SOUČÁSTÍ DODÁVKY JE ORIGINÁLNÍ NOVÝ NEBO REPASOVANÝ POHON (VENTIL) Kompletně repasované originální turbodmychadlo německé společnosti KKK, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla. Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak... Celý popis
Koupit za 12 000 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
SOUČÁSTÍ DODÁVKY JE ORIGINÁLNÍ NOVÝ NEBO REPASOVANÝ POHON (VENTIL)
Kompletně repasované originální turbodmychadlo německé společnosti KKK, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.
Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.
Kódy motoru: 2.7TDi 132kW BPP
Vratná záloha na starý díl: 3.000Kč
Kódy/čísla dílu: 53049700055, 5304 970 0055, 5304-970-0055, 53049880055, 5304 988 0055, 5304-988-0055, 53049700051, 5304 970 0051, 5304-970-0055, 53049880055, 5304 988 0055, 5304-988-0055, 059145702N, 059145702NX, 059145702NV, 059145702TV, 059145715EV, 059145715EX, 059145715E, 059145702T, 059145702TX
Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.
Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto dmychadlo je celkově konstruováno velmi robustně a nemá žádnou typickou často se opakující závadu. Nejslabší článek tohoto dmychadla je radiální ložisko, což lze usuzovat z toho, že velice často dmychadlo, které k nám přijde na opravu má radiální vůli natolik zvýšenou, že dochází ke kontaktu rotoru se skříní dmychadla. Není to ale tak, že radiální ložisko bylo zcela zničené a zbytek dmychadla zcela v pořádku, tedy že by bylo radiální ložisko poddimenzované. Jen problém u tohoto dmychadla obvykle začíná právě na radiálním ložisku. Dmychadlo je na motoru umístěno nahoře, takže se do něho nedostávají žádné nečistoty, ložiska jsou vcelku bytelná, silná hřídel. Pokud má správné mazání a nejezdí v nevhodném režimu, tak je zcela spolehlivé.
Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.
Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.
Kompletně repasované originální turbodmychadlo německé společnosti KKK, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.
Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.
Kódy motoru: 2.7TDi 132kW BPP
Vratná záloha na starý díl: 3.000Kč
Kódy/čísla dílu: 53049700055, 5304 970 0055, 5304-970-0055, 53049880055, 5304 988 0055, 5304-988-0055, 53049700051, 5304 970 0051, 5304-970-0055, 53049880055, 5304 988 0055, 5304-988-0055, 059145702N, 059145702NX, 059145702NV, 059145702TV, 059145715EV, 059145715EX, 059145715E, 059145702T, 059145702TX
Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.
Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto dmychadlo je celkově konstruováno velmi robustně a nemá žádnou typickou často se opakující závadu. Nejslabší článek tohoto dmychadla je radiální ložisko, což lze usuzovat z toho, že velice často dmychadlo, které k nám přijde na opravu má radiální vůli natolik zvýšenou, že dochází ke kontaktu rotoru se skříní dmychadla. Není to ale tak, že radiální ložisko bylo zcela zničené a zbytek dmychadla zcela v pořádku, tedy že by bylo radiální ložisko poddimenzované. Jen problém u tohoto dmychadla obvykle začíná právě na radiálním ložisku. Dmychadlo je na motoru umístěno nahoře, takže se do něho nedostávají žádné nečistoty, ložiska jsou vcelku bytelná, silná hřídel. Pokud má správné mazání a nejezdí v nevhodném režimu, tak je zcela spolehlivé.
Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.
Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.
Parametry
Výrobce | KKK |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor