Vysoce koncentrovaná čisticí přísada Čistič benzínových motorů ERC System Reiniger snižuje náchylnost moderních motorů ke strukturálním a provozním usazeninám na exponovaných částech sacích i výfukových ventilů a v palivovém systému zajišťuje rovnoměrné a přesné vstřikování paliva. Účinek Usazeniny na ventilech a zanesené trysky benzínových vstřikovačů zhoršují funkčnost motoru. Tyto usazeniny směsi vedou k vyšším emisím znečišťujících látek, zvýšené spotřebě a nepravidelnému chodu motoru. Tvorba... Celý popis
Koupit za 632 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Vysoce koncentrovaná čisticí přísada
Čistič benzínových motorů ERC System Reiniger snižuje náchylnost moderních motorů ke strukturálním a provozním usazeninám na exponovaných částech sacích i výfukových ventilů a v palivovém systému zajišťuje rovnoměrné a přesné vstřikování paliva.
Účinek
Usazeniny na ventilech a zanesené trysky benzínových vstřikovačů zhoršují funkčnost motoru. Tyto usazeniny směsi vedou k vyšším emisím znečišťujících látek, zvýšené spotřebě a nepravidelnému chodu motoru. Tvorba palivové směsi je narušena a výkon motoru se zhoršuje. Vysoce koncentrovaný čistič benzínových motorů ERC System Reiniger odstraňuje usazeniny na ventilech, palivovém systému a ve vstřikovačích.
Výsledek
Čím déle je motor provozován při nerovnoměrném dávkování paliva, tím více usazenin se v motoru vytváří a tím je výsledné snížení výkonu znatelnější. Použitím čističe ERC System Reiniger se odstraní usazeniny na ventilech a v palivovém systému. Dojde k obnovení optimálního dávkování paliva. Aplikací čističe lze mnohdy předejít nákladné demontáži benzínových vstřikovačů, jejich čištění na speciálním zařízení a opětovné montáži do motoru. Nemluvě o tom, že mnohé servisy se čištěním vstřikovačů vůbec nezabývají a rovnou zákazníkovi vnnutí jejich výměnu.
Přehled výhod
spolehlivě odstraňuje usazeniny, zejména na vstupních ventilech, v palivovém systému a ve vstřikovacím systému
optimalizuje provozní spolehlivost a spotřebu paliva
chrání před korozí
Vrací zpět plný výkon motoru a zajišťuje ekologické spalování s nízkými emisemi
Poznámky k produktu
Aplikace :
Dávka 1:15. U vstřikovacích motorů vložte do téměř prázdné nádrže (s rezervou paliva cca 15 litrů) a nechte motor běžet přibližně 10 - 20 minut nebo jeďte s vozidlem. Poté doplňte palivo. Aplikace každých 20000 kilometrů pro optimální čištění.
Obsahuje :
HYDROCARBONY, C14-C18, N-ALKANE, ..., AROMATAS (2-30%), HYDROCARBONS, C11-C14, N-ALKANE, ..., AROMATY (2-25%), PETROLEJ (PETROLEUM) ; HYDRODESULFURATOVANÝ, NAPHTHA (PETROLEUM), HYDRODESULFURED HEAVY.
Varování :
H302: Zdraví škodlivý při požití.
H304: Při požití a vniknutí do dýchacích cest může být fatální.
H318: Způsobuje vážné poškození očí.
H411: Toxický pro vodní organismy, s dlouhodobými účinky.
EUH066: Opakovaná expozice může způsobit vysušení nebo popraskání kůže.
P102 Uchovávejte mimo dosah dětí.
P280: Používejte ochranné rukavice / ochranné brýle.
P305 + P351 + P338: PŘI ZASAŽENÍ OČÍ: Několik minut opatrně vyplachujte vodou. Pokud je to možné, odstraňte všechny stávající kontaktní čočky. Pokračujte ve vyplachování.
P310: Okamžitě volejte TOXIKOLOGICKÉ INFORMAČNÍ STŘEDISKO / lékaře.
P331: NEVYVOLÁVEJTE zvracení
Čistič benzínových motorů ERC System Reiniger snižuje náchylnost moderních motorů ke strukturálním a provozním usazeninám na exponovaných částech sacích i výfukových ventilů a v palivovém systému zajišťuje rovnoměrné a přesné vstřikování paliva.
Účinek
Usazeniny na ventilech a zanesené trysky benzínových vstřikovačů zhoršují funkčnost motoru. Tyto usazeniny směsi vedou k vyšším emisím znečišťujících látek, zvýšené spotřebě a nepravidelnému chodu motoru. Tvorba palivové směsi je narušena a výkon motoru se zhoršuje. Vysoce koncentrovaný čistič benzínových motorů ERC System Reiniger odstraňuje usazeniny na ventilech, palivovém systému a ve vstřikovačích.
Výsledek
Čím déle je motor provozován při nerovnoměrném dávkování paliva, tím více usazenin se v motoru vytváří a tím je výsledné snížení výkonu znatelnější. Použitím čističe ERC System Reiniger se odstraní usazeniny na ventilech a v palivovém systému. Dojde k obnovení optimálního dávkování paliva. Aplikací čističe lze mnohdy předejít nákladné demontáži benzínových vstřikovačů, jejich čištění na speciálním zařízení a opětovné montáži do motoru. Nemluvě o tom, že mnohé servisy se čištěním vstřikovačů vůbec nezabývají a rovnou zákazníkovi vnnutí jejich výměnu.
Přehled výhod
spolehlivě odstraňuje usazeniny, zejména na vstupních ventilech, v palivovém systému a ve vstřikovacím systému
optimalizuje provozní spolehlivost a spotřebu paliva
chrání před korozí
Vrací zpět plný výkon motoru a zajišťuje ekologické spalování s nízkými emisemi
Poznámky k produktu
Aplikace :
Dávka 1:15. U vstřikovacích motorů vložte do téměř prázdné nádrže (s rezervou paliva cca 15 litrů) a nechte motor běžet přibližně 10 - 20 minut nebo jeďte s vozidlem. Poté doplňte palivo. Aplikace každých 20000 kilometrů pro optimální čištění.
Obsahuje :
HYDROCARBONY, C14-C18, N-ALKANE, ..., AROMATAS (2-30%), HYDROCARBONS, C11-C14, N-ALKANE, ..., AROMATY (2-25%), PETROLEJ (PETROLEUM) ; HYDRODESULFURATOVANÝ, NAPHTHA (PETROLEUM), HYDRODESULFURED HEAVY.
Varování :
H302: Zdraví škodlivý při požití.
H304: Při požití a vniknutí do dýchacích cest může být fatální.
H318: Způsobuje vážné poškození očí.
H411: Toxický pro vodní organismy, s dlouhodobými účinky.
EUH066: Opakovaná expozice může způsobit vysušení nebo popraskání kůže.
P102 Uchovávejte mimo dosah dětí.
P280: Používejte ochranné rukavice / ochranné brýle.
P305 + P351 + P338: PŘI ZASAŽENÍ OČÍ: Několik minut opatrně vyplachujte vodou. Pokud je to možné, odstraňte všechny stávající kontaktní čočky. Pokračujte ve vyplachování.
P310: Okamžitě volejte TOXIKOLOGICKÉ INFORMAČNÍ STŘEDISKO / lékaře.
P331: NEVYVOLÁVEJTE zvracení
Parametry
Výrobce | ERC |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor