Pomocí barvy na brzdiče FOLIATEC může každý jednoduše změnit nevzhledný zašlý povrch brzdičů či bubnových brzd na zářivý doplňek podtrhující sportovní či elegantní charakter vozu. Z naší široké nabídky barev mezi které najdete barvy lesklé, matné, ale i metalické si vybere určitě každý. Díky odolnosti proti vysokým teplotám je možné barvu FOLIATEC použít také na motorové díly či jiné povrchy, které jsou namáhány vysokou teplotou. Každá sada na brzdové třmeny FOLIATEC obsahuje: - čistič / odmašťovač... Celý popis
Koupit za 897 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
98 %
FOLIATEC dvousložková barva na brzdy, barva žlutá 400ml (Performance yellow)
Doprava:
59 Kč
Skladem
897 Kč
Koupit za 897 Kč
95 %
Foliatec dvousložková barva na brzdy barva žlutá 400 ml Performance yellow
Doprava:
49 Kč
Skladem
790 Kč
Koupit za 790 Kč
100 %
FOLIATEC dvousložková barva na brzdy, barva žlutá 400ml (Performance yellow)
Doprava:
75 Kč
Skladem
725 Kč
Koupit za 725 Kč
95 %
FOLIATEC dvousložková barva na brzdy, barva žlutá 400ml (Performance yellow)
Doprava:
49 Kč
Skladem
499 Kč
Koupit za 499 Kč
Popis
Pomocí barvy na brzdiče FOLIATEC může každý jednoduše změnit nevzhledný zašlý povrch brzdičů či bubnových brzd na zářivý doplňek podtrhující sportovní či elegantní charakter vozu. Z naší široké nabídky barev mezi které najdete barvy lesklé, matné, ale i metalické si vybere určitě každý. Díky odolnosti proti vysokým teplotám je možné barvu FOLIATEC použít také na motorové díly či jiné povrchy, které jsou namáhány vysokou teplotou.
Každá sada na brzdové třmeny FOLIATEC obsahuje:
- čistič / odmašťovač ve spreji 400 ml
- barvu na třmeny 150 g
- tvrdidlo 50 g
Sada navíc obsahuje následující montážní příslušenství:
- dřevěnou špachtli na míchání barvy
- štětec pro nanášení barvy
- drátěný kartáč pro očištění brzdičů / bubnů
- sadu gumových rukavic
Zjednodušený návod k aplikaci (kompletní návod je přiložen u barvy):
- lakování provádějte při teplotách mezi 15-25°C
- v žádném případě nepoužívejte barvu na akční plochu brzdového kotouče nebo brzdového obložení
1. Demontujte kolo
2. Očistěte brzdový třmen / buben pomocí drátěného kartáče a přiloženého čističe brzd
3. Zakryjte okolí brzdového třmenu / bubnu vhodnou páskou
4. Namíchejte potřebné množství barvy a tužidla v poměru 3:1
5. Natřete brzdový třmen / buben pomocí vhodného štětce
6. Po natření nechte barvu dostatečně zaschnout (cca 2 hodiny), poté nasaďte zpět kolo
7. Vozidlo je schopné běžného provozu po 24 hodinách od nalakování
Nejčastější otázky a odpovědi (FAQ):
Kolik brzdičů dokážu nalakovat pomocí jedné sady na brzdy FOLIATEC?
= Pomocí každé sady na brzdy FOLIATEC nalakujete 4ks brzdových třmenů, případně 2ks brzdových třmenů a 2ks brzdových bubnů
Co dalšího je potřeba pro aplikaci barvy na brzdy FOLIATEC?
= K aplikaci barvy na třmeny je vhodné zakoupit kelímek s vyznačeným mísicím poměrem 3:1. Vše ostatní je přiloženo v balení.
Jaká je vhodná příprava brzdiče před lakováním?
= Před lakováním z brzdiče pomocí drátěného kotouče odstraňte nečistoty a rez a poté brzdič odmastěte pomocí přiloženého čističe na brzdy FOLIATEC.
Jak dlouho nalakovaný povrch schne?
= Po přibližně 2 hodinách schnutí je barva dostatečně tuhá pro nasazení kola zpět na vozidlo. Vůz je možné běžně používat již po 24hodinách schnutí. Cca po pěti dnech je barva na brzdiči 100% vytvrdlá.
Je možné již nalakované brzdiče znovu přelakovat?
= Samozřejmě. Barvu můžete kdykoliv obnovit nebo změnit. Pro nejlepší možnou přilnavost doporučujeme odstranit původní nátěr.
Jak odolná je barva v běžném provozu?
= Barva na brzdy FOLIATEC odolává v běžném provozu obvyklému mechanickému, chemickému i teplotnímu namáhání.
Každá sada na brzdové třmeny FOLIATEC obsahuje:
- čistič / odmašťovač ve spreji 400 ml
- barvu na třmeny 150 g
- tvrdidlo 50 g
Sada navíc obsahuje následující montážní příslušenství:
- dřevěnou špachtli na míchání barvy
- štětec pro nanášení barvy
- drátěný kartáč pro očištění brzdičů / bubnů
- sadu gumových rukavic
Zjednodušený návod k aplikaci (kompletní návod je přiložen u barvy):
- lakování provádějte při teplotách mezi 15-25°C
- v žádném případě nepoužívejte barvu na akční plochu brzdového kotouče nebo brzdového obložení
1. Demontujte kolo
2. Očistěte brzdový třmen / buben pomocí drátěného kartáče a přiloženého čističe brzd
3. Zakryjte okolí brzdového třmenu / bubnu vhodnou páskou
4. Namíchejte potřebné množství barvy a tužidla v poměru 3:1
5. Natřete brzdový třmen / buben pomocí vhodného štětce
6. Po natření nechte barvu dostatečně zaschnout (cca 2 hodiny), poté nasaďte zpět kolo
7. Vozidlo je schopné běžného provozu po 24 hodinách od nalakování
Nejčastější otázky a odpovědi (FAQ):
Kolik brzdičů dokážu nalakovat pomocí jedné sady na brzdy FOLIATEC?
= Pomocí každé sady na brzdy FOLIATEC nalakujete 4ks brzdových třmenů, případně 2ks brzdových třmenů a 2ks brzdových bubnů
Co dalšího je potřeba pro aplikaci barvy na brzdy FOLIATEC?
= K aplikaci barvy na třmeny je vhodné zakoupit kelímek s vyznačeným mísicím poměrem 3:1. Vše ostatní je přiloženo v balení.
Jaká je vhodná příprava brzdiče před lakováním?
= Před lakováním z brzdiče pomocí drátěného kotouče odstraňte nečistoty a rez a poté brzdič odmastěte pomocí přiloženého čističe na brzdy FOLIATEC.
Jak dlouho nalakovaný povrch schne?
= Po přibližně 2 hodinách schnutí je barva dostatečně tuhá pro nasazení kola zpět na vozidlo. Vůz je možné běžně používat již po 24hodinách schnutí. Cca po pěti dnech je barva na brzdiči 100% vytvrdlá.
Je možné již nalakované brzdiče znovu přelakovat?
= Samozřejmě. Barvu můžete kdykoliv obnovit nebo změnit. Pro nejlepší možnou přilnavost doporučujeme odstranit původní nátěr.
Jak odolná je barva v běžném provozu?
= Barva na brzdy FOLIATEC odolává v běžném provozu obvyklému mechanickému, chemickému i teplotnímu namáhání.
Parametry
| Výrobce | Foliatec |
| Typ | barvy na brzdy |
| Velikost balení | 400 ml |
| Barva | žlutá |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor
Škoda
Volkswagen
Mercedes-Benz
Ford
BMW
Audi
Opel
Renault
Toyota
Mazda
Seat
Fiat