Gufero 25x52x12 GP Si/SIAS
Gufero 25x52x12 GP Si/SIAS je jednobřitý rotační hřídelový těsnicí kroužek s prachovkou, který slouží k oddělení dvou médií a utěsnění nízkotlakých aplikací do 0,5 baru, v závislosti na obvodové rychlosti hřídele. Je vyrobený ze silikonového kaučuku (MVQ) a nabízí nejlepší teplotní odolnost v závislosti na médiu. MVQ materiál nabízí vysokou odolnost v záporných teplotách a výbornou odolnost vůči povětrnostním vlivům a ozónu. Gufero má rovněž dobrou odolnost vůči asfaltickým olejům a většině tuků.... Celý popis
Popis
Gufero 25x52x12 GP Si/SIAS je jednobřitý rotační hřídelový těsnicí kroužek s prachovkou, který slouží k oddělení dvou médií a utěsnění nízkotlakých aplikací do 0,5 baru, v závislosti na obvodové rychlosti hřídele. Je vyrobený ze silikonového kaučuku (MVQ) a nabízí nejlepší teplotní odolnost v závislosti na médiu. MVQ materiál nabízí vysokou odolnost v záporných teplotách a výbornou odolnost vůči povětrnostním vlivům a ozónu. Gufero má rovněž dobrou odolnost vůči asfaltickým olejům a většině tuků. Mezi jeho přednosti patří také nízké bobtnání v teplé vodě a páře.Gufero je možné použít na hřídele s průměrem 25 mm, se zástavbovým průměrem 52 mm a šíří min. 12 mm. Teplotní rozsah použití gufera je od -50 °C. Horní teplotní hranice je do 150 °C, v závislosti na typu použité kapaliny. Specifické teplotní hranice pro stálé teplotní zatížení jsou: 130°C pro převodové oleje a 150°C pro motorové leje.Je dobré zmínit, že gufero z MVQ materiálu má nízkou odolnost vůči přetržení a opotřebení, špatnou odolnost vůči aromatickým a oxidačním minerálním olejům a obecně není vhodné jej použít pro ATF a topné oleje, tlakové a brzdové kapaliny a další. Přesto, díky svému vynikajícímu teplotnímu rozsahu a výborné odolnosti vůči ozónu, je toto gufero 25x52x12 GP Si/SIAS (s prachovkou) dlouhodobě spolehlivou volbou pro ochranu ložisek a dalších komponentů před nečistotami a úniky kapalin.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor