Dunlop D213 GP Pro – pneumatiky pro vítěze Dunlop uvádí na trh pneumatiky Dunlop D213 GP Pro schválené i pro běžný silniční provoz Jsou určeny pro závody třídy Supersport a Superstock profesionální úrovně Kompletní řada bude v celé Evropě v prodeji od července Už nyní má za sebou vítězství při závodech Dunlop uvádí na trh třetí pneumatiky v hypersportovním segmentuv průběhu posledních šesti měsíců. Zcela nové pneumatiky D213 GP Pro vyvinul pro skutečné „profi” jezdce jako nástupce... Celý popis
Koupit za 6 403 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
přední pneumatika 120/70ZR17 58W TL DUNLOP D213 GP PRO
Doprava:
zdarma
Skladem
6 403 Kč
Koupit za 6 403 Kč
Dunlop D213 GP PRO 120/70 17 ZR 58W TL MS3 MEDIUM - přední
Doprava:
170 Kč
6 738 Kč
Koupit za 6 738 Kč
Dunlop D213GP PRO 120/70 R17 58W
Doprava:
108 Kč
5 851 Kč
Koupit za 5 851 Kč
Popis
Dunlop D213 GP Pro – pneumatiky pro vítěze
Dunlop uvádí na trh pneumatiky Dunlop D213 GP Pro schválené i pro běžný silniční provoz
Jsou určeny pro závody třídy Supersport a Superstock profesionální úrovně
Kompletní řada bude v celé Evropě v prodeji od července
Už nyní má za sebou vítězství při závodech
Dunlop uvádí na trh třetí pneumatiky v hypersportovním segmentuv průběhu posledních šesti měsíců. Zcela nové pneumatiky D213 GP Pro vyvinul pro skutečné „profi” jezdce jako nástupce pneumatik D212 GP Pro, které přispívaly k vítězství v legendárním závodě Isle of Man TT.
Po debutovém vítězství pneumatik klíčových rozměrů a směsí na hlavních šampionátech Dunlop celou řadu představí v červenci.
Nová řada D213 GP Pro je zkonstruovánaspeciálně pro jezdce, kteří za sebou mají technické zázemí soutěžního týmu a jejichž motocyklyjsou nastavenykompletněpro závodní účely. Dunlop v ní představuje i celou řadu nejnovějších technologií.
Nová, pokročilá konstrukce předních pneumatik
Po úspěšném testování při motocyklovém sportu Dunlop zavádí na pneumatiky na přední kolo nejnovější generaci souvislého bezešvého pásu (Jointless Belt - JLB). Nejnovější dezén souvislého bezešvého pásu se skládá ze tří vrstev, které prokazatelně zabraňují deformaci pneumatiky při působení silných odstředivých sil a při náklonu do zatáček v plné rychlosti. K této nové konstrukci souvislého bezešvého pásu se Dunlop přiklonil rovněž s cílem zajistit mimořádnou přesnost a stabilitu při razantním brzdění.
Nejnovější konstrukce souvislého bezešvého pásu se uplatňuje souběžně s novým tvarem předního profilu. Výsledkem kombinace obou technologií je větší styčná plocha při náklonu, snazší řízení a vysoce citlivá reakce při zatáčení.
Nová konstrukce zadních pneumatik
Známá technologie souvislého bezešvého pásu značky Dunlopnašla uplatnění i při konstrukci zadních pneumatik. Díky jednovrstvému bezešvému pásu z vysoce tažného aramidu je kostra pevná, ale lehká a nabízí mimořádně předvídatelné chování, dobrou zpětnou vazbu a stabilní výkonnost.
Zadní alternativa pro endurance
Dunlop v řadě D213 GP Pro zájemcům nabídne na zadní kolo i alternativu pro endurance. Jakožto nejúspěšnější výrobce pneumatik v celé historii Mistrovství světa endurance FIM Dunlop využil poznatky získané při úspěšném angažmá v těchto závodech, aby vyvinul a na zakázku nabídl nové zadní pneumatiky speciálně pro závody pro endurance.Pneumatiky jsou vybaveny nejnovější technologií Heat Control značky Dunlop, která zvyšuje jejich odolnost vůči roztržení. Heat Control Technology vychází z dvouvrstev – pevnou a trvanlivou vnější směs kombinuje s bázovou směsí, která zlepšuje hodnotu provozní teplotypři všech ročních obdobích a v různých konfiguracích trati.
Nový dezén ve tvaru ploutve s optimalizovaným sklonem dezénových drážek
Charakteristický dezén běhounu Dunlop navrhl s cílem optimalizovat zahřívací dobu a zajistit maximální styk s vozovkou za sucha.
Vítězný debut na závodech
V zahajovacím kole náročného mistrovství CIV National Trophy 600 Championship v italské Imole zajistil Stefano Casalotti (Yamaha) pro pneumatiky D213 GP Pro první vítězství hned při jejich prvním víkendu na šampionátu.
V úvodním kole IDM Supersport na německém Nürburgringu obsadil Kevin Wahr první příčku v obou závodech na stroji Yamaha R6 a přinesl tak pneumatikám D213 GP Pro vítězný debut také na předním německém mistrovství.
Velice úspěšně pneumatiky minulý víkend debutovaly také na nejnáročnějším silničním závodě vůbec – na Isle of Man TT. Před závodem si je vyzkoušelo a vybralo několik předních týmů.
Kompletní portfolio hypersportů
V průběhu posledních šesti měsíců Dunlop uvedl na trh tři nové hypersportovní pneumatiky. Reagoval tak na pokračující vydělování jednotlivých segmentů na trhu hypersportovních pneumatik.
Andy Marfleet, evropský marketingový manažer značky, vysvětlil určení zcela nové řady pneumatik Dunlop takto: „D213 GP Pro tvoří vrchol řady pneumatik schválených pro provoz na silnici, které si vybírají přední týmy a jezdci v kategoriích superstock a supersport jak pro závody na okruhu, tak i pro silniční závody. Pro běžné volné jízdy na okruhu máme nové GP Racer D212, které se loni rovněž uvedly vítězstvím na francouzském závodě superbiků. A pro příležitostné jezdce na okruzích, kteří jezdí většinou jen na silnici, jsme již uvedli pneumatiky SportSmart2 Max, které slučují vysokou výkonnost s působivým potenciálním kilometrovým proběhem. S třemi nově vyvinutými pneumatikami máme nyní nejčerstvější a nejinovativnější řady pneumatik, které uspokojí požadavky všech různých typů hypersportovních jezdců.“
Dunlop uvádí na trh pneumatiky Dunlop D213 GP Pro schválené i pro běžný silniční provoz
Jsou určeny pro závody třídy Supersport a Superstock profesionální úrovně
Kompletní řada bude v celé Evropě v prodeji od července
Už nyní má za sebou vítězství při závodech
Dunlop uvádí na trh třetí pneumatiky v hypersportovním segmentuv průběhu posledních šesti měsíců. Zcela nové pneumatiky D213 GP Pro vyvinul pro skutečné „profi” jezdce jako nástupce pneumatik D212 GP Pro, které přispívaly k vítězství v legendárním závodě Isle of Man TT.
Po debutovém vítězství pneumatik klíčových rozměrů a směsí na hlavních šampionátech Dunlop celou řadu představí v červenci.
Nová řada D213 GP Pro je zkonstruovánaspeciálně pro jezdce, kteří za sebou mají technické zázemí soutěžního týmu a jejichž motocyklyjsou nastavenykompletněpro závodní účely. Dunlop v ní představuje i celou řadu nejnovějších technologií.
Nová, pokročilá konstrukce předních pneumatik
Po úspěšném testování při motocyklovém sportu Dunlop zavádí na pneumatiky na přední kolo nejnovější generaci souvislého bezešvého pásu (Jointless Belt - JLB). Nejnovější dezén souvislého bezešvého pásu se skládá ze tří vrstev, které prokazatelně zabraňují deformaci pneumatiky při působení silných odstředivých sil a při náklonu do zatáček v plné rychlosti. K této nové konstrukci souvislého bezešvého pásu se Dunlop přiklonil rovněž s cílem zajistit mimořádnou přesnost a stabilitu při razantním brzdění.
Nejnovější konstrukce souvislého bezešvého pásu se uplatňuje souběžně s novým tvarem předního profilu. Výsledkem kombinace obou technologií je větší styčná plocha při náklonu, snazší řízení a vysoce citlivá reakce při zatáčení.
Nová konstrukce zadních pneumatik
Známá technologie souvislého bezešvého pásu značky Dunlopnašla uplatnění i při konstrukci zadních pneumatik. Díky jednovrstvému bezešvému pásu z vysoce tažného aramidu je kostra pevná, ale lehká a nabízí mimořádně předvídatelné chování, dobrou zpětnou vazbu a stabilní výkonnost.
Zadní alternativa pro endurance
Dunlop v řadě D213 GP Pro zájemcům nabídne na zadní kolo i alternativu pro endurance. Jakožto nejúspěšnější výrobce pneumatik v celé historii Mistrovství světa endurance FIM Dunlop využil poznatky získané při úspěšném angažmá v těchto závodech, aby vyvinul a na zakázku nabídl nové zadní pneumatiky speciálně pro závody pro endurance.Pneumatiky jsou vybaveny nejnovější technologií Heat Control značky Dunlop, která zvyšuje jejich odolnost vůči roztržení. Heat Control Technology vychází z dvouvrstev – pevnou a trvanlivou vnější směs kombinuje s bázovou směsí, která zlepšuje hodnotu provozní teplotypři všech ročních obdobích a v různých konfiguracích trati.
Nový dezén ve tvaru ploutve s optimalizovaným sklonem dezénových drážek
Charakteristický dezén běhounu Dunlop navrhl s cílem optimalizovat zahřívací dobu a zajistit maximální styk s vozovkou za sucha.
Vítězný debut na závodech
V zahajovacím kole náročného mistrovství CIV National Trophy 600 Championship v italské Imole zajistil Stefano Casalotti (Yamaha) pro pneumatiky D213 GP Pro první vítězství hned při jejich prvním víkendu na šampionátu.
V úvodním kole IDM Supersport na německém Nürburgringu obsadil Kevin Wahr první příčku v obou závodech na stroji Yamaha R6 a přinesl tak pneumatikám D213 GP Pro vítězný debut také na předním německém mistrovství.
Velice úspěšně pneumatiky minulý víkend debutovaly také na nejnáročnějším silničním závodě vůbec – na Isle of Man TT. Před závodem si je vyzkoušelo a vybralo několik předních týmů.
Kompletní portfolio hypersportů
V průběhu posledních šesti měsíců Dunlop uvedl na trh tři nové hypersportovní pneumatiky. Reagoval tak na pokračující vydělování jednotlivých segmentů na trhu hypersportovních pneumatik.
Andy Marfleet, evropský marketingový manažer značky, vysvětlil určení zcela nové řady pneumatik Dunlop takto: „D213 GP Pro tvoří vrchol řady pneumatik schválených pro provoz na silnici, které si vybírají přední týmy a jezdci v kategoriích superstock a supersport jak pro závody na okruhu, tak i pro silniční závody. Pro běžné volné jízdy na okruhu máme nové GP Racer D212, které se loni rovněž uvedly vítězstvím na francouzském závodě superbiků. A pro příležitostné jezdce na okruzích, kteří jezdí většinou jen na silnici, jsme již uvedli pneumatiky SportSmart2 Max, které slučují vysokou výkonnost s působivým potenciálním kilometrovým proběhem. S třemi nově vyvinutými pneumatikami máme nyní nejčerstvější a nejinovativnější řady pneumatik, které uspokojí požadavky všech různých typů hypersportovních jezdců.“
Parametry
Výrobce | Dunlop |
Šířka | 120 mm |
Vnitřní průměr | 17 |
Index rychlosti | W (=270km/h) |
Profil | 70 |
Index nosnosti | 58 |
Období | letní |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor