Odkaz na článek o aditivech METABOND: http://www.jenpromuze.cz/lifestyle/25927-rozhovor-s-odbornikem-o-aditivech-metabond Specifikace Metabond Old Spezial do motorů do 3.5t 5L Popis produktu Metabond Old Spezial je zušlechťovač kovových povrchů vnitřních částí spalovacích motorů obsahující modifikátor viskozity. Je rovněž obohacen o keramické nanočástice. Tento výrobek výrazně snižuje tření a zároveň omezuje netěsnost. Zvláště se doporučuje do všech druhů opotřebovaných spalovacích motorů s vysokou... Celý popis
Koupit za 21 930 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Metabond Old Spezial do motorů do 3.5t 5L
Doprava:
zdarma
21 930 Kč
Koupit za 21 930 Kč

Metabond OLD Spezial do motorů do 3.5t, 5L
Doprava:
zdarma
Skladem
21 930 Kč
Koupit za 21 930 Kč

Metabond OLD Spezial do motorů do 3.5t, 5L
Doprava:
zdarma
Skladem
21 930 Kč
Koupit za 21 930 Kč
Popis
Odkaz na článek o aditivech METABOND: http://www.jenpromuze.cz/lifestyle/25927-rozhovor-s-odbornikem-o-aditivech-metabond
Specifikace Metabond Old Spezial do motorů do 3.5t 5L Popis produktu Metabond Old Spezial je zušlechťovač kovových povrchů vnitřních částí spalovacích motorů obsahující modifikátor viskozity. Je rovněž obohacen o keramické nanočástice. Tento výrobek výrazně snižuje tření a zároveň omezuje netěsnost. Zvláště se doporučuje do všech druhů opotřebovaných spalovacích motorů s vysokou spotřebou oleje. Přidává se do výrobcem předepsaného oleje.
Old Spezial obsahuje látku s vysokým obsahem viskózy, která zajišťuje těsnící účinek. Tímto se ve značné míře sníží spotřeba oleje a zvýší komprese.
Old spezial dále obsahuje keramické nanočástice, které se pomocí motorového oleje rozptýlí na místa namáhaná třením. Tyto částice ulpí v povrchových nerovnostech kovových ploch (válce, písty, ložiska, ozubená kola, atd.), kde díky působení tlaku vytvoří tenkou vrstvu , která tyto nerovnosti vyhladí. Tato tenká vrstva zůstává v místech namáhaných třením i po odtečení motorového oleje a tím eliminuje negativní vlivy studených startů a výrazně tak napomáhá prodloužení životnosti motoru. Zároveň kromě snížení tření také pomáhá zmírňovat netěsnost a díky tomu také obsah jedovatých látek ve výfukových plynech.
Vzhledem k tomu, že keramické částice použité v přípravku Old Spezial jsou výrazně menší než otvory ve filtrační struktuře i nejjemnějších olejových čističů, nemohou tyto filtry ucpat.
Využití aditiva pro veterány:
Vhodný pouze pro opotřebované spalovací motory s vysokou spotřebou oleje, pro převodovky, diferenciály a hnací mechanismy.
Použití:
U osobních automobilů se spotřebou 0,4-0,5 l oleje/1000 km použijte půl láhve (125 ml), při spotřebě 0,6-1 l oleje/1000 km použijte obsah celé láhve (250 ml). U nákladních automobilů se spotřebou větší než 1 l oleje/1000 km použijte obsah jedné láhve (250 ml), pokud je spotřeba oleje větší než 2 l/1000 km, použijte 2 láhve (500 ml) přípravku Old Spezial.
Old Spezial aplikujte do zahřátého motoru! Před použitím nádobu zahřejte přibližně na teplotu 30 °C a dobře protřepejte. Po nalití přípravku do motoru uveďte motor na 10-15 minut do chodu.
Přípravek Old Spezial se doporučuje ve stejném množství používat při každé výměně oleje. Používejte pouze s olejem předepsaným výrobcem automobilu.
Technické údaje:
Kód barvy ASTM-D 1500-07: 7,5 ASTM
Číslo kyselosti (TAN) ASTM D 664-07: 5,88 mg KOH/g
Celkové číslo zásaditosti (TBN) ASTM D 4739-08: 19,87 mg KOH/g
Kinematická viskozita při 100 °C, STN EN ISO 3104:1996 - 22 mm2/s
Kinematická viskozita při 40 °C, STN EN ISO 3104:1996 - 185,6 mm2/s
Korozivní účinek na destičky z mědi (100 °C, 1 hod.) EN ISO 2160:2000: 1a - stupeň koroze
Specifikace Metabond Old Spezial do motorů do 3.5t 5L Popis produktu Metabond Old Spezial je zušlechťovač kovových povrchů vnitřních částí spalovacích motorů obsahující modifikátor viskozity. Je rovněž obohacen o keramické nanočástice. Tento výrobek výrazně snižuje tření a zároveň omezuje netěsnost. Zvláště se doporučuje do všech druhů opotřebovaných spalovacích motorů s vysokou spotřebou oleje. Přidává se do výrobcem předepsaného oleje.
Old Spezial obsahuje látku s vysokým obsahem viskózy, která zajišťuje těsnící účinek. Tímto se ve značné míře sníží spotřeba oleje a zvýší komprese.
Old spezial dále obsahuje keramické nanočástice, které se pomocí motorového oleje rozptýlí na místa namáhaná třením. Tyto částice ulpí v povrchových nerovnostech kovových ploch (válce, písty, ložiska, ozubená kola, atd.), kde díky působení tlaku vytvoří tenkou vrstvu , která tyto nerovnosti vyhladí. Tato tenká vrstva zůstává v místech namáhaných třením i po odtečení motorového oleje a tím eliminuje negativní vlivy studených startů a výrazně tak napomáhá prodloužení životnosti motoru. Zároveň kromě snížení tření také pomáhá zmírňovat netěsnost a díky tomu také obsah jedovatých látek ve výfukových plynech.
Vzhledem k tomu, že keramické částice použité v přípravku Old Spezial jsou výrazně menší než otvory ve filtrační struktuře i nejjemnějších olejových čističů, nemohou tyto filtry ucpat.
Využití aditiva pro veterány:
Vhodný pouze pro opotřebované spalovací motory s vysokou spotřebou oleje, pro převodovky, diferenciály a hnací mechanismy.
Použití:
U osobních automobilů se spotřebou 0,4-0,5 l oleje/1000 km použijte půl láhve (125 ml), při spotřebě 0,6-1 l oleje/1000 km použijte obsah celé láhve (250 ml). U nákladních automobilů se spotřebou větší než 1 l oleje/1000 km použijte obsah jedné láhve (250 ml), pokud je spotřeba oleje větší než 2 l/1000 km, použijte 2 láhve (500 ml) přípravku Old Spezial.
Old Spezial aplikujte do zahřátého motoru! Před použitím nádobu zahřejte přibližně na teplotu 30 °C a dobře protřepejte. Po nalití přípravku do motoru uveďte motor na 10-15 minut do chodu.
Přípravek Old Spezial se doporučuje ve stejném množství používat při každé výměně oleje. Používejte pouze s olejem předepsaným výrobcem automobilu.
Technické údaje:
Kód barvy ASTM-D 1500-07: 7,5 ASTM
Číslo kyselosti (TAN) ASTM D 664-07: 5,88 mg KOH/g
Celkové číslo zásaditosti (TBN) ASTM D 4739-08: 19,87 mg KOH/g
Kinematická viskozita při 100 °C, STN EN ISO 3104:1996 - 22 mm2/s
Kinematická viskozita při 40 °C, STN EN ISO 3104:1996 - 185,6 mm2/s
Korozivní účinek na destičky z mědi (100 °C, 1 hod.) EN ISO 2160:2000: 1a - stupeň koroze
Parametry
Výrobce | Metabond |
Objem | 5 l |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor