P&S Brake Buster Non-Acid Wheel and Tire Cleaner je založen na nekyselé receptuře, a proto je jeho použití na kolech i pneumatikách velmi bezpečné. Navíc po aplikaci zanechá tento přípravek tenkou vrstvu ochrany v podobě inhibitorů koroze. Přípravek lze použít jak v neředěné tak zředěné formě v podobě pěny. Brake Buster exceluje v neředěné formě, doporučujeme jej však v rámci ekonomického použití naředit dle síly znečištění. Jsou tři způsoby jak tento skvělý čistič používat. První způsob použití... Celý popis
Koupit za 399 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
P&S Brake Buster Non-Acid Wheel and Tire Cleaner je založen na nekyselé receptuře, a proto je jeho použití na kolech i pneumatikách velmi bezpečné. Navíc po aplikaci zanechá tento přípravek tenkou vrstvu ochrany v podobě inhibitorů koroze. Přípravek lze použít jak v neředěné tak zředěné formě v podobě pěny.
Brake Buster exceluje v neředěné formě, doporučujeme jej však v rámci ekonomického použití naředit dle síly znečištění. Jsou tři způsoby jak tento skvělý čistič používat. První způsob použití – používat přípravek nezředěný, tedy v plné síle kdy je extra účinný. Druhý způsob použití – naředit přípravek do klasické mixovací nádoby s rozprašovačem v poměru od 1:3 – 1:10 (dle síly znečištění), pamatujte, čím více naředíte, tím více slábne čistící síla. Třetí způsob použití – do ručního tlakového napěňovače naředíme přípravek v poměru 1:5 nebo slabší 1:10. Díky takto připravenému roztoku získáme velmi hustou pěnu, ušetříme čas v průběhu aplikace a čištění je daleko účinnější a efektivnější.
Návod k použití:
- Před použitím produkt důkladně protřepejte.
- Aplikujte na kola i pneumatiky přípravek PS Brake Buster
- Ponechte působit 30 sekund - 2 minuty, v případě silného znečištění narušte nečistoty detailingovým štětcem, kartáčem na kola či pneumatiky.
- Následně důkladně opláchněte.
- Brake Buster lze použít ve zředěné formě 1:5. Za pomocí tlakového napěňovače vytvoří velmi hustou a efektivní pěnu pro následné čištění – tento postup doporučuji.
Upozornění:
- Přípravek neaplikujte na rozpálené povrchy, nebo za přímého slunečního záření !
- Brake Buster nikdy nenechte svévolně zaschnout.
- U ráfků leštěných do vysokého lesku – nejdříve vyzkoušet na snášenlivost materiálu.
- Tyto produktové informace slouží pouze jako nezávazné. Není z nich možné vyvozovat ručení z naší strany. Prověřte prosím, zda se daný produkt hodí na dané použití.
Brake Buster exceluje v neředěné formě, doporučujeme jej však v rámci ekonomického použití naředit dle síly znečištění. Jsou tři způsoby jak tento skvělý čistič používat. První způsob použití – používat přípravek nezředěný, tedy v plné síle kdy je extra účinný. Druhý způsob použití – naředit přípravek do klasické mixovací nádoby s rozprašovačem v poměru od 1:3 – 1:10 (dle síly znečištění), pamatujte, čím více naředíte, tím více slábne čistící síla. Třetí způsob použití – do ručního tlakového napěňovače naředíme přípravek v poměru 1:5 nebo slabší 1:10. Díky takto připravenému roztoku získáme velmi hustou pěnu, ušetříme čas v průběhu aplikace a čištění je daleko účinnější a efektivnější.
Návod k použití:
- Před použitím produkt důkladně protřepejte.
- Aplikujte na kola i pneumatiky přípravek PS Brake Buster
- Ponechte působit 30 sekund - 2 minuty, v případě silného znečištění narušte nečistoty detailingovým štětcem, kartáčem na kola či pneumatiky.
- Následně důkladně opláchněte.
- Brake Buster lze použít ve zředěné formě 1:5. Za pomocí tlakového napěňovače vytvoří velmi hustou a efektivní pěnu pro následné čištění – tento postup doporučuji.
Upozornění:
- Přípravek neaplikujte na rozpálené povrchy, nebo za přímého slunečního záření !
- Brake Buster nikdy nenechte svévolně zaschnout.
- U ráfků leštěných do vysokého lesku – nejdříve vyzkoušet na snášenlivost materiálu.
- Tyto produktové informace slouží pouze jako nezávazné. Není z nich možné vyvozovat ručení z naší strany. Prověřte prosím, zda se daný produkt hodí na dané použití.
Parametry
Výrobce | P&S |
Druh přípravku | čistič kol |
Objem | 473 ml |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor