Gufero 25x44x8 GP/WAS NBR je jednobřitý rotační hřídelový těsnicí kroužek s prachovkou, který slouží k oddělení dvou médií a utěsnění nízkotlakých aplikací do 0,5 baru, v závislosti na obvodové rychlosti hřídele. Je vyrobený z nitril-butadienového kaučuku (NBR), který nabízí vysokou pevnost v tahu a nízké bobtnání ve vodě. Tento materiál je ideální pro automobilové a další průmyslové aplikace, protože odolává ropným produktům, motorovým olejům, naftě a benzínu.Gufero je možné použít na hřídele s... Celý popis
Koupit za 42 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Gufero 25x44x8 GP/WAS NBR
Doprava:
85 Kč
Skladem
42 Kč
Koupit za 42 Kč
Popis
Gufero 25x44x8 GP/WAS NBR je jednobřitý rotační hřídelový těsnicí kroužek s prachovkou, který slouží k oddělení dvou médií a utěsnění nízkotlakých aplikací do 0,5 baru, v závislosti na obvodové rychlosti hřídele. Je vyrobený z nitril-butadienového kaučuku (NBR), který nabízí vysokou pevnost v tahu a nízké bobtnání ve vodě. Tento materiál je ideální pro automobilové a další průmyslové aplikace, protože odolává ropným produktům, motorovým olejům, naftě a benzínu.Gufero je možné použít na hřídele s průměrem 25 mm, se zástavbovým průměrem 44 mm a šíří min. 8 mm. Teplotní rozsah použití gufera je od -40 °C do 100 °C v závislosti na typu použité kapaliny. Specifické teplotní hranice pro stálé teplotní zatížení jsou: 70 °C pro HSB emulze (voda-olej) a HSC vodné roztoky, 80 °C pro převodové a hypoidní oleje, 90 °C pro tlakové kapaliny, topné oleje a tuky a maximální teplota 100 °C pro motorové a ATF oleje.Je důležité zmínit, že materiál NBR má omezenou odolnost vůči ozónu, organickým rozpouštědlům a aromatickým kapalinám. Přesto, díky své vynikající odolnosti vůči mechanickému opotřebení a stárnutí, je gufero 25x44x8 GP/WAS NBR dlouhodobě spolehlivou volbou pro ochranu ložisek a dalších komponentů před nečistotami a úniky kapalin.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor