K2 NANOTEC-1 250 ml - reduktor tření (dodatek do oleje) K2 NANOTEC-1 250 ml - reduktor tření (dodatek do oleje) 100 % syntetický dodatek do oleje vyrobený na základě pokročilé technologie nanočástic. Je vhodný pro benzinové i dieselové motory, převodovky, diferenciály, stroje v těžkém průmyslu, hydraulické systémy, konzervaci zbraní a jiných mechanických částí navržených pro praci v extrémních podmínkách. Nanotec-1 nemá vliv na viskozitu oleje. Eliminuje nepříznivé účinky v kritické fázi startování... Celý popis
Koupit za 242 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
95 %
K2 MILITEC-1 - přísada do oleje, 250ml
Doprava:
49 Kč
Skladem
242 Kč
Koupit za 242 Kč
Popis
K2 NANOTEC-1 250 ml - reduktor tření (dodatek do oleje)
K2 NANOTEC-1 250 ml - reduktor tření (dodatek do oleje)
100 % syntetický dodatek do oleje vyrobený na základě pokročilé technologie nanočástic. Je vhodný pro benzinové i dieselové motory, převodovky, diferenciály, stroje v těžkém průmyslu, hydraulické systémy, konzervaci zbraní a jiných mechanických částí navržených pro praci v extrémních podmínkách. Nanotec-1 nemá vliv na viskozitu oleje. Eliminuje nepříznivé účinky v kritické fázi startování motoru a také pevných součástí. Neobsahuje žádné pevné částice, nemění vlastnosti kovů. Přidaný do motorové nafty chrání citlivé elementy vstřikovacího systému a zvlášť je doporučován do opotřebovaných motorů na LPG.
Návod na použití:
Motory benzinové i naftové: 50 ml na 1 l motorového oleje, opakovat po 20 000 km.
Manuální a automatické převodovky: 50-60 ml na 1 L motorového oleje, opakovat po 50 000 km.
Diferenciály: 60 ml na 1 L motorového oleje, opakovat po 50 000 km.
Lodní a průmyslové motory: 30 ml na 1 L motorového oleje, opakovat po 700 h práce.
Převod řízení: 50 ml na 1 L motorového oleje, opakovat po 50 000 km.
Systémy klimatizace vozidel: 5-10 ml při každé výměně maziva.
Dvoutaktní motory: 40 ml na 1 L motorového oleje, který je slučitelný s benzinem.
Ložiska kol: nanést tenkou vrstvu před mazáním.
Kompresory: 30 ml na 1 základní mazivo, opakovat při každé výměně nebo po 1000 h práce.
Chladicí systémy (klimatizátory): 8 ml na 1 L chladicí kapaliny.
Hydraulické stroje (paletové vozíky, zvedáky apod.): 250 ml na 20 L hydraulické kapaliny, opakovat po 1000 h práce.
Palná zbraň: rozebrat a odmastit hlaveň a zbytek konstrukce (po prvním použiti Nanotec-1 není nutné už odmašťovat). Následně namazat přípravkem vnitřek houfně a zbylé kovové součástky. Po několika výstřelech utřít zbraň do sucha.
K2 NANOTEC-1 250 ml - reduktor tření (dodatek do oleje)
100 % syntetický dodatek do oleje vyrobený na základě pokročilé technologie nanočástic. Je vhodný pro benzinové i dieselové motory, převodovky, diferenciály, stroje v těžkém průmyslu, hydraulické systémy, konzervaci zbraní a jiných mechanických částí navržených pro praci v extrémních podmínkách. Nanotec-1 nemá vliv na viskozitu oleje. Eliminuje nepříznivé účinky v kritické fázi startování motoru a také pevných součástí. Neobsahuje žádné pevné částice, nemění vlastnosti kovů. Přidaný do motorové nafty chrání citlivé elementy vstřikovacího systému a zvlášť je doporučován do opotřebovaných motorů na LPG.
Návod na použití:
Motory benzinové i naftové: 50 ml na 1 l motorového oleje, opakovat po 20 000 km.
Manuální a automatické převodovky: 50-60 ml na 1 L motorového oleje, opakovat po 50 000 km.
Diferenciály: 60 ml na 1 L motorového oleje, opakovat po 50 000 km.
Lodní a průmyslové motory: 30 ml na 1 L motorového oleje, opakovat po 700 h práce.
Převod řízení: 50 ml na 1 L motorového oleje, opakovat po 50 000 km.
Systémy klimatizace vozidel: 5-10 ml při každé výměně maziva.
Dvoutaktní motory: 40 ml na 1 L motorového oleje, který je slučitelný s benzinem.
Ložiska kol: nanést tenkou vrstvu před mazáním.
Kompresory: 30 ml na 1 základní mazivo, opakovat při každé výměně nebo po 1000 h práce.
Chladicí systémy (klimatizátory): 8 ml na 1 L chladicí kapaliny.
Hydraulické stroje (paletové vozíky, zvedáky apod.): 250 ml na 20 L hydraulické kapaliny, opakovat po 1000 h práce.
Palná zbraň: rozebrat a odmastit hlaveň a zbytek konstrukce (po prvním použiti Nanotec-1 není nutné už odmašťovat). Následně namazat přípravkem vnitřek houfně a zbylé kovové součástky. Po několika výstřelech utřít zbraň do sucha.
Parametry
| Výrobce | K2 |
| Použití aditiva | do nafty |
| Objem | 0.25 l |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor
Škoda
Volkswagen
Mercedes-Benz
Ford
BMW
Audi
Opel
Renault
Toyota
Mazda
Seat
Fiat