EMOS N1014 nabíječka autobaterií 6/12V 4A Inteligentní nabíječka je určená pro automobily, motocykly, záložní akumulátory. Nabíjí olověné aku WET (kyselinové), MF (bezúdržbové), záložní akumulátory VRLA, AGM i GEL. Vlastnosti produktu • 7-mi stupňový plně automatická nabíječka a dobíječka 6 V/12 V olověných akumulátorů s přepínáním režimů nabíjení. • Disponuje nabíjecími režimy pro malé i velké akumulátory, s kapacitou 1,2 Ah – 120 Ah – např. pro automobily, karavany, lodě, motocykly, čtyřkolky,... Celý popis
Koupit za 954 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Emos EE04A inteligentní nabíječka autobaterií a olověných akumulátorů 12V/6V
Doprava:
69 Kč
Skladem
954 Kč
Koupit za 954 Kč

Emos N1014 6/12V 4A nabíječka autobaterií
Doprava:
65 Kč
Skladem
850 Kč
Koupit za 850 Kč

EMOS Nabíječka autobaterií 6/12V 4A N1014
Doprava:
95 Kč
Skladem
930 Kč
Koupit za 930 Kč

Nabíječka autobaterií 6/12V 4A; Emos N1014
Doprava:
75 Kč
1 095 Kč
Koupit za 1 095 Kč

EMOS Nabíječka autobaterií 6/12V 4A 1606025000
Doprava:
49 Kč
1 374 Kč
Koupit za 1 374 Kč
Popis
EMOS N1014 nabíječka autobaterií 6/12V 4A
Inteligentní nabíječka je určená pro automobily, motocykly, záložní akumulátory. Nabíjí olověné aku WET (kyselinové), MF (bezúdržbové), záložní akumulátory VRLA, AGM i GEL.
Vlastnosti produktu
• 7-mi stupňový plně automatická nabíječka a dobíječka 6 V/12 V olověných akumulátorů s přepínáním režimů nabíjení.
• Disponuje nabíjecími režimy pro malé i velké akumulátory, s kapacitou 1,2 Ah – 120 Ah – např. pro automobily, karavany, lodě, motocykly, čtyřkolky, vodní skútry ale i záložní.
• Akumulátory mohou být různých typů, například WET (mokré s kapalným elektrolytem), GEL (s gelovým elektrolytem, absorbovaným v separátorech), AGM (s absorpčním skleněným separátorem).
• Nabíječka autobaterií dobíjí akumulátory i v chladných podmínkách.
• Použití nejmodernější technologie umožňuje dobití akumulátorů na téměř 100 % jejich původní kapacity.
• Obnovuje lehce sulfátované akumulátory.
• Diagnostikuje a nabíjí vyčerpané akumulátory.
• Umožňuje tzv. kapkové nabíjení a udržovací dobíjení, čímž zvyšuje životnost akumulátoru a zajišťuje jeho vynikající výkon.
• Nabíječka je charakteristická nízkým zpětným odběrem proudu.
• Ochrana proti zkratu, přetížení, přehřátí a přepólování.
• Automatické ukončení nabíjení.
Pro malé i velké akumulátory
V první řadě slouží jako nabíječka autobaterií, ale kromě toho dobíjí i mnohé další bezúdržbové akumulátory s napětím 6 nebo 12 V a kapacitou 1,2–120 Ah.
Auta, karavany, motorky, čtyřkolky, lodě, vodní skútry, zahradní traktůrky, elektrická auta pro děti a další motorová vozidla vás na startu už nikdy nezradí.
Nabije všechny MF akumulátory (bezúdržbové), WET (kyselinové, s kapalným elektrolytem), VRLA (s absorbčním skleněným separátorem), AGM i GEL (s gelovým elektrolytem absorbovaným v separátorech).
Inteligentní pomocnice
Má celkem 4 režimy nabíjení – 6 V, „motocykl“, 12 V a „chladné počasí“. Ihned po zapojení sama diagnostikuje typ připojeného akumulátoru, zásluhou interního počítače, a vybere vhodný režim. Ten si můžete rovněž sami nastavit pomocí tlačítka MODE.
Také umí zhodnotit, v jakém stavu se baterie nachází. Na základě toho určí vhodnou rychlost a intenzitu nabíjení, aby se nové baterie dobíjely do plna a ty starší se zase zbytečně nepřebíjely. Pro představu, akumulátor v autu na benzín nabije na 80 % už za 12 hodin.
Zároveň se přizpůsobí i jakémukoli počasí. Za chladného dne zvýší napětí až na 14,7 V, čímž zefektivní nabíjení. Naopak při teplotách nad 40 °C sníží svůj výkon, aby nedošlo k přehřátí akumulátoru ani nabíječky.
Udržovací nabíječka autobaterií
Kromě bezchybné diagnostiky a automatického spuštění i ukončení dobíjení vyniká také tzv. kapkovým nabíjením (udržovacím režimem akumulátoru). Ten ocení zejména „sváteční řidiči“ nebo lenoši využívající své auto nebo motorku převážně na hodně krátké vzdálenosti.
Udržovací nabíječku necháte připojenou nonstop – sama pozná, kdy je potřeba dodat akumulátoru trochu více energie. Díky tomu zajistíte své autobaterii delší životnost i větší výkon, a bude vždy připravená na start.
Režim desulfatace
Nedostatečně nabité nebo úplně vybité olověné akumulátory se už po pár dnech poškozují – ztrácí své maximální napětí i výkon (vlivem tzv. sulfatace). V mnohých případech trvale. Naštěstí tato nabíječka je natolik inteligentní, že intenzivními pulzy elektřiny dokáže nastartovat proces tzv. desulfatace, čímž lehce poškozené baterie vrátí do původní kondice.
Ochrana proti zkratu a přepólování
Přestože k nabíječce získáte podrobný návod k použití, každý se může jednou splést. Z toho důvodu je nabíječka EMOS N1014 vybavená ochranou proti zkratu a přepólování. Jakmile její červenou (+) a černou svorku (-) připojíte ke špatným pólům baterie, rozsvítí se červeně LED dioda signalizující poruchu a nabíjení se nespustí.
Časté dotazy
Proč mi po zapojení akumulátoru na nabíječku stále svítí 6V, když by pomocí tlačítka MODE mělo jít přepnout na 12V?
Nabíječka se nepřepne do 12V režimu kvůli ochraně nabíječky z toho důvodu, že akumulátor je zřejmě vybitý pod 7,5V. Řešení je pokusit se nabít akumulátor na jiném nabíječi například na staré autonabíječce (pouze trafo s potlačeným počátečním proudem). Jakmile nabije akumulátor nad hranicí 7,5V a připojí se na naši nabíječku, měla by se chytit na režim 12V.
Po krátkém odpojení od sítě stále svítí červená kontrolka probíhajícího dobíjení. Jaký je následující doporučený postup?
Doporučujeme odpojit nabíječku na delší dobu. Následně zkusit připojit na jiný akumulátor, než ten záložní např. autobaterii, a vyzkoušet tak funkčnost nabíječe.
Je možné, že záložní akumulátor je již spotřebován a má vyšší vnitřní odpor a proto nabíječ stále vyhodnocuje akumulátor jako vybitý.
Záložní akumulátor má životnost cca 300 nabíjecích cyklů.
Lze nastavit režim desulfatace?
Režim desulfatace nelze nastavit. Je zahrnut automaticky v návodu ve zmiňovaných 7 krocích nabíjení.
Pokud nabíječka vyhodnotí, že je potřeba tento režim zapnout, spustí ho automaticky.
Je vhodný i pro start/stop baterie typu EFB?
Ano, produkt je pro tyto typy baterie vhodný.
Nejdůležitější parametry
indikace nabíjení
LED
krytí
IP65
nabíjení
6 V (1,2 Ah–14 Ah), 12 V (1,2 Ah–120 Ah)
Ostatní parametry
určeno pro
automobily, motocykly, záložní aku, olověné aku WET (kyselinové), MF (bezúdržbové), VRLA, AGM i GEL
režim desulfatace
ano
řízení nabíjení
řízeno interní MCU, diagnostikuje připojený aku a automaticky jej nabíjí, udržuje, brání přehřátí
program pro chladné počasí
ano
udržovací režim
ano
nabíjecí napětí
7,3 V/14,4 V/14,7 V
nabíjecí proud
0,8 A +/-10 % / 3,0 A +/-10 % / 4,0 A +/-10 %
výstupní proud
4 A max.
vstup
220–240 V AC/50 Hz/600 mA
nabíjecí kabel
1,8 m je ukončený svorkami
ochrana proti zkratu a přepólování
ano
kroků nabíjení
7
hmotnost
526 g
prodejní obal
1 ks, krabice
EMOS N1014 nabíječka autobaterií 6/12V 4A
Inteligentní nabíječka je určená pro automobily, motocykly, záložní akumulátory. Nabíjí olověné aku WET (kyselinové), MF (bezúdržbové), záložní akumulátory VRLA, AGM i GEL.
Vlastnosti produktu
• 7-mi stupňový plně automatická nabíječka a dobíječka 6 V/12 V olověných akumulátorů s přepínáním režimů nabíjení.
• Disponuje nabíjecími režimy pro malé i velké akumulátory, s kapacitou 1,2 Ah – 120 Ah – např. pro automobily, karavany, lodě, motocykly, čtyřkolky, vodní skútry ale i záložní.
• Akumulátory mohou být různých typů, například WET (mokré s kapalným elektrolytem), GEL (s gelovým elektrolytem, absorbovaným v separátorech), AGM (s absorpčním skleněným separátorem).
• Nabíječka autobaterií dobíjí akumulátory i v chladných podmínkách.
• Použití nejmodernější technologie umožňuje dobití akumulátorů na téměř 100 % jejich původní kapacity.
• Obnovuje lehce sulfátované akumulátory.
• Diagnostikuje a nabíjí vyčerpané akumulátory.
• Umožňuje tzv. kapkové nabíjení a udržovací dobíjení, čímž zvyšuje životnost akumulátoru a zajišťuje jeho vynikající výkon.
• Nabíječka je charakteristická nízkým zpětným odběrem proudu.
• Ochrana proti zkratu, přetížení, přehřátí a přepólování.
• Automatické ukončení nabíjení.
Pro malé i velké akumulátory
V první řadě slouží jako nabíječka autobaterií, ale kromě toho dobíjí i mnohé další bezúdržbové akumulátory s napětím 6 nebo 12 V a kapacitou 1,2–120 Ah.
Auta, karavany, motorky, čtyřkolky, lodě, vodní skútry, zahradní traktůrky, elektrická auta pro děti a další motorová vozidla vás na startu už nikdy nezradí.
Nabije všechny MF akumulátory (bezúdržbové), WET (kyselinové, s kapalným elektrolytem), VRLA (s absorbčním skleněným separátorem), AGM i GEL (s gelovým elektrolytem absorbovaným v separátorech).
Inteligentní pomocnice
Má celkem 4 režimy nabíjení – 6 V, „motocykl“, 12 V a „chladné počasí“. Ihned po zapojení sama diagnostikuje typ připojeného akumulátoru, zásluhou interního počítače, a vybere vhodný režim. Ten si můžete rovněž sami nastavit pomocí tlačítka MODE.
Také umí zhodnotit, v jakém stavu se baterie nachází. Na základě toho určí vhodnou rychlost a intenzitu nabíjení, aby se nové baterie dobíjely do plna a ty starší se zase zbytečně nepřebíjely. Pro představu, akumulátor v autu na benzín nabije na 80 % už za 12 hodin.
Zároveň se přizpůsobí i jakémukoli počasí. Za chladného dne zvýší napětí až na 14,7 V, čímž zefektivní nabíjení. Naopak při teplotách nad 40 °C sníží svůj výkon, aby nedošlo k přehřátí akumulátoru ani nabíječky.
Udržovací nabíječka autobaterií
Kromě bezchybné diagnostiky a automatického spuštění i ukončení dobíjení vyniká také tzv. kapkovým nabíjením (udržovacím režimem akumulátoru). Ten ocení zejména „sváteční řidiči“ nebo lenoši využívající své auto nebo motorku převážně na hodně krátké vzdálenosti.
Udržovací nabíječku necháte připojenou nonstop – sama pozná, kdy je potřeba dodat akumulátoru trochu více energie. Díky tomu zajistíte své autobaterii delší životnost i větší výkon, a bude vždy připravená na start.
Režim desulfatace
Nedostatečně nabité nebo úplně vybité olověné akumulátory se už po pár dnech poškozují – ztrácí své maximální napětí i výkon (vlivem tzv. sulfatace). V mnohých případech trvale. Naštěstí tato nabíječka je natolik inteligentní, že intenzivními pulzy elektřiny dokáže nastartovat proces tzv. desulfatace, čímž lehce poškozené baterie vrátí do původní kondice.
Ochrana proti zkratu a přepólování
Přestože k nabíječce získáte podrobný návod k použití, každý se může jednou splést. Z toho důvodu je nabíječka EMOS N1014 vybavená ochranou proti zkratu a přepólování. Jakmile její červenou (+) a černou svorku (-) připojíte ke špatným pólům baterie, rozsvítí se červeně LED dioda signalizující poruchu a nabíjení se nespustí.
Časté dotazy
Proč mi po zapojení akumulátoru na nabíječku stále svítí 6V, když by pomocí tlačítka MODE mělo jít přepnout na 12V?
Nabíječka se nepřepne do 12V režimu kvůli ochraně nabíječky z toho důvodu, že akumulátor je zřejmě vybitý pod 7,5V. Řešení je pokusit se nabít akumulátor na jiném nabíječi například na staré autonabíječce (pouze trafo s potlačeným počátečním proudem). Jakmile nabije akumulátor nad hranicí 7,5V a připojí se na naši nabíječku, měla by se chytit na režim 12V.
Po krátkém odpojení od sítě stále svítí červená kontrolka probíhajícího dobíjení. Jaký je následující doporučený postup?
Doporučujeme odpojit nabíječku na delší dobu. Následně zkusit připojit na jiný akumulátor, než ten záložní např. autobaterii, a vyzkoušet tak funkčnost nabíječe.
Je možné, že záložní akumulátor je již spotřebován a má vyšší vnitřní odpor a proto nabíječ stále vyhodnocuje akumulátor jako vybitý.
Záložní akumulátor má životnost cca 300 nabíjecích cyklů.
Lze nastavit režim desulfatace?
Režim desulfatace nelze nastavit. Je zahrnut automaticky v návodu ve zmiňovaných 7 krocích nabíjení.
Pokud nabíječka vyhodnotí, že je potřeba tento režim zapnout, spustí ho automaticky.
Je vhodný i pro start/stop baterie typu EFB?
Ano, produkt je pro tyto typy baterie vhodný.
Nejdůležitější parametry
indikace nabíjení
LED
krytí
IP65
nabíjení
6 V (1,2 Ah–14 Ah), 12 V (1,2 Ah–120 Ah)
Ostatní parametry
určeno pro
automobily, motocykly, záložní aku, olověné aku WET (kyselinové), MF (bezúdržbové), VRLA, AGM i GEL
režim desulfatace
ano
řízení nabíjení
řízeno interní MCU, diagnostikuje připojený aku a automaticky jej nabíjí, udržuje, brání přehřátí
program pro chladné počasí
ano
udržovací režim
ano
nabíjecí napětí
7,3 V/14,4 V/14,7 V
nabíjecí proud
0,8 A +/-10 % / 3,0 A +/-10 % / 4,0 A +/-10 %
výstupní proud
4 A max.
vstup
220–240 V AC/50 Hz/600 mA
nabíjecí kabel
1,8 m je ukončený svorkami
ochrana proti zkratu a přepólování
ano
kroků nabíjení
7
hmotnost
526 g
prodejní obal
1 ks, krabice
Inteligentní nabíječka je určená pro automobily, motocykly, záložní akumulátory. Nabíjí olověné aku WET (kyselinové), MF (bezúdržbové), záložní akumulátory VRLA, AGM i GEL.
Vlastnosti produktu
• 7-mi stupňový plně automatická nabíječka a dobíječka 6 V/12 V olověných akumulátorů s přepínáním režimů nabíjení.
• Disponuje nabíjecími režimy pro malé i velké akumulátory, s kapacitou 1,2 Ah – 120 Ah – např. pro automobily, karavany, lodě, motocykly, čtyřkolky, vodní skútry ale i záložní.
• Akumulátory mohou být různých typů, například WET (mokré s kapalným elektrolytem), GEL (s gelovým elektrolytem, absorbovaným v separátorech), AGM (s absorpčním skleněným separátorem).
• Nabíječka autobaterií dobíjí akumulátory i v chladných podmínkách.
• Použití nejmodernější technologie umožňuje dobití akumulátorů na téměř 100 % jejich původní kapacity.
• Obnovuje lehce sulfátované akumulátory.
• Diagnostikuje a nabíjí vyčerpané akumulátory.
• Umožňuje tzv. kapkové nabíjení a udržovací dobíjení, čímž zvyšuje životnost akumulátoru a zajišťuje jeho vynikající výkon.
• Nabíječka je charakteristická nízkým zpětným odběrem proudu.
• Ochrana proti zkratu, přetížení, přehřátí a přepólování.
• Automatické ukončení nabíjení.
Pro malé i velké akumulátory
V první řadě slouží jako nabíječka autobaterií, ale kromě toho dobíjí i mnohé další bezúdržbové akumulátory s napětím 6 nebo 12 V a kapacitou 1,2–120 Ah.
Auta, karavany, motorky, čtyřkolky, lodě, vodní skútry, zahradní traktůrky, elektrická auta pro děti a další motorová vozidla vás na startu už nikdy nezradí.
Nabije všechny MF akumulátory (bezúdržbové), WET (kyselinové, s kapalným elektrolytem), VRLA (s absorbčním skleněným separátorem), AGM i GEL (s gelovým elektrolytem absorbovaným v separátorech).
Inteligentní pomocnice
Má celkem 4 režimy nabíjení – 6 V, „motocykl“, 12 V a „chladné počasí“. Ihned po zapojení sama diagnostikuje typ připojeného akumulátoru, zásluhou interního počítače, a vybere vhodný režim. Ten si můžete rovněž sami nastavit pomocí tlačítka MODE.
Také umí zhodnotit, v jakém stavu se baterie nachází. Na základě toho určí vhodnou rychlost a intenzitu nabíjení, aby se nové baterie dobíjely do plna a ty starší se zase zbytečně nepřebíjely. Pro představu, akumulátor v autu na benzín nabije na 80 % už za 12 hodin.
Zároveň se přizpůsobí i jakémukoli počasí. Za chladného dne zvýší napětí až na 14,7 V, čímž zefektivní nabíjení. Naopak při teplotách nad 40 °C sníží svůj výkon, aby nedošlo k přehřátí akumulátoru ani nabíječky.
Udržovací nabíječka autobaterií
Kromě bezchybné diagnostiky a automatického spuštění i ukončení dobíjení vyniká také tzv. kapkovým nabíjením (udržovacím režimem akumulátoru). Ten ocení zejména „sváteční řidiči“ nebo lenoši využívající své auto nebo motorku převážně na hodně krátké vzdálenosti.
Udržovací nabíječku necháte připojenou nonstop – sama pozná, kdy je potřeba dodat akumulátoru trochu více energie. Díky tomu zajistíte své autobaterii delší životnost i větší výkon, a bude vždy připravená na start.
Režim desulfatace
Nedostatečně nabité nebo úplně vybité olověné akumulátory se už po pár dnech poškozují – ztrácí své maximální napětí i výkon (vlivem tzv. sulfatace). V mnohých případech trvale. Naštěstí tato nabíječka je natolik inteligentní, že intenzivními pulzy elektřiny dokáže nastartovat proces tzv. desulfatace, čímž lehce poškozené baterie vrátí do původní kondice.
Ochrana proti zkratu a přepólování
Přestože k nabíječce získáte podrobný návod k použití, každý se může jednou splést. Z toho důvodu je nabíječka EMOS N1014 vybavená ochranou proti zkratu a přepólování. Jakmile její červenou (+) a černou svorku (-) připojíte ke špatným pólům baterie, rozsvítí se červeně LED dioda signalizující poruchu a nabíjení se nespustí.
Časté dotazy
Proč mi po zapojení akumulátoru na nabíječku stále svítí 6V, když by pomocí tlačítka MODE mělo jít přepnout na 12V?
Nabíječka se nepřepne do 12V režimu kvůli ochraně nabíječky z toho důvodu, že akumulátor je zřejmě vybitý pod 7,5V. Řešení je pokusit se nabít akumulátor na jiném nabíječi například na staré autonabíječce (pouze trafo s potlačeným počátečním proudem). Jakmile nabije akumulátor nad hranicí 7,5V a připojí se na naši nabíječku, měla by se chytit na režim 12V.
Po krátkém odpojení od sítě stále svítí červená kontrolka probíhajícího dobíjení. Jaký je následující doporučený postup?
Doporučujeme odpojit nabíječku na delší dobu. Následně zkusit připojit na jiný akumulátor, než ten záložní např. autobaterii, a vyzkoušet tak funkčnost nabíječe.
Je možné, že záložní akumulátor je již spotřebován a má vyšší vnitřní odpor a proto nabíječ stále vyhodnocuje akumulátor jako vybitý.
Záložní akumulátor má životnost cca 300 nabíjecích cyklů.
Lze nastavit režim desulfatace?
Režim desulfatace nelze nastavit. Je zahrnut automaticky v návodu ve zmiňovaných 7 krocích nabíjení.
Pokud nabíječka vyhodnotí, že je potřeba tento režim zapnout, spustí ho automaticky.
Je vhodný i pro start/stop baterie typu EFB?
Ano, produkt je pro tyto typy baterie vhodný.
Nejdůležitější parametry
indikace nabíjení
LED
krytí
IP65
nabíjení
6 V (1,2 Ah–14 Ah), 12 V (1,2 Ah–120 Ah)
Ostatní parametry
určeno pro
automobily, motocykly, záložní aku, olověné aku WET (kyselinové), MF (bezúdržbové), VRLA, AGM i GEL
režim desulfatace
ano
řízení nabíjení
řízeno interní MCU, diagnostikuje připojený aku a automaticky jej nabíjí, udržuje, brání přehřátí
program pro chladné počasí
ano
udržovací režim
ano
nabíjecí napětí
7,3 V/14,4 V/14,7 V
nabíjecí proud
0,8 A +/-10 % / 3,0 A +/-10 % / 4,0 A +/-10 %
výstupní proud
4 A max.
vstup
220–240 V AC/50 Hz/600 mA
nabíjecí kabel
1,8 m je ukončený svorkami
ochrana proti zkratu a přepólování
ano
kroků nabíjení
7
hmotnost
526 g
prodejní obal
1 ks, krabice
EMOS N1014 nabíječka autobaterií 6/12V 4A
Inteligentní nabíječka je určená pro automobily, motocykly, záložní akumulátory. Nabíjí olověné aku WET (kyselinové), MF (bezúdržbové), záložní akumulátory VRLA, AGM i GEL.
Vlastnosti produktu
• 7-mi stupňový plně automatická nabíječka a dobíječka 6 V/12 V olověných akumulátorů s přepínáním režimů nabíjení.
• Disponuje nabíjecími režimy pro malé i velké akumulátory, s kapacitou 1,2 Ah – 120 Ah – např. pro automobily, karavany, lodě, motocykly, čtyřkolky, vodní skútry ale i záložní.
• Akumulátory mohou být různých typů, například WET (mokré s kapalným elektrolytem), GEL (s gelovým elektrolytem, absorbovaným v separátorech), AGM (s absorpčním skleněným separátorem).
• Nabíječka autobaterií dobíjí akumulátory i v chladných podmínkách.
• Použití nejmodernější technologie umožňuje dobití akumulátorů na téměř 100 % jejich původní kapacity.
• Obnovuje lehce sulfátované akumulátory.
• Diagnostikuje a nabíjí vyčerpané akumulátory.
• Umožňuje tzv. kapkové nabíjení a udržovací dobíjení, čímž zvyšuje životnost akumulátoru a zajišťuje jeho vynikající výkon.
• Nabíječka je charakteristická nízkým zpětným odběrem proudu.
• Ochrana proti zkratu, přetížení, přehřátí a přepólování.
• Automatické ukončení nabíjení.
Pro malé i velké akumulátory
V první řadě slouží jako nabíječka autobaterií, ale kromě toho dobíjí i mnohé další bezúdržbové akumulátory s napětím 6 nebo 12 V a kapacitou 1,2–120 Ah.
Auta, karavany, motorky, čtyřkolky, lodě, vodní skútry, zahradní traktůrky, elektrická auta pro děti a další motorová vozidla vás na startu už nikdy nezradí.
Nabije všechny MF akumulátory (bezúdržbové), WET (kyselinové, s kapalným elektrolytem), VRLA (s absorbčním skleněným separátorem), AGM i GEL (s gelovým elektrolytem absorbovaným v separátorech).
Inteligentní pomocnice
Má celkem 4 režimy nabíjení – 6 V, „motocykl“, 12 V a „chladné počasí“. Ihned po zapojení sama diagnostikuje typ připojeného akumulátoru, zásluhou interního počítače, a vybere vhodný režim. Ten si můžete rovněž sami nastavit pomocí tlačítka MODE.
Také umí zhodnotit, v jakém stavu se baterie nachází. Na základě toho určí vhodnou rychlost a intenzitu nabíjení, aby se nové baterie dobíjely do plna a ty starší se zase zbytečně nepřebíjely. Pro představu, akumulátor v autu na benzín nabije na 80 % už za 12 hodin.
Zároveň se přizpůsobí i jakémukoli počasí. Za chladného dne zvýší napětí až na 14,7 V, čímž zefektivní nabíjení. Naopak při teplotách nad 40 °C sníží svůj výkon, aby nedošlo k přehřátí akumulátoru ani nabíječky.
Udržovací nabíječka autobaterií
Kromě bezchybné diagnostiky a automatického spuštění i ukončení dobíjení vyniká také tzv. kapkovým nabíjením (udržovacím režimem akumulátoru). Ten ocení zejména „sváteční řidiči“ nebo lenoši využívající své auto nebo motorku převážně na hodně krátké vzdálenosti.
Udržovací nabíječku necháte připojenou nonstop – sama pozná, kdy je potřeba dodat akumulátoru trochu více energie. Díky tomu zajistíte své autobaterii delší životnost i větší výkon, a bude vždy připravená na start.
Režim desulfatace
Nedostatečně nabité nebo úplně vybité olověné akumulátory se už po pár dnech poškozují – ztrácí své maximální napětí i výkon (vlivem tzv. sulfatace). V mnohých případech trvale. Naštěstí tato nabíječka je natolik inteligentní, že intenzivními pulzy elektřiny dokáže nastartovat proces tzv. desulfatace, čímž lehce poškozené baterie vrátí do původní kondice.
Ochrana proti zkratu a přepólování
Přestože k nabíječce získáte podrobný návod k použití, každý se může jednou splést. Z toho důvodu je nabíječka EMOS N1014 vybavená ochranou proti zkratu a přepólování. Jakmile její červenou (+) a černou svorku (-) připojíte ke špatným pólům baterie, rozsvítí se červeně LED dioda signalizující poruchu a nabíjení se nespustí.
Časté dotazy
Proč mi po zapojení akumulátoru na nabíječku stále svítí 6V, když by pomocí tlačítka MODE mělo jít přepnout na 12V?
Nabíječka se nepřepne do 12V režimu kvůli ochraně nabíječky z toho důvodu, že akumulátor je zřejmě vybitý pod 7,5V. Řešení je pokusit se nabít akumulátor na jiném nabíječi například na staré autonabíječce (pouze trafo s potlačeným počátečním proudem). Jakmile nabije akumulátor nad hranicí 7,5V a připojí se na naši nabíječku, měla by se chytit na režim 12V.
Po krátkém odpojení od sítě stále svítí červená kontrolka probíhajícího dobíjení. Jaký je následující doporučený postup?
Doporučujeme odpojit nabíječku na delší dobu. Následně zkusit připojit na jiný akumulátor, než ten záložní např. autobaterii, a vyzkoušet tak funkčnost nabíječe.
Je možné, že záložní akumulátor je již spotřebován a má vyšší vnitřní odpor a proto nabíječ stále vyhodnocuje akumulátor jako vybitý.
Záložní akumulátor má životnost cca 300 nabíjecích cyklů.
Lze nastavit režim desulfatace?
Režim desulfatace nelze nastavit. Je zahrnut automaticky v návodu ve zmiňovaných 7 krocích nabíjení.
Pokud nabíječka vyhodnotí, že je potřeba tento režim zapnout, spustí ho automaticky.
Je vhodný i pro start/stop baterie typu EFB?
Ano, produkt je pro tyto typy baterie vhodný.
Nejdůležitější parametry
indikace nabíjení
LED
krytí
IP65
nabíjení
6 V (1,2 Ah–14 Ah), 12 V (1,2 Ah–120 Ah)
Ostatní parametry
určeno pro
automobily, motocykly, záložní aku, olověné aku WET (kyselinové), MF (bezúdržbové), VRLA, AGM i GEL
režim desulfatace
ano
řízení nabíjení
řízeno interní MCU, diagnostikuje připojený aku a automaticky jej nabíjí, udržuje, brání přehřátí
program pro chladné počasí
ano
udržovací režim
ano
nabíjecí napětí
7,3 V/14,4 V/14,7 V
nabíjecí proud
0,8 A +/-10 % / 3,0 A +/-10 % / 4,0 A +/-10 %
výstupní proud
4 A max.
vstup
220–240 V AC/50 Hz/600 mA
nabíjecí kabel
1,8 m je ukončený svorkami
ochrana proti zkratu a přepólování
ano
kroků nabíjení
7
hmotnost
526 g
prodejní obal
1 ks, krabice
Parametry
Výrobce | Emos |
Typ | nabíječka |
Napětí autobaterie | 6/12V |
Hmotnost | 0.526 kg |
Ochrana proti zkratu | ano |
Ochrana proti přepolování | ano |
Krytí IP | IP65 |
LCD displej | ne |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor