Čistící a impregnační sada sportovních fitrů od firmy KN. Balení obsahuje: čistič v pumpičkovém rozprašovači + impregnační olej Obsah balení: čistič v pumpičkovém rozprašovači (355 ml) impregnační olej (204 ml) Údržba sportovních bavlněných vzduchových filtrů: Sportovní bavlněné vzduchové filtry jsou navrženy tak, aby poskytovaly maximální průtok vzduchu a zároveň účinně zachycovaly nečistoty. Aby však mohly dlouhodobě plnit svou funkci, je nezbytné je pravidelně čistit a impregnovat.... Celý popis
Koupit za 490 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Čistící a impregnační sada sportovních fitrů od firmy KN.
Balení obsahuje: čistič v pumpičkovém rozprašovači + impregnační olej
Obsah balení:
čistič v pumpičkovém rozprašovači (355 ml)
impregnační olej (204 ml)
Údržba sportovních bavlněných vzduchových filtrů:
Sportovní bavlněné vzduchové filtry jsou navrženy tak, aby poskytovaly maximální průtok vzduchu a zároveň účinně zachycovaly nečistoty. Aby však mohly dlouhodobě plnit svou funkci, je nezbytné je pravidelně čistit a impregnovat. Zde jsou hlavní důvody, proč je tato údržba nezbytná:
1. Zlepšení výkonu motoru: Čistý a správně impregnovaný filtr umožňuje optimální průtok vzduchu do motoru, což vede k lepšímu spalování paliva a zvyšuje výkon motoru. Špinavý filtr může průtok vzduchu omezit, což způsobuje snížení výkonu a efektivity motoru.
2. Ochrana motoru: Bavlněné filtry jsou navrženy tak, aby zachycovaly drobné částice prachu, špíny a jiných nečistot, které by mohly poškodit motor. Bez pravidelného praní a impregnace se filtr postupně ucpává a ztrácí svou schopnost účinně filtrovat vzduch. Impregnovaný olej pomáhá zachytit i ty nejmenší částice a brání jejich průniku do motoru, čímž předchází opotřebení a prodlužuje životnost motoru.
3. Ekonomické výhody: Pravidelná údržba filtrů je ekonomicky výhodnější než jejich častá výměna. Investice do čističe a impregnačního oleje je mnohem nižší než náklady na nové filtry. Kromě toho, správně udržovaný filtr přispívá k nižší spotřebě paliva, což znamená další úsporu peněz.
4. Ekologické výhody: Čištění a impregnace filtrů je ekologicky šetrnější než jejich výměna. Opakovaným používáním filtrů snižujete množství odpadu, který by vznikl při likvidaci starých filtrů. Tento přístup přispívá k ochraně životního prostředí.
5. Zachování kvality vzduchu: Správně udržovaný vzduchový filtr zajišťuje, že do motoru vstupuje pouze čistý vzduch, což je klíčové pro správné fungování motoru a snížení emisí škodlivin. Tím přispíváte k lepší kvalitě ovzduší a ochraně zdraví.
Postup údržby:
Praní: Filtr vyjměte z vozidla a opatrně jej propláchněte čistou vodou, abyste odstranili hrubé nečistoty. Poté použijte speciální čistič na vzduchové filtry a nechte jej působit dle návodu výrobce. Nakonec filtr důkladně opláchněte a nechte jej důkladně vyschnout.
Impregnace: Po vyschnutí filtru rovnoměrně nastříkejte impregnační olej podél koruny každého záhybu filtru. Nechte olej působit přibližně 20 minut a případná světlá místa na obou stranách filtru upravujte tak dlouho, dokud se na všech místech neobjeví jednotná barva.
Pravidelná údržba sportovních bavlněných vzduchových filtrů je klíčem k zachování jejich vysokého výkonu a dlouhé životnosti. Investujte do čističe a impregnačního oleje a zajistěte svému motoru tu nejlepší možnou péči. Vaše vozidlo vám poděkuje lepším výkonem a delší životností.
Pracovní postup čištění a impregnace:
1. Prvním krokem by mělo být mechanické očištění filtru, ať už nějakým štětcem nebo mechanickým "vyklepáním" filtru. Tento úkon můžete dělat každých 5000 km. Neprofukujte filtr stlačeným vzduchem, protože by mohlo dojít k poškození struktury filtru.
2. Poté nastříkáme plochu filtru čističem K&N.
Zdůrazňujeme: nikdy nepoužijte na čištění agresivní prostředky (benzín, ředidlo apod), jinak by došlo k nenávratnému zničení filtru!
3. Poté co necháme čistící prostředek 10-15 minut působit, filtr propláchneme vodou. Pokud to tvar filtru dovolí, proplachujeme opačným směrem než bude k filtru proudit vzduch. Dosáhnete tak lepšího vyprání.
4. Filtr necháme uschnout. Doporučujeme nechat filtr uschnout samovolně, není dobré dávat filtr na topení.
5. Po usušení naneseme na filtr olej - používejte jen olej od firmy K&N, jiné oleje nemají požadované vlastnosti, některé jsou např. příliš lepivé a později se nedají z filtru odstranit. Poté co olej na filtru "zavadne", můžete filtr namontovat zpět do motocyklu.
Poznámka: interval údržby se může velmi lišit dle jízdních podmínek a to od 100km (ve velmi prašném prostředí), po 15 tisíc kilometrů při běžném silničním použití.
Balení obsahuje: čistič v pumpičkovém rozprašovači + impregnační olej
Obsah balení:
čistič v pumpičkovém rozprašovači (355 ml)
impregnační olej (204 ml)
Údržba sportovních bavlněných vzduchových filtrů:
Sportovní bavlněné vzduchové filtry jsou navrženy tak, aby poskytovaly maximální průtok vzduchu a zároveň účinně zachycovaly nečistoty. Aby však mohly dlouhodobě plnit svou funkci, je nezbytné je pravidelně čistit a impregnovat. Zde jsou hlavní důvody, proč je tato údržba nezbytná:
1. Zlepšení výkonu motoru: Čistý a správně impregnovaný filtr umožňuje optimální průtok vzduchu do motoru, což vede k lepšímu spalování paliva a zvyšuje výkon motoru. Špinavý filtr může průtok vzduchu omezit, což způsobuje snížení výkonu a efektivity motoru.
2. Ochrana motoru: Bavlněné filtry jsou navrženy tak, aby zachycovaly drobné částice prachu, špíny a jiných nečistot, které by mohly poškodit motor. Bez pravidelného praní a impregnace se filtr postupně ucpává a ztrácí svou schopnost účinně filtrovat vzduch. Impregnovaný olej pomáhá zachytit i ty nejmenší částice a brání jejich průniku do motoru, čímž předchází opotřebení a prodlužuje životnost motoru.
3. Ekonomické výhody: Pravidelná údržba filtrů je ekonomicky výhodnější než jejich častá výměna. Investice do čističe a impregnačního oleje je mnohem nižší než náklady na nové filtry. Kromě toho, správně udržovaný filtr přispívá k nižší spotřebě paliva, což znamená další úsporu peněz.
4. Ekologické výhody: Čištění a impregnace filtrů je ekologicky šetrnější než jejich výměna. Opakovaným používáním filtrů snižujete množství odpadu, který by vznikl při likvidaci starých filtrů. Tento přístup přispívá k ochraně životního prostředí.
5. Zachování kvality vzduchu: Správně udržovaný vzduchový filtr zajišťuje, že do motoru vstupuje pouze čistý vzduch, což je klíčové pro správné fungování motoru a snížení emisí škodlivin. Tím přispíváte k lepší kvalitě ovzduší a ochraně zdraví.
Postup údržby:
Praní: Filtr vyjměte z vozidla a opatrně jej propláchněte čistou vodou, abyste odstranili hrubé nečistoty. Poté použijte speciální čistič na vzduchové filtry a nechte jej působit dle návodu výrobce. Nakonec filtr důkladně opláchněte a nechte jej důkladně vyschnout.
Impregnace: Po vyschnutí filtru rovnoměrně nastříkejte impregnační olej podél koruny každého záhybu filtru. Nechte olej působit přibližně 20 minut a případná světlá místa na obou stranách filtru upravujte tak dlouho, dokud se na všech místech neobjeví jednotná barva.
Pravidelná údržba sportovních bavlněných vzduchových filtrů je klíčem k zachování jejich vysokého výkonu a dlouhé životnosti. Investujte do čističe a impregnačního oleje a zajistěte svému motoru tu nejlepší možnou péči. Vaše vozidlo vám poděkuje lepším výkonem a delší životností.
Pracovní postup čištění a impregnace:
1. Prvním krokem by mělo být mechanické očištění filtru, ať už nějakým štětcem nebo mechanickým "vyklepáním" filtru. Tento úkon můžete dělat každých 5000 km. Neprofukujte filtr stlačeným vzduchem, protože by mohlo dojít k poškození struktury filtru.
2. Poté nastříkáme plochu filtru čističem K&N.
Zdůrazňujeme: nikdy nepoužijte na čištění agresivní prostředky (benzín, ředidlo apod), jinak by došlo k nenávratnému zničení filtru!
3. Poté co necháme čistící prostředek 10-15 minut působit, filtr propláchneme vodou. Pokud to tvar filtru dovolí, proplachujeme opačným směrem než bude k filtru proudit vzduch. Dosáhnete tak lepšího vyprání.
4. Filtr necháme uschnout. Doporučujeme nechat filtr uschnout samovolně, není dobré dávat filtr na topení.
5. Po usušení naneseme na filtr olej - používejte jen olej od firmy K&N, jiné oleje nemají požadované vlastnosti, některé jsou např. příliš lepivé a později se nedají z filtru odstranit. Poté co olej na filtru "zavadne", můžete filtr namontovat zpět do motocyklu.
Poznámka: interval údržby se může velmi lišit dle jízdních podmínek a to od 100km (ve velmi prašném prostředí), po 15 tisíc kilometrů při běžném silničním použití.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor