Moderní autonabíječka řízená mikroprocesorem. Mikroprocesorem řízené nabíjení pro vysokou přesnost a optimalizaci nabíjecího procesu, vysoká odolnost proti poničení a také proti vodě se stupněm krytí IP65 díky použitému materiálu krytu ABS, AD mikroprocesor s pěti typy nabíjecích charakteristik pro použití v automobilech a v motocyklech, vhodná pro použití se standardními kyselino-olověnými a také moderními gelovými akumulátory, ochrana proti jiskření, zkratu, přehřívání a otočení polarity, integrovaný... Celý popis
Koupit za 749 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
0 %
Aroso Nabíječka autobaterií řízená mikroprocesorem Pb/gel 6V/2A 12V/2A/4A
Doprava:
49 Kč
Skladem
749 Kč
Koupit za 749 Kč
94 %
Aroso 6V/2A 12V/2A/4A
Doprava:
69 Kč
Skladem
725 Kč
Koupit za 725 Kč
93 %
Nabíječka autobaterií Aroso řízená mikroprocesorem Pb/gel 6V/2A 12V/2A/4A - osobní odběr Praha Brno zdarma
Doprava:
zdarma
Skladem
569 Kč
Koupit za 569 Kč
Popis
Moderní autonabíječka řízená mikroprocesorem. Mikroprocesorem řízené nabíjení pro vysokou přesnost a optimalizaci nabíjecího procesu, vysoká odolnost proti poničení a také proti vodě se stupněm krytí IP65 díky použitému materiálu krytu ABS, AD mikroprocesor s pěti typy nabíjecích charakteristik pro použití v automobilech a v motocyklech, vhodná pro použití se standardními kyselino-olověnými a také moderními gelovými akumulátory, ochrana proti jiskření, zkratu, přehřívání a otočení polarity, integrovaný obvod tepelné a napěťové kompenzace (automatické vyrovnávání hodnot v závislosti na aktuálním stavu), maximální nabíjecí proud 4A u akumulátorů s vyšší kapacitou/2 A u akumulátorů s nižší kapacitou. Nabíjecí fáze - Fáze 1 - Diagnosis & Recovery - nejprve se testuje kvalita a stav nabití akumulátoru pomocí detekce napětí. Pokud je napětí akumulátoru nižší, než 7.5 V +/-0.5 V, akumulátor se začne nabíjet automaticky nízkým proudem pro oživení až do napětí 10.5 V +/-0.5 V. Po dosažení tohoto napětí se automaticky nabíječka přepne do další fáze. - Fáze 2 - Bulk (zpětná fáze nabíjecí křivky) - 80 % energie je navraceno zpět. Nejprve se nabíjí maximálním proudem 4 A až do dosažení napětí 12.8 V a poté se nabíječka přepne na nižší proud až do napětí 14.1 V. Zároveň je minimalizováno ohřívání nabíječky a také se eliminuje speciálním programem produkce plynů z akumulátoru, což přispívá k vysoké efektivitě nabíjení. - Fáze 3 - Absorption - v této fázi se proud sníží na hodnotu 0.8 A pro snížení rizik úniku plynů z akumulátoru. Nabíjí se od napětí 14.1 V do napětí 14.4 V. Akumulátor je plně nabitý. - Fáze 4 - Trickle Charge - Akumulátor je plně nabitý a připraven na použití. Akumulátor je udržován v plně nabitém stavu proudem 100mA. Pokud napětí poklesne pod 12.8 V, zvýší se nabíjecí proud až do plného napětí. - Fáze 5 - Maintenance Charge - nabíječka monitoruje napětí akumulátoru. Akumulátor se udržuje impulsy 0.8A do maximálního napětí 14.4 V. Mikroprocesor řídí nabíjecí impulzy takovým způsobem, že nabíjecí proces je mnohem přesnější a zajistí za stejnou dobu mnohem kvalitnější nabití až do mezní hodnoty 100 % kapacity akumulátoru. Akumulátor je nabíjen vysoce šetrným způsobem, prodlužuje se jeho životnost a zachovávají jeho vlastnosti. Typy akumulátorů, které lze nabíjet - Lead-acid - standardní kyselino-olověný akumulátor se zaplavenými deskami - GEL - bezúdržbový gelový akumulátor - VRLA - bezúdržbový olověný ventilem řízený akumulátor - AGM - Absorbed Glass Mat - akumulátor se skleněným rounem - Optima - akumulátor se skleněným rounem stočeným do ruliček - Ca - vápníkový akumulátor (nebo-li všechny dnes používané typy akumulátorů ve vozidlech i jinde) Kapacita akumulátorů a nabíjecí doba (dle typu akumulátoru) - Motocykl 2 Ah/2 h - Motocykl 8 Ah/8 h - Auto 20 Ah/4.5 h - Auto 60 Ah/14 h - Auto (zimní režim) 100 Ah/23 h - Auto (zimní režim) 120 Ah/28 h Nabíjecí fáze - Soft start (jemný náběh fáze nabíjecí křivky) - testuje stav akumulátoru. Naprosto vybité akumulátory vyžadují tuto fázi. Nabíjení začíná nízkou intenzitou až do dosažení napětí 12 V. - Bulk (zpětná fáze nabíjecí křivky) - nabíječka dodává maximální proud až do dosažení maximálního nabíjecího napětí 14.5 V u kyselino-olověných akumulátorů a 14.0 V u gelových akumulátorů. - Absorption (nabíjecí fáze) - 100% napětí při konstantním napětí 14.4 V při ქ °C, proud klesá postupně až na nejnižší hodnotu. Float (udržovací fáze) - udržuje konstantní napětí pro zachování 100 % nabití akumulátoru. Nabíjecí režim je omezen (maximálně 10 dnů), aby bylo zabráněno poškození akumulátoru.
Parametry
| Výrobce | Aroso |
| Krytí IP | IPX5 |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor
Škoda
Volkswagen
Mercedes-Benz
Ford
BMW
Audi
Opel
Renault
Toyota
Mazda
Seat
Fiat