Čisticí kapalina DPF a EGR PRO-CHEM DPF CLEANER 1l DPF CLEANER je přípravek určený k čištění filtrů pevných částic (DPF / FAP) a EGR ventilů. Odstraňuje dehtový povlak, saze a popel vzniklé při používání automobilu s dieselovým motorem. Používání: Rozebraný filtr by měl být v kapalině ponořen na delší dobu – nejlépe asi 8 hodin. Poté důkladně opláchněte vodou, abyste odstranili všechny nečistoty. Pro lepší výsledky opláchněte tlakovou myčkou. V případě silného znečištění je třeba operaci... Celý popis
Koupit za 199 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Čistič Dpf a Egr 1l Čistič Dpf Pro-Chem
Doprava:
97 Kč
Skladem
199 Kč
Koupit za 199 Kč
Popis
Čisticí kapalina DPF a EGR PRO-CHEM DPF CLEANER 1l
DPF CLEANER je přípravek určený k čištění filtrů pevných částic (DPF / FAP) a EGR ventilů.
Odstraňuje dehtový povlak, saze a popel vzniklé při používání automobilu s dieselovým motorem.
Používání:
Rozebraný filtr by měl být v kapalině ponořen na delší dobu – nejlépe asi 8 hodin. Poté důkladně opláchněte vodou, abyste odstranili všechny nečistoty. Pro lepší výsledky opláchněte tlakovou myčkou. V případě silného znečištění je třeba operaci opakovat a prodloužit dobu kontaktu s přípravkem.
Přípravek je připraven k použití, nevyžaduje ředění.
V závislosti na velikosti filtru je k důkladnému vyčištění potřeba cca 2 litry kapaliny.
DPF CLEANER je přípravek určený k čištění filtrů pevných částic (DPF / FAP) a EGR ventilů.
Odstraňuje dehtový povlak, saze a popel vzniklé při používání automobilu s dieselovým motorem.
Používání:
Rozebraný filtr by měl být v kapalině ponořen na delší dobu – nejlépe asi 8 hodin. Poté důkladně opláchněte vodou, abyste odstranili všechny nečistoty. Pro lepší výsledky opláchněte tlakovou myčkou. V případě silného znečištění je třeba operaci opakovat a prodloužit dobu kontaktu s přípravkem.
Přípravek je připraven k použití, nevyžaduje ředění.
V závislosti na velikosti filtru je k důkladnému vyčištění potřeba cca 2 litry kapaliny.
Parametry
Výrobce | MZR |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor