Motip DPF - čistič filtru pevných částic (DPF) 400 ml Pozorujete na svém vozidle ztrátu výkonu nebo jezdíte se svým vozidlem krátké vzdálenosti? Čistič filtru pevných částic MOTIP čistí bez nutnosti demontáže filtru pevných částic. Obnovuje plnou objemovou kapacitu filtru pevných částic. Odstraňuje karbonové usazeniny a popel ve všech filtrech pevných částic. Neutrální splachovací prvky zajišťují bezproblémového odstranění sazí. Nehořlavý, formulace neutrální, bez popela a kovu. Obsah nádoby čističe... Celý popis
Koupit za 179 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Motip DPF - čistič filtru pevných částic (DPF) 400 ml
Pozorujete na svém vozidle ztrátu výkonu nebo jezdíte se svým vozidlem krátké vzdálenosti?
Čistič filtru pevných částic MOTIP čistí bez nutnosti demontáže filtru pevných částic.
Obnovuje plnou objemovou kapacitu filtru pevných částic.
Odstraňuje karbonové usazeniny a popel ve všech filtrech pevných částic.
Neutrální splachovací prvky zajišťují bezproblémového odstranění sazí.
Nehořlavý, formulace neutrální, bez popela a kovu.
Obsah nádoby čističe DPF MOTIP postačí zpravidla pro 1x čištění, při větším znečištění může být případně potřebná druhá nádoba.
Dodáváno ve spreji s hadičkou, pro přesné vedení přípravku do filtru pevných částic přes otvor pro senzor teploty.
Další důležitá upozornění:
Používejte ochranné brýle, ochranné rukavice a další ochrannou výbavu.
Před čištěním musíte zjistit příčinu ucpání filtru pevných částic. Pokud nespočívá příčina v jízdním profilu řidiče, zkontrolujte všechny díly související s výfukem (např. recirkulace výfukových plynů, vstřikovače atd.).
Před čištěním zkontrolujte hladinu oleje. Pokud je hladina oleje zvýšená, je nutné provést výměnu oleje (nebezpečí ředění oleje motorovou naftou).
Motor nezahřívejte. Teplota filtru pevných částic by měla být max. 50°C.
Rozvody pro diferenční tlakový senzor by se měly po vypláchnutí profouknout stlačeným vzduchem. Během profukování demontujte rozvod senzoru.
Pokud nejsou k dispozici žádné sondy nebo snímače, musí se demontovat výfuková trubka.
Následně je nutné provést test paměti s výčtem závad a existující chyby vymazat.
Pokud se během zkušební jízdy žádná regenerace neprovede, musí se aktivovat manuálně prostřednictvím servisní autodiagnostiky.
Při regeneraci musíte bezpodmínečně respektovat bezpečnostní předpisy výrobce vozidla (NEBEZPEČÍ POŽÁRU)!
U filtrů pevných částic, které vykazují mechanické poškození, jako např. roztavení způsobené přehříváním, není regenerace možná. Tyto filtry pevných částic se musí bezpodmínečně vyměnit.
Pokud vozidlo před čištěním z důvodu ucpaného filtru pevných částic nenastartuje, nesmí se čištění provádět (NEBEZPEČÍ POŽÁRU)!
Obsah balení:
1 ks (400 ml)
Pozorujete na svém vozidle ztrátu výkonu nebo jezdíte se svým vozidlem krátké vzdálenosti?
Čistič filtru pevných částic MOTIP čistí bez nutnosti demontáže filtru pevných částic.
Obnovuje plnou objemovou kapacitu filtru pevných částic.
Odstraňuje karbonové usazeniny a popel ve všech filtrech pevných částic.
Neutrální splachovací prvky zajišťují bezproblémového odstranění sazí.
Nehořlavý, formulace neutrální, bez popela a kovu.
Obsah nádoby čističe DPF MOTIP postačí zpravidla pro 1x čištění, při větším znečištění může být případně potřebná druhá nádoba.
Dodáváno ve spreji s hadičkou, pro přesné vedení přípravku do filtru pevných částic přes otvor pro senzor teploty.
Další důležitá upozornění:
Používejte ochranné brýle, ochranné rukavice a další ochrannou výbavu.
Před čištěním musíte zjistit příčinu ucpání filtru pevných částic. Pokud nespočívá příčina v jízdním profilu řidiče, zkontrolujte všechny díly související s výfukem (např. recirkulace výfukových plynů, vstřikovače atd.).
Před čištěním zkontrolujte hladinu oleje. Pokud je hladina oleje zvýšená, je nutné provést výměnu oleje (nebezpečí ředění oleje motorovou naftou).
Motor nezahřívejte. Teplota filtru pevných částic by měla být max. 50°C.
Rozvody pro diferenční tlakový senzor by se měly po vypláchnutí profouknout stlačeným vzduchem. Během profukování demontujte rozvod senzoru.
Pokud nejsou k dispozici žádné sondy nebo snímače, musí se demontovat výfuková trubka.
Následně je nutné provést test paměti s výčtem závad a existující chyby vymazat.
Pokud se během zkušební jízdy žádná regenerace neprovede, musí se aktivovat manuálně prostřednictvím servisní autodiagnostiky.
Při regeneraci musíte bezpodmínečně respektovat bezpečnostní předpisy výrobce vozidla (NEBEZPEČÍ POŽÁRU)!
U filtrů pevných částic, které vykazují mechanické poškození, jako např. roztavení způsobené přehříváním, není regenerace možná. Tyto filtry pevných částic se musí bezpodmínečně vyměnit.
Pokud vozidlo před čištěním z důvodu ucpaného filtru pevných částic nenastartuje, nesmí se čištění provádět (NEBEZPEČÍ POŽÁRU)!
Obsah balení:
1 ks (400 ml)
Parametry
Výrobce | Motip |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor