Metabond DPFCC je příměs do motorové nafty na organo-metalické bázi, která se používá jako katalyzátor pro regeneraci filtrů pevných částic. Saze jsou obalené aditivem a při regeneraci se rychleji spalují. Snižuje teplotu vznícení sazí nashromážděných ve filtru pevných částic o 30% - 40%. Optimalizuje pravidelné spalování nahromaděných sazí. Tomuto procesu se říká regenerace filtru. Jedinečná kombinace čistého palivového systému, čistého spalování s nižšími emisemi a katalyzovanými částicemi sazí,... Celý popis
Koupit za 349 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Metabond DPFCC 250 ml
Doprava:
64 Kč
Skladem
349 Kč
Koupit za 349 Kč
Metabond DPFCC 250ml
Doprava:
89 Kč
Skladem
349 Kč
Koupit za 349 Kč
Metabond DPFCC Aditivum do nafty pro regeneraci a čištění filtru pevných částic
Doprava:
69 Kč
Skladem
349 Kč
Koupit za 349 Kč
Čistič filtru pevných částic Metabond DPFCC (250ml)
Doprava:
65 Kč
Skladem
349 Kč
Koupit za 349 Kč
Metabond DPFCC 250 ml 90707
Doprava:
121 Kč
499 Kč
Koupit za 499 Kč
Popis
Metabond DPFCC je příměs do motorové nafty na organo-metalické bázi, která se používá jako katalyzátor pro regeneraci filtrů pevných částic. Saze jsou obalené aditivem a při regeneraci se rychleji spalují. Snižuje teplotu vznícení sazí nashromážděných ve filtru pevných částic o 30% - 40%. Optimalizuje pravidelné spalování nahromaděných sazí. Tomuto procesu se říká regenerace filtru.
Jedinečná kombinace čistého palivového systému, čistého spalování s nižšími emisemi a katalyzovanými částicemi sazí, která pomůže udržet filtrační jednotku pevných částic, recirkulační systém výfukových plynů (EGR), turbokompresor i jeho variabilní geometrii čisté a bez usazenin. Regenerace při nižší teplotě také zabraňuje nárazovému zahřátí motorového oleje, předčasnému opotřebení a nevede tak k předčasnému opotřebení motoru. Balení ošetří 40 - 60 litrů motorové nafty. Vhodné použít společně s aditivem Metabond Megasel.
Specifické vlastnosti:
Čtyřnásobně prodlužuje životnost filtru pevných částic.
Zajišťuje úplnou a rychlou regeneraci filtru pevných částic při nízké teplotě.
Snižuje teplotu zapalování zachycených sazí, a tím zajišťuje regeneraci filtru částic při teplotách obvykle vznikajících při normálním provozu motoru.
Eliminuje ztráty výkonu způsobené neúplným spalováním sazí a zabraňuje ucpání filtru pevných částic.
Snižuje emise částic, a pomáhá tak splňovat přísné právní předpisy a omezení škodlivých emisí.
Nejvýhodnější způsob, jak snížit množství sazí bez jakýchkoli změn na palivovém systému.
Použití aditivní regenerace filtrů pevných částic je 5-10krát rychlejší a úplnější.
Bez druhotných emisí.
Použití:
Pro všechny vznětové motory (s přímým vstřikováním paliva a turbo motory) se standardním nebo dodatečně vybaveným filtrem pevných částic. Doporučuje se také pro vozidla vybavená systémem AdBlue!
Zvláště důležité pro vozidla používaná v městském provozu na krátké vzdálenosti!
Před tankováním paliva nalijte obsah lahve do palivové nádrže.
Doporučujeme používat nepřetržitě, alespoň při každém pátém tankování.
S přidanou přísadou ujeďte před dalším tankováním nepřetržitě nejméně 30-50 km.
Balení:
250ml
Nepoužívat při provozu na čisté biodieselové palivo. Při smíchání minerální a biodieselové pohonné hmoty se smí použít jen tehdy, pokud není poměr biodieselové složky vyšší než 10%.
Jedinečná kombinace čistého palivového systému, čistého spalování s nižšími emisemi a katalyzovanými částicemi sazí, která pomůže udržet filtrační jednotku pevných částic, recirkulační systém výfukových plynů (EGR), turbokompresor i jeho variabilní geometrii čisté a bez usazenin. Regenerace při nižší teplotě také zabraňuje nárazovému zahřátí motorového oleje, předčasnému opotřebení a nevede tak k předčasnému opotřebení motoru. Balení ošetří 40 - 60 litrů motorové nafty. Vhodné použít společně s aditivem Metabond Megasel.
Specifické vlastnosti:
Čtyřnásobně prodlužuje životnost filtru pevných částic.
Zajišťuje úplnou a rychlou regeneraci filtru pevných částic při nízké teplotě.
Snižuje teplotu zapalování zachycených sazí, a tím zajišťuje regeneraci filtru částic při teplotách obvykle vznikajících při normálním provozu motoru.
Eliminuje ztráty výkonu způsobené neúplným spalováním sazí a zabraňuje ucpání filtru pevných částic.
Snižuje emise částic, a pomáhá tak splňovat přísné právní předpisy a omezení škodlivých emisí.
Nejvýhodnější způsob, jak snížit množství sazí bez jakýchkoli změn na palivovém systému.
Použití aditivní regenerace filtrů pevných částic je 5-10krát rychlejší a úplnější.
Bez druhotných emisí.
Použití:
Pro všechny vznětové motory (s přímým vstřikováním paliva a turbo motory) se standardním nebo dodatečně vybaveným filtrem pevných částic. Doporučuje se také pro vozidla vybavená systémem AdBlue!
Zvláště důležité pro vozidla používaná v městském provozu na krátké vzdálenosti!
Před tankováním paliva nalijte obsah lahve do palivové nádrže.
Doporučujeme používat nepřetržitě, alespoň při každém pátém tankování.
S přidanou přísadou ujeďte před dalším tankováním nepřetržitě nejméně 30-50 km.
Balení:
250ml
Nepoužívat při provozu na čisté biodieselové palivo. Při smíchání minerální a biodieselové pohonné hmoty se smí použít jen tehdy, pokud není poměr biodieselové složky vyšší než 10%.
Parametry
Výrobce | Metabond |
Použití aditiva | do nafty |
Objem | 0.25 l |
Značka | Metabond |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor