MODERNÍ LIŠTOVÉ STĚRAČE SUPER KVALITA - VÍTĚZ TESTŮ STĚRAČŮ DÉLKA NA STRANĚ ŘIDIČE - 650 mm DÉLKA NA STRANĚ PASAŽÉRA - 340 mm (cena je za oba 2 kusy - pár) Uchycení číslo: 1 POUŽITÍ NA VOZIDLECH: SUZUKI SX4 Sedan (ročníky 07.2007 - ...) SUZUKI SX4 (ročníky 07.2006 - ...) SUZUKI SX4 Hatchback (ročníky 05.2006 - ...) Aerotwin - nová generace automobilových stěračů Bezkloubové stěrače Bosch Aerotwin přesvědčily při dalším tvrdém testu. Jak oznámil časopis Autozeitung 12.11.2008,... Celý popis
Koupit za 547 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
BOSCH List stěrače 3 397 007 570
Doprava:
99 Kč
Skladem
547 Kč
Koupit za 547 Kč
Sada stěračů BOSCH Aerotwin (BO 3397007570) - 650mm + 340mm
Doprava:
110 Kč
Skladem
512 Kč
Koupit za 512 Kč
List stěrače BOSCH 3 397 007 570
Doprava:
59 Kč
Skladem
582 Kč
Koupit za 582 Kč
Sada stěračů BOSCH Aerotwin | AR 654 S | 650+340mm /3397007570, 3 397 007 570, AR654S/
Doprava:
125 Kč
749 Kč
Koupit za 749 Kč
Stěrače BOSCH AEROTWIN HYUNDAI i30 (GD) od 2011 3397007570 650+340 mm
Doprava:
79 Kč
Skladem
701 Kč
Koupit za 701 Kč
Popis
MODERNÍ LIŠTOVÉ STĚRAČE
SUPER KVALITA - VÍTĚZ TESTŮ STĚRAČŮ
DÉLKA NA STRANĚ ŘIDIČE - 650 mm
DÉLKA NA STRANĚ PASAŽÉRA - 340 mm
(cena je za oba 2 kusy - pár)
Uchycení číslo: 1
POUŽITÍ NA VOZIDLECH:
SUZUKI SX4 Sedan (ročníky 07.2007 - ...)
SUZUKI SX4 (ročníky 07.2006 - ...)
SUZUKI SX4 Hatchback (ročníky 05.2006 - ...)
Aerotwin - nová generace automobilových stěračů
Bezkloubové stěrače Bosch Aerotwin přesvědčily při dalším tvrdém testu. Jak oznámil časopis Autozeitung 12.11.2008, dosáhly stěrače Bosch Aerotwin 456 z 500 možných bodů hodnocení a staly se tak vítězem testu před náhradními díly VW (432 bodů).
Společnost Bosch dále vyvíjí přesvědčivou bezkloubovou konstrukci stěračů Aerotwin.
V roce 1999 byly tyto stěrače poprvé použity u vozidel v prvovýbavě (Mercedes-Benz CL). V současnosti jsou bezkloubové stírací lišty zastoupeny u všech evropských modelů vozidel.
Srdcem konstrukce jsou dvě paralelní pružinové lišty ze speciální oceli. Ty si zachovávají své prohnutí „paměťový" efekt (nezávisle na tom, jak se stírací lišta pohybuje). Průřez profilu ukazuje polohu pružinové lišty a její konstrukci. Další novinkou jsou výrobní postupy pro pružinové lišty. Ty jsou pomocí výpočtů a simulací ohýbány tak, aby se přesně přizpůsobily rozměrům příslušného předního skla. Tím se dosáhne vyšší životnost
a perfektní stírací výkon v každém bodě na předním skle. U konvenční techniky je síla přenášena pouze přes dosedací body (zpravidla 4 až 6 bodů) na přední sklo.
Vlastní stírací práci zajišťuje stírací pryž. Zde společnost Bosch používá čistě syntetickou 3-komponentovou pryž s vlastní recepturou. Ta kombinuje různé vlastnosti:
Tiché stírání díky flexibilnímu hřbetu • Vysoká životnost díky hraně odolné vůči opotřebení • Perfektní čištění díky potahu pro lehký chod
SUPER KVALITA - VÍTĚZ TESTŮ STĚRAČŮ
DÉLKA NA STRANĚ ŘIDIČE - 650 mm
DÉLKA NA STRANĚ PASAŽÉRA - 340 mm
(cena je za oba 2 kusy - pár)
Uchycení číslo: 1
POUŽITÍ NA VOZIDLECH:
SUZUKI SX4 Sedan (ročníky 07.2007 - ...)
SUZUKI SX4 (ročníky 07.2006 - ...)
SUZUKI SX4 Hatchback (ročníky 05.2006 - ...)
Aerotwin - nová generace automobilových stěračů
Bezkloubové stěrače Bosch Aerotwin přesvědčily při dalším tvrdém testu. Jak oznámil časopis Autozeitung 12.11.2008, dosáhly stěrače Bosch Aerotwin 456 z 500 možných bodů hodnocení a staly se tak vítězem testu před náhradními díly VW (432 bodů).
Společnost Bosch dále vyvíjí přesvědčivou bezkloubovou konstrukci stěračů Aerotwin.
V roce 1999 byly tyto stěrače poprvé použity u vozidel v prvovýbavě (Mercedes-Benz CL). V současnosti jsou bezkloubové stírací lišty zastoupeny u všech evropských modelů vozidel.
Srdcem konstrukce jsou dvě paralelní pružinové lišty ze speciální oceli. Ty si zachovávají své prohnutí „paměťový" efekt (nezávisle na tom, jak se stírací lišta pohybuje). Průřez profilu ukazuje polohu pružinové lišty a její konstrukci. Další novinkou jsou výrobní postupy pro pružinové lišty. Ty jsou pomocí výpočtů a simulací ohýbány tak, aby se přesně přizpůsobily rozměrům příslušného předního skla. Tím se dosáhne vyšší životnost
a perfektní stírací výkon v každém bodě na předním skle. U konvenční techniky je síla přenášena pouze přes dosedací body (zpravidla 4 až 6 bodů) na přední sklo.
Vlastní stírací práci zajišťuje stírací pryž. Zde společnost Bosch používá čistě syntetickou 3-komponentovou pryž s vlastní recepturou. Ta kombinuje různé vlastnosti:
Tiché stírání díky flexibilnímu hřbetu • Vysoká životnost díky hraně odolné vůči opotřebení • Perfektní čištění díky potahu pro lehký chod
Parametry
Výrobce | Bosch |
Délka | 650+340 mm |
Typ stěrače | ploché |
Umístění stěrače | přední |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor