princip měření: magnetická indukcerozsah měření: 0,1 1500 um (051,2 mil)přesnost: 土 (3 % + 2 um) (士 (3 % + 0,08 mil.))minimální tloušťka podkladu: 0,5 mm měření nekovových materiálů:princip měření: vířivé proudyrozsah měření: 0,1 1500 um (051,2 mil)přesnost: 土 (3 % + 2 um) (士 (3 % + 0,08 mil.))minimální tloušťka podkladu: 0,3 mm obecné:kalibrace: 0/50/100/250/500/1000 umjednotky: um, milminimální poloměr zakřivení konvexní: 5 mmminimální konkávní poloměr zakřivení: 50 mmminimální měřicí plocha: 20 mmnapájení: 2ks baterií AAA ( nejsou součástí balení)provozní prostředí: teplota: 050℃ , vlhkost: 0%80%RHrozměry: 120×48×26 mmhmotnost: 95 g bez baterie
Parametry
Výrobce | Mestek |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor