Gyeon Q2 Rim EVO 30ml - keramická ochrana na kola Gyeon Q2 Rim EVO je SiO2 povlak určený k ochraně disků kol. Díky své odolnosti vůči vysokým teplotám ho můžete použít také na kovové a chromované díly, jako jsou koncovky výfuku nebo brzdové třmeny. Samočistící vlastnosti Rim EVO zvýší samočistící schopnosti Tvých ráfků, takže na nich nebude ulpívat brzdný prach a ostatní nečistoty v takové míře. Kola půjdou snadněji umýt, takže je nebudete muset drhnout kartáčem 20 minut! Odolnost vůči vysoké teplotě... Celý popis
Koupit za 1 219 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
GYEON Q2 Rim EVO - keramický sealant na kola (30ml)
Doprava:
59 Kč
Skladem
1 219 Kč
Koupit za 1 219 Kč
Gyeon Q2 Rim EVO (30 ml)
Doprava:
69 Kč
Skladem
1 219 Kč
Koupit za 1 219 Kč
Gyeon Q2 Rim Evo 30ml keramický sealant na kola
Doprava:
69 Kč
1 219 Kč
Koupit za 1 219 Kč
Gyeon Q2 Rim EVO (30 ml)
Doprava:
69 Kč
Skladem
1 219 Kč
Koupit za 1 219 Kč
Keramická ochrana na kola Gyeon Q2 Rim EVO (30 ml)
Doprava:
79 Kč
Skladem
1 219 Kč
Koupit za 1 219 Kč
Popis
Gyeon Q2 Rim EVO 30ml - keramická ochrana na kola
Gyeon Q2 Rim EVO je SiO2 povlak určený k ochraně disků kol. Díky své odolnosti vůči vysokým teplotám ho můžete použít také na kovové a chromované díly, jako jsou koncovky výfuku nebo brzdové třmeny.
Samočistící vlastnosti
Rim EVO zvýší samočistící schopnosti Tvých ráfků, takže na nich nebude ulpívat brzdný prach a ostatní nečistoty v takové míře. Kola půjdou snadněji umýt, takže je nebudete muset drhnout kartáčem 20 minut!
Odolnost vůči vysoké teplotě
Kola jsou hned po motoru a výfuku vystaveny na autě nejrapidnějším změnám teplot. Rim EVO si zachovává své původní vlastnosti i při teplotách přesahujících 800°C, takže se není třeba obávat o jeho výdrž.
Díky tomu můžeš Rim EVO aplikovat i na výfuk a brzdové třmeny! Wow!
Co chcete vědět
Spotřeba: 15 ml / 1 sada kol
Tvrdost: +3H
Teplotní odolnost: min. 800°C
pH tolerance: 2-11
Tloušťka jedné vrstvy po vyzrání: 0.5 qm
Výdrž: min. 18 měsíců nebo 45 000 km
Použití: na všechny typy ráfků (lakované za mokra, práškované, eloxované, leštěné, matné) a chromové díly
Lesk: nepřidá lesk, naopak prohloubí stávající barvu
Vrstva: stačí 1, můžeš vrstvit (min. 1 hodina rozestup)
EVO je evoluce
EVO znamená v jazyku Gyeonu vylepšené složení na základě zkušeností z praxe - snadnější aplikace a až o 50 % delší výdrž oproti předchozí řadě.
Jak aplikovat
Základem úspěchu je naprosto čistý povrch. Dekontaminace je klíčová k tomu, aby keramika kvalitně přilehla k povrchu.
Nanášejte Q² Rim po malých sekcích. Poměrně rychle schne, složitější kola si proto rozdělte na více malých částí a povlak nanášejte postupně.
Následně po cca 15 až 45 vteřinách sleštěte aplikovanou část jemnou mikrovláknovou utěrkou, pro kontrolu doporučujeme vzít bodové světlo (v začátku Vám postačí chytrý mobilní telefon a jeho blesk) a prohlédněte všechny zákoutí a detaily po aplikaci.
Q² Rim stačí aplikovat v jedné, ale o to silnější vrstvě. Pokud chcete dosáhnout delší výdrže, povlak lze vrstvit. Mezi jednotlivými vrstvami nechejte časový rozestup alespoň 1 hodina.
Keramická ochrana na kola je plně vyzrálá po 24 hodinách v suchém a teplém prostředí.
Prvních 7 dní po aplikaci nepoužívat žádné chemické čističe!
Ofiko postup Gyeonu najdete v Souvisejících souborech výše ↑.
Obsah balení Q2 Rim EVO
Gyeon Q2 Rim 30 ml
Gyeon aplikátor
4x Gyeon Q2M Suede 10x10 cm
Návod na aplikaci
Tip UMYEM:
Aplikujte keramiku po částech; velké, složitě tvarované ráfky by měly být rozděleny do vícero menších částí. Usnadníte tak slešťovací a vytvrzovací proces.
Gyeon Q2 Rim EVO je SiO2 povlak určený k ochraně disků kol. Díky své odolnosti vůči vysokým teplotám ho můžete použít také na kovové a chromované díly, jako jsou koncovky výfuku nebo brzdové třmeny.
Samočistící vlastnosti
Rim EVO zvýší samočistící schopnosti Tvých ráfků, takže na nich nebude ulpívat brzdný prach a ostatní nečistoty v takové míře. Kola půjdou snadněji umýt, takže je nebudete muset drhnout kartáčem 20 minut!
Odolnost vůči vysoké teplotě
Kola jsou hned po motoru a výfuku vystaveny na autě nejrapidnějším změnám teplot. Rim EVO si zachovává své původní vlastnosti i při teplotách přesahujících 800°C, takže se není třeba obávat o jeho výdrž.
Díky tomu můžeš Rim EVO aplikovat i na výfuk a brzdové třmeny! Wow!
Co chcete vědět
Spotřeba: 15 ml / 1 sada kol
Tvrdost: +3H
Teplotní odolnost: min. 800°C
pH tolerance: 2-11
Tloušťka jedné vrstvy po vyzrání: 0.5 qm
Výdrž: min. 18 měsíců nebo 45 000 km
Použití: na všechny typy ráfků (lakované za mokra, práškované, eloxované, leštěné, matné) a chromové díly
Lesk: nepřidá lesk, naopak prohloubí stávající barvu
Vrstva: stačí 1, můžeš vrstvit (min. 1 hodina rozestup)
EVO je evoluce
EVO znamená v jazyku Gyeonu vylepšené složení na základě zkušeností z praxe - snadnější aplikace a až o 50 % delší výdrž oproti předchozí řadě.
Jak aplikovat
Základem úspěchu je naprosto čistý povrch. Dekontaminace je klíčová k tomu, aby keramika kvalitně přilehla k povrchu.
Nanášejte Q² Rim po malých sekcích. Poměrně rychle schne, složitější kola si proto rozdělte na více malých částí a povlak nanášejte postupně.
Následně po cca 15 až 45 vteřinách sleštěte aplikovanou část jemnou mikrovláknovou utěrkou, pro kontrolu doporučujeme vzít bodové světlo (v začátku Vám postačí chytrý mobilní telefon a jeho blesk) a prohlédněte všechny zákoutí a detaily po aplikaci.
Q² Rim stačí aplikovat v jedné, ale o to silnější vrstvě. Pokud chcete dosáhnout delší výdrže, povlak lze vrstvit. Mezi jednotlivými vrstvami nechejte časový rozestup alespoň 1 hodina.
Keramická ochrana na kola je plně vyzrálá po 24 hodinách v suchém a teplém prostředí.
Prvních 7 dní po aplikaci nepoužívat žádné chemické čističe!
Ofiko postup Gyeonu najdete v Souvisejících souborech výše ↑.
Obsah balení Q2 Rim EVO
Gyeon Q2 Rim 30 ml
Gyeon aplikátor
4x Gyeon Q2M Suede 10x10 cm
Návod na aplikaci
Tip UMYEM:
Aplikujte keramiku po částech; velké, složitě tvarované ráfky by měly být rozděleny do vícero menších částí. Usnadníte tak slešťovací a vytvrzovací proces.
Parametry
Výrobce | Gyeon |
Druh přípravku | keramická ochrana |
Objem | 30 ml |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor