MODERNÍ LIŠTOVÉ STĚRAČE SUPER KVALITA - VÍTĚZ TESTŮ STĚRAČŮ DÉLKA NA STRANĚ ŘIDIČE - 600 mm DÉLKA NA STRANĚ PASAŽÉRA - 400 mm (cena je za oba 2 kusy - pár) Uchycení číslo: 3 POUŽITÍ NA VOZIDLECH: ŠKODA Fabia [NJ3] (ročníky od 08.2014) ŠKODA Fabia Combi [NJ3] (ročníky od 08.2014) Aerotwin - nová generace automobilových stěračů Bezkloubové stěrače Bosch Aerotwin přesvědčily při dalším tvrdém testu. Jak oznámil časopis Autozeitung 12.11.2008, dosáhly stěrače Bosch Aerotwin 456 z... Celý popis
Koupit za 603 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
BOSCH AEROTWIN A138S 600+400mm BO 3397014138
Doprava:
80 Kč
Skladem
603 Kč
Koupit za 603 Kč
Sada stěračů BOSCH Aerotwin (BO 3397014138) - 600mm + 400mm
Doprava:
110 Kč
Skladem
519 Kč
Koupit za 519 Kč
List stěrače BOSCH 3 397 014 138
Doprava:
49 Kč
Skladem
517 Kč
Koupit za 517 Kč
Bosch Aerotwin 600+400 mm BO 3397014138
Doprava:
65 Kč
Skladem
790 Kč
Koupit za 790 Kč
Stěrače BOSCH AEROTWIN ŠKODA Fabia III 14- 3397014138 600+400 mm
Doprava:
59 Kč
Skladem
716 Kč
Koupit za 716 Kč
Popis
MODERNÍ LIŠTOVÉ STĚRAČE
SUPER KVALITA - VÍTĚZ TESTŮ STĚRAČŮ
DÉLKA NA STRANĚ ŘIDIČE - 600 mm
DÉLKA NA STRANĚ PASAŽÉRA - 400 mm
(cena je za oba 2 kusy - pár)
Uchycení číslo: 3
POUŽITÍ NA VOZIDLECH:
ŠKODA Fabia [NJ3] (ročníky od 08.2014)
ŠKODA Fabia Combi [NJ3] (ročníky od 08.2014)
Aerotwin - nová generace automobilových stěračů
Bezkloubové stěrače Bosch Aerotwin přesvědčily při dalším tvrdém testu. Jak oznámil časopis Autozeitung 12.11.2008, dosáhly stěrače Bosch Aerotwin 456 z 500 možných bodů hodnocení a staly se tak vítězem testu před náhradními díly VW (432 bodů).
Společnost Bosch dále vyvíjí přesvědčivou bezkloubovou konstrukci stěračů Aerotwin.
V roce 1999 byly tyto stěrače poprvé použity u vozidel v prvovýbavě (Mercedes-Benz CL). V současnosti jsou bezkloubové stírací lišty zastoupeny u všech evropských modelů vozidel.
Srdcem konstrukce jsou dvě paralelní pružinové lišty ze speciální oceli. Ty si zachovávají své prohnutí „paměťový" efekt (nezávisle na tom, jak se stírací lišta pohybuje). Průřez profilu ukazuje polohu pružinové lišty a její konstrukci. Další novinkou jsou výrobní postupy pro pružinové lišty. Ty jsou pomocí výpočtů a simulací ohýbány tak, aby se přesně přizpůsobily rozměrům příslušného předního skla. Tím se dosáhne vyšší životnost
a perfektní stírací výkon v každém bodě na předním skle. U konvenční techniky je síla přenášena pouze přes dosedací body (zpravidla 4 až 6 bodů) na přední sklo.
Vlastní stírací práci zajišťuje stírací pryž. Zde společnost Bosch používá čistě syntetickou 3-komponentovou pryž s vlastní recepturou. Ta kombinuje různé vlastnosti:
Tiché stírání díky flexibilnímu hřbetu • Vysoká životnost díky hraně odolné vůči opotřebení • Perfektní čištění díky potahu pro lehký chod
SUPER KVALITA - VÍTĚZ TESTŮ STĚRAČŮ
DÉLKA NA STRANĚ ŘIDIČE - 600 mm
DÉLKA NA STRANĚ PASAŽÉRA - 400 mm
(cena je za oba 2 kusy - pár)
Uchycení číslo: 3
POUŽITÍ NA VOZIDLECH:
ŠKODA Fabia [NJ3] (ročníky od 08.2014)
ŠKODA Fabia Combi [NJ3] (ročníky od 08.2014)
Aerotwin - nová generace automobilových stěračů
Bezkloubové stěrače Bosch Aerotwin přesvědčily při dalším tvrdém testu. Jak oznámil časopis Autozeitung 12.11.2008, dosáhly stěrače Bosch Aerotwin 456 z 500 možných bodů hodnocení a staly se tak vítězem testu před náhradními díly VW (432 bodů).
Společnost Bosch dále vyvíjí přesvědčivou bezkloubovou konstrukci stěračů Aerotwin.
V roce 1999 byly tyto stěrače poprvé použity u vozidel v prvovýbavě (Mercedes-Benz CL). V současnosti jsou bezkloubové stírací lišty zastoupeny u všech evropských modelů vozidel.
Srdcem konstrukce jsou dvě paralelní pružinové lišty ze speciální oceli. Ty si zachovávají své prohnutí „paměťový" efekt (nezávisle na tom, jak se stírací lišta pohybuje). Průřez profilu ukazuje polohu pružinové lišty a její konstrukci. Další novinkou jsou výrobní postupy pro pružinové lišty. Ty jsou pomocí výpočtů a simulací ohýbány tak, aby se přesně přizpůsobily rozměrům příslušného předního skla. Tím se dosáhne vyšší životnost
a perfektní stírací výkon v každém bodě na předním skle. U konvenční techniky je síla přenášena pouze přes dosedací body (zpravidla 4 až 6 bodů) na přední sklo.
Vlastní stírací práci zajišťuje stírací pryž. Zde společnost Bosch používá čistě syntetickou 3-komponentovou pryž s vlastní recepturou. Ta kombinuje různé vlastnosti:
Tiché stírání díky flexibilnímu hřbetu • Vysoká životnost díky hraně odolné vůči opotřebení • Perfektní čištění díky potahu pro lehký chod
Parametry
Výrobce | Bosch |
Délka | 600+400 mm |
Typ stěrače | ploché |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor