Olejový aditiv Flashlube Heavy Duty Oil Stabiliser je 100% ropný produkt vyrobený tak, aby u starších motorů, diferenciálů a převodovek vyrovnal opotřebení a u nových opotřebení zpomalil. Tato směs aditivních přísad umožňuje motorovým a převodovým olejům podržet si vysoký stupeň mazivosti. Aditivum snižuje selhání oleje při vysokých teplotách a také za nejnáročnějších podmínek vydrží olej až o 30% déle. Motorový olej, který je ošetřován aditivem Flashlube Heavy Duty Oil Stabiliser, nestéká ze... Celý popis
Koupit za 669 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Flashlube Heavy Duty Oil Stabiliser 1L
Doprava:
119 Kč
Skladem
669 Kč
Koupit za 669 Kč
Popis
Olejový aditiv Flashlube Heavy Duty Oil Stabiliser je 100% ropný produkt vyrobený tak, aby u starších motorů, diferenciálů a převodovek vyrovnal opotřebení a u nových opotřebení zpomalil.
Tato směs aditivních přísad umožňuje motorovým a převodovým olejům podržet si vysoký stupeň mazivosti. Aditivum snižuje selhání oleje při vysokých teplotách a také za nejnáročnějších podmínek vydrží olej až o 30% déle.
Motorový olej, který je ošetřován aditivem Flashlube Heavy Duty Oil Stabiliser, nestéká ze stěn válců po vypnutí motoru. Tím je vyloučeno suché startování. To je důležité, protože právě takové chování oleje může být při jinak dobře ošetřeném motoru hlavním důvodem nadměrně velkého opotřebení.
Běžný nový motorový olej je vyroben v toleranci s ohledem na budoucí nové motory. Jakmile se motor opotřebuje, proces opotřebení se výrazně zrychluje, protože olej sám není schopen dostatečně promazat pohybující se části motoru. Toto platí zejména při použití syntetik.
Olejový aditiv Flashlube Heavy Duty Oil Stabiliser je vyroben pro nové i staré motory. Zatímco menší množství aditiva (až 25 % k poměru oleje) pomůže udržovat nový motor, použití až 30 % u opotřebeného motoru způsobí, že se dostatečně utěsní a usadí pohybující se části motoru, sníží se spotřeba oleje a zamezí se postupujícímu opotřebení motoru.
Flashlube olejový aditiv je doporučován pro automobily nové i ojeté, nákladní automobily, motorová kola, lodě, zemědělský a průmyslový vozový park, do převodovek a diferenciálů.
Přidejte náš stabilizační aditiv Flashlube Heavy Duty Oil Stabiliser do motorového oleje v následujícím doporučeném poměru:
Nové benzinové a dieselové motory – přidejte 20 %–25 % (až 1 litr na 4 litry oleje)
Starší benzinové a dieselové motory – přidejte 25 %–30 % (až 0,9 litru na 3 litry oleje)
Přidejte Flashlube Heavy Duty Oil Stabiliser přímo do motoru spolu s motorovým olejem, ve chvíli, kdy má motor běžnou teplotu, při běžných provozních podmínkách nebo když měníte olej. Nastartujete a nechte motor běžet asi tak 10 minut, aby se Flashlube Oil Stabiliser mohl dobře promíchat s motorovým olejem.
Použijte olejové aditivum Flashlube Oil Stabiliser pokaždé, když měníte olej nebo filtr.
Výhody
- Snižuje vytékání oleje, hluk a prosakování
- Snižuje spotřebu oleje
- Zvyšuje tlak oleje a kompresi motoru
- Snižuje kouř a výfukové emise
- Snižuje teplotu motoru
- Snižuje náklady na pohonné hmoty
- Prodlužuje životnost oleje (až o 30%)
- Zamezuje tření kovu o kov, což způsobuje různá opotřebení
- Zamezuje suché startování a snižuje tření
- Prodlužuje životnost motoru
- Zajišťuje výbornou ochranu motoru
Vlastnosti
- Dobře se mísí se všemi automobilovými mazivy i syntetickými, minerálními oleji
Tato směs aditivních přísad umožňuje motorovým a převodovým olejům podržet si vysoký stupeň mazivosti. Aditivum snižuje selhání oleje při vysokých teplotách a také za nejnáročnějších podmínek vydrží olej až o 30% déle.
Motorový olej, který je ošetřován aditivem Flashlube Heavy Duty Oil Stabiliser, nestéká ze stěn válců po vypnutí motoru. Tím je vyloučeno suché startování. To je důležité, protože právě takové chování oleje může být při jinak dobře ošetřeném motoru hlavním důvodem nadměrně velkého opotřebení.
Běžný nový motorový olej je vyroben v toleranci s ohledem na budoucí nové motory. Jakmile se motor opotřebuje, proces opotřebení se výrazně zrychluje, protože olej sám není schopen dostatečně promazat pohybující se části motoru. Toto platí zejména při použití syntetik.
Olejový aditiv Flashlube Heavy Duty Oil Stabiliser je vyroben pro nové i staré motory. Zatímco menší množství aditiva (až 25 % k poměru oleje) pomůže udržovat nový motor, použití až 30 % u opotřebeného motoru způsobí, že se dostatečně utěsní a usadí pohybující se části motoru, sníží se spotřeba oleje a zamezí se postupujícímu opotřebení motoru.
Flashlube olejový aditiv je doporučován pro automobily nové i ojeté, nákladní automobily, motorová kola, lodě, zemědělský a průmyslový vozový park, do převodovek a diferenciálů.
Přidejte náš stabilizační aditiv Flashlube Heavy Duty Oil Stabiliser do motorového oleje v následujícím doporučeném poměru:
Nové benzinové a dieselové motory – přidejte 20 %–25 % (až 1 litr na 4 litry oleje)
Starší benzinové a dieselové motory – přidejte 25 %–30 % (až 0,9 litru na 3 litry oleje)
Přidejte Flashlube Heavy Duty Oil Stabiliser přímo do motoru spolu s motorovým olejem, ve chvíli, kdy má motor běžnou teplotu, při běžných provozních podmínkách nebo když měníte olej. Nastartujete a nechte motor běžet asi tak 10 minut, aby se Flashlube Oil Stabiliser mohl dobře promíchat s motorovým olejem.
Použijte olejové aditivum Flashlube Oil Stabiliser pokaždé, když měníte olej nebo filtr.
Výhody
- Snižuje vytékání oleje, hluk a prosakování
- Snižuje spotřebu oleje
- Zvyšuje tlak oleje a kompresi motoru
- Snižuje kouř a výfukové emise
- Snižuje teplotu motoru
- Snižuje náklady na pohonné hmoty
- Prodlužuje životnost oleje (až o 30%)
- Zamezuje tření kovu o kov, což způsobuje různá opotřebení
- Zamezuje suché startování a snižuje tření
- Prodlužuje životnost motoru
- Zajišťuje výbornou ochranu motoru
Vlastnosti
- Dobře se mísí se všemi automobilovými mazivy i syntetickými, minerálními oleji
Parametry
Výrobce | Flashlube |
Značka | Flashlube l |
Objem | 1 l |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor