Velmi měkký finišovací leštící kotouč pro finální leštění do absolutního lesku a pro nanášení tekutých vosků a konzervačních přípravků. S antihologramovou pastou se používá na odstraňování hologramů po leštění. Rovný povrch je nejpopulárnější verzí u zkušených uživatelů. Je nejefektivnější pro jemné broušení a leštění. Velmi měkký finišovací leštící kotouč pro finální leštění do absolutního lesku a pro nanášení tekutých vosků a konzervačních přípravků. S antihologramovou pastou se používá na odstraňování... Celý popis
Koupit za 225 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

EXTOL PREMIUM Pěnový kotouč T10 – černý, Ø180 × 30 mm, extra měkký 8804501
Doprava:
39 Kč
Skladem
169 Kč
Koupit za 169 Kč

Kotouč leštící pěnový, T10, černý, EXTOL PREMIUM 180 x 30 mm, průměr zipu 150 mm, balení 1 ks
Doprava:
49 Kč
Skladem
225 Kč
Koupit za 225 Kč

EXTOL PREMIUM kotouč leštící pěnový, T10, černý, ⌀180x30mm, suchý zip ⌀150mm
Doprava:
19 Kč
225 Kč
Koupit za 225 Kč

Extol Premium Leštící kotouč pěnový, T10, černý, 180x30 mm, suchý zip 150 mm
Doprava:
79 Kč
225 Kč
Koupit za 225 Kč

EXTOL PREMIUM 8804501 Kotouč leštící pěnový, T10, černý, 180x30mm, suchý zip 150mm
Doprava:
65 Kč
Skladem
249 Kč
Koupit za 249 Kč
Popis
Velmi měkký finišovací leštící kotouč pro finální leštění do absolutního lesku a pro nanášení tekutých vosků a konzervačních přípravků. S antihologramovou pastou se používá na odstraňování hologramů po leštění. Rovný povrch je nejpopulárnější verzí u zkušených uživatelů. Je nejefektivnější pro jemné broušení a leštění. Velmi měkký finišovací leštící kotouč pro finální leštění do absolutního lesku a pro nanášení tekutých vosků a konzervačních přípravků. S antihologramovou pastou se používá na odstraňování hologramů po leštění. Rovný povrch je nejpopulárnější verzí u zkušených uživatelů. Je nejefektivnější pro jemné broušení a leštění.
- technické parametry: T10, černý, ⌀180x30mm, suchý zip ⌀150mm
- technické parametry: T10, černý, ⌀180x30mm, suchý zip ⌀150mm
Parametry
Výrobce | Extol |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor