JLM čistič sání a čistič EGR čistí a chrání součásti nasávacího systému jako sací potrubí, EGR ventil a nasávací ventily, které jsou zanesené výfukovými plyny formou sazí a jiných usazenin. JLM čistič sání a čistič EGR řeší problémy s kolísajícími otáčkami při volnoběhu. Vlastnosti - Rychle čistí systém recyklace výfukových plynů EGR. - Optimalizuje přísun nasávaného vzduchu do motoru. - Zlepšuje výkon a akceleraci motoru. - Redukuje výfukové plyny. - Rozpouští rez, špínu a usazené saze. - Upravuje... Celý popis
Koupit za 336 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
JLM Air Intake & EGR Cleaner 500ml - čistič sání a EGR
Doprava:
99 Kč
Skladem
336 Kč
Koupit za 336 Kč
JLM Air Intake & EGR Cleaner 500ml - čistič sání a EGR
Doprava:
69 Kč
Skladem
335 Kč
Koupit za 335 Kč
JLM Air Intake & EGR Cleaner - čistič sání a EGR 500ml
Doprava:
80 Kč
Skladem
314 Kč
Koupit za 314 Kč
Popis
JLM čistič sání a čistič EGR čistí a chrání součásti nasávacího systému jako sací potrubí, EGR ventil a nasávací ventily, které jsou zanesené výfukovými plyny formou sazí a jiných usazenin. JLM čistič sání a čistič EGR řeší problémy s kolísajícími otáčkami při volnoběhu.
Vlastnosti
- Rychle čistí systém recyklace výfukových plynů EGR.
- Optimalizuje přísun nasávaného vzduchu do motoru.
- Zlepšuje výkon a akceleraci motoru.
- Redukuje výfukové plyny.
- Rozpouští rez, špínu a usazené saze.
- Upravuje kolísání otáček motoru při volnoběhu.
Návod na aplikaci
1. Zahřejte motor.
2. Odstraňte flexibilní hadici v systému nasávání vzduchu. Umístění hadice závisí na tom, co se bude čistit:
- nachází se mezi turbodmychadlem / mezichladičem a sacím potrubím (čištění sběrače nasávání vzduchu a přívodových ventilů)
- před turbodmychadlem (čištění systému nasávání vzduchu před turbokompresorem)
- před EGR ventilem (čištění EGR ventilu) podle toho, který díl chcete čistit
Důležité:
- Nestříkejte přímo přes mezichladič.
- Při aplikaci čisticího prostředku JLM EGR může dojít ke zvýšení nebo snížení otáček motoru a může dojít ke srážení naftového motoru. Je to způsobené přidáním kapaliny a změnou poměru vzduch/palivo.
3. Spusťte motor a nechte ho běžet na volnoběhu.
4. Výrobek rozstřikujte do sacího potrubí v krátkých intervalech 1 až 2 sekund. Po každém rozprašování se otáčky motoru můžou zvýšit nebo snížit; počkejte, až se otáčky motoru znovu stabilizují.
5. Pokud během aplikace klesnou otáčky motoru, je potřebné je zvýšit, aby se zabránilo zastavení motoru (až přibližně 2000 otáček za minutu).
6. Pokud v průběhu aplikace otáčky motoru stoupají nebo se objeví klepání motoru, nechejte motor během provozu na volnoběhu. Nepřidávejte!
7. U některých vozidel je aplikace jednodušší při použití dodatečné prodlužovací trubice.
8. Pokračujte, dokud se nespotřebuje polovina produktu.
9. Nechejte motor běžet na volnoběh 2 minuty.
10. Zastavte motor a znovu připojte přívodní hadici vzduchu.
11. Spusťte motor a zvyšte otáčky motoru přibližně 5 až 10 krát; nepřekračujte 2500 otáček za minutu nebo se autem projeďte 3 až 5 km, abyste pomohli uvolnit všechen uhlík v systému.
12. Před vypnutím motoru ho nechejte po dobu aspoň jedné minuty opět běžet na volnoběh.
UPOZORNĚNÍ: NESTŘÍKEJTE PŘÍMO DO TURBA A INTERCOOLERU
Vlastnosti
- Rychle čistí systém recyklace výfukových plynů EGR.
- Optimalizuje přísun nasávaného vzduchu do motoru.
- Zlepšuje výkon a akceleraci motoru.
- Redukuje výfukové plyny.
- Rozpouští rez, špínu a usazené saze.
- Upravuje kolísání otáček motoru při volnoběhu.
Návod na aplikaci
1. Zahřejte motor.
2. Odstraňte flexibilní hadici v systému nasávání vzduchu. Umístění hadice závisí na tom, co se bude čistit:
- nachází se mezi turbodmychadlem / mezichladičem a sacím potrubím (čištění sběrače nasávání vzduchu a přívodových ventilů)
- před turbodmychadlem (čištění systému nasávání vzduchu před turbokompresorem)
- před EGR ventilem (čištění EGR ventilu) podle toho, který díl chcete čistit
Důležité:
- Nestříkejte přímo přes mezichladič.
- Při aplikaci čisticího prostředku JLM EGR může dojít ke zvýšení nebo snížení otáček motoru a může dojít ke srážení naftového motoru. Je to způsobené přidáním kapaliny a změnou poměru vzduch/palivo.
3. Spusťte motor a nechte ho běžet na volnoběhu.
4. Výrobek rozstřikujte do sacího potrubí v krátkých intervalech 1 až 2 sekund. Po každém rozprašování se otáčky motoru můžou zvýšit nebo snížit; počkejte, až se otáčky motoru znovu stabilizují.
5. Pokud během aplikace klesnou otáčky motoru, je potřebné je zvýšit, aby se zabránilo zastavení motoru (až přibližně 2000 otáček za minutu).
6. Pokud v průběhu aplikace otáčky motoru stoupají nebo se objeví klepání motoru, nechejte motor během provozu na volnoběhu. Nepřidávejte!
7. U některých vozidel je aplikace jednodušší při použití dodatečné prodlužovací trubice.
8. Pokračujte, dokud se nespotřebuje polovina produktu.
9. Nechejte motor běžet na volnoběh 2 minuty.
10. Zastavte motor a znovu připojte přívodní hadici vzduchu.
11. Spusťte motor a zvyšte otáčky motoru přibližně 5 až 10 krát; nepřekračujte 2500 otáček za minutu nebo se autem projeďte 3 až 5 km, abyste pomohli uvolnit všechen uhlík v systému.
12. Před vypnutím motoru ho nechejte po dobu aspoň jedné minuty opět běžet na volnoběh.
UPOZORNĚNÍ: NESTŘÍKEJTE PŘÍMO DO TURBA A INTERCOOLERU
Parametry
Výrobce | JLM |
Objem | 500 ml |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor