Sada na odvzdušnění brzd GEKO Sada pro odvzdušnění brzd. K této sadě potřebujete kompresor. Balení: - Pistole pro odvzdušnění brzdového systému vybaveného 2m hadicí s univerzální odnímatelnou koncovkou - Nádoba pro plnění expanzní nádobky brzdové kapaliny - Čtyři další adaptéry plnící nádoby: 21-30mm, 24-32mm, 28-37mm, 32-41mm Parametry: - Potřebný tlak kompresoru 6-8 bar - Objem plnící nádoby 0,75 l - Spotřeba vzduchu 180l / min - Vakuum 60% - Přípojka vzduchu 1/4" (na... Celý popis
Koupit za 329 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

GEKO Sada na odvzdušnění brzd G02730
Doprava:
99 Kč
Skladem
329 Kč
Koupit za 329 Kč
Popis
Sada na odvzdušnění brzd GEKO
Sada pro odvzdušnění brzd. K této sadě potřebujete kompresor.
Balení:
- Pistole pro odvzdušnění brzdového systému vybaveného 2m hadicí s univerzální odnímatelnou koncovkou
- Nádoba pro plnění expanzní nádobky brzdové kapaliny
- Čtyři další adaptéry plnící nádoby: 21-30mm, 24-32mm, 28-37mm, 32-41mm
Parametry:
- Potřebný tlak kompresoru 6-8 bar
- Objem plnící nádoby 0,75 l
- Spotřeba vzduchu 180l / min
- Vakuum 60%
- Přípojka vzduchu 1/4" (na rychlospojku)
Proč měnit brzdovou kapalinu
Brzdová kapalina je hygroskopická, tedy má schopnost pohlcovat vzdušnou vlhkost. Tím klesá její bod varu a negativně se mění i její provozní vlastnosti. Tím, že klesá její bod varu (u nové kapaliny je větší než 230 °C) dochází k tomu, že při déletrvajícím brzdění vzniká vysoká teplota a u kapaliny, ve které je i sebemenší obsah vody se voda mění v páru. Vzniklá pára je stlačitelná, a tak snižuje účinky brzdové kapaliny.
Nestačí tedy pravidelně kontrolovat např. obložení, ale i množství a kvalitu brzdové kapaliny zejména s ohledem na bod varu.
Výměna brzdové kapaliny není složitá a je proveditelná i v domácích podmínkách.
Kdy měnit brzdovou kapalinu a jak často?
Výrobci automobilů zpravidla doporučují výměnu brzdové kapaliny ve lhůtě od 1 do 3 let. Záleží na kvalitě brzdové kapaliny a provozních podmínkách. Není-li takové doporučení k dispozici, pak se obecně výměna běžné kapaliny provádí ve lhůtě do 2 let.
Doporučujeme si nechat v autorizovaném servisu přeměřit bod varu a tím i prověřit kvalitu brzdové kapaliny.
Specifikace pro výměnu brzdové kapaliny
181°C a více - výměna není nutná
171°C - 180°C - výměna se doporučuje
170°C a méně - výměna je nutná!
Sada pro odvzdušnění brzd. K této sadě potřebujete kompresor.
Balení:
- Pistole pro odvzdušnění brzdového systému vybaveného 2m hadicí s univerzální odnímatelnou koncovkou
- Nádoba pro plnění expanzní nádobky brzdové kapaliny
- Čtyři další adaptéry plnící nádoby: 21-30mm, 24-32mm, 28-37mm, 32-41mm
Parametry:
- Potřebný tlak kompresoru 6-8 bar
- Objem plnící nádoby 0,75 l
- Spotřeba vzduchu 180l / min
- Vakuum 60%
- Přípojka vzduchu 1/4" (na rychlospojku)
Proč měnit brzdovou kapalinu
Brzdová kapalina je hygroskopická, tedy má schopnost pohlcovat vzdušnou vlhkost. Tím klesá její bod varu a negativně se mění i její provozní vlastnosti. Tím, že klesá její bod varu (u nové kapaliny je větší než 230 °C) dochází k tomu, že při déletrvajícím brzdění vzniká vysoká teplota a u kapaliny, ve které je i sebemenší obsah vody se voda mění v páru. Vzniklá pára je stlačitelná, a tak snižuje účinky brzdové kapaliny.
Nestačí tedy pravidelně kontrolovat např. obložení, ale i množství a kvalitu brzdové kapaliny zejména s ohledem na bod varu.
Výměna brzdové kapaliny není složitá a je proveditelná i v domácích podmínkách.
Kdy měnit brzdovou kapalinu a jak často?
Výrobci automobilů zpravidla doporučují výměnu brzdové kapaliny ve lhůtě od 1 do 3 let. Záleží na kvalitě brzdové kapaliny a provozních podmínkách. Není-li takové doporučení k dispozici, pak se obecně výměna běžné kapaliny provádí ve lhůtě do 2 let.
Doporučujeme si nechat v autorizovaném servisu přeměřit bod varu a tím i prověřit kvalitu brzdové kapaliny.
Specifikace pro výměnu brzdové kapaliny
181°C a více - výměna není nutná
171°C - 180°C - výměna se doporučuje
170°C a méně - výměna je nutná!
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor