Bezolovnatá cínová pájka Nuba Sn99,3Cu0,7NiP - Profesionální kvalita Nuba Sn99,3Cu0,7NiP je bezolovnatá cínová trubičková pájka plněná nekorozivním tavidlem (kalafunou), která nabízí precizní a spolehlivé pájecí spoje s dlouhotrvajícím leskem. Je vhodná jak pro profesionální, tak hobby použití, zejména v elektronice. Pájka se skládá z 99,3 % cínu a 0,7 % mědi, což zajišťuje ekologické a kvalitní pájení. Teplota tání 225–228 °C a doporučená teplota hrotu 300–350 °C umožňují pohodlnou práci a perfektní... Celý popis
Koupit za 99 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Pájecí cín Sn99, 3Cu0, 7NiP, pr.1,0mm - 25g
Doprava:
49 Kč
Skladem
99 Kč
Koupit za 99 Kč
Popis
Bezolovnatá cínová pájka Nuba Sn99,3Cu0,7NiP - Profesionální kvalita
Nuba Sn99,3Cu0,7NiP je bezolovnatá cínová trubičková pájka plněná nekorozivním tavidlem (kalafunou), která nabízí precizní a spolehlivé pájecí spoje s dlouhotrvajícím leskem. Je vhodná jak pro profesionální, tak hobby použití, zejména v elektronice. Pájka se skládá z 99,3 % cínu a 0,7 % mědi, což zajišťuje ekologické a kvalitní pájení. Teplota tání 225–228 °C a doporučená teplota hrotu 300–350 °C umožňují pohodlnou práci a perfektní výsledky.
Parametry produktu:
Průměr pájky:
1 mm
Složení:
Cín 99,3 %, měď 0,7 %
Teplota tání:
225–228 °C
Doporučená teplota hrotu:
300–350 °C
Hmotnost:
Dostupné v balení 25 g a 50 g
Shoda s normami:
- DIN F-SW-26 (USA-RA): Zajišťuje vysokou kvalitu a bezpečnost.
Výhody:
- Lesklý povrch: Vytváří čisté a esteticky dokonalé pájecí spoje.
- Nekorozivní tavidlo: Bezpečné a vhodné pro pájení citlivých elektronických komponentů.
- Bezolovnaté složení: Ekologické a šetrné k životnímu prostředí.
- Praktické balení: K dispozici ve dvou variantách hmotnosti – 25 g a 50 g.
Použití:
Pájka Nuba Sn99,3Cu0,7NiP je vhodná pro pájení desek plošných spojů, kabelových svazků a dalších elektronických komponent. Díky bezolovnatému složení splňuje přísné ekologické normy a je ideální volbou pro profesionály i domácí kutily. Doporučená teplota hrotu 300–350 °C zajišťuje pevné a trvanlivé spoje.
⚠
TIP odborníka
Pro nejlepší výsledky používejte pájecí stanici s přesnou regulací teploty. Udržujte hrot v optimálním rozmezí 300–350 °C a pravidelně jej čistěte, aby byla zajištěna vysoká přilnavost a efektivní přenos tepla.
Nuba Sn99,3Cu0,7NiP je bezolovnatá cínová trubičková pájka plněná nekorozivním tavidlem (kalafunou), která nabízí precizní a spolehlivé pájecí spoje s dlouhotrvajícím leskem. Je vhodná jak pro profesionální, tak hobby použití, zejména v elektronice. Pájka se skládá z 99,3 % cínu a 0,7 % mědi, což zajišťuje ekologické a kvalitní pájení. Teplota tání 225–228 °C a doporučená teplota hrotu 300–350 °C umožňují pohodlnou práci a perfektní výsledky.
Parametry produktu:
Průměr pájky:
1 mm
Složení:
Cín 99,3 %, měď 0,7 %
Teplota tání:
225–228 °C
Doporučená teplota hrotu:
300–350 °C
Hmotnost:
Dostupné v balení 25 g a 50 g
Shoda s normami:
- DIN F-SW-26 (USA-RA): Zajišťuje vysokou kvalitu a bezpečnost.
Výhody:
- Lesklý povrch: Vytváří čisté a esteticky dokonalé pájecí spoje.
- Nekorozivní tavidlo: Bezpečné a vhodné pro pájení citlivých elektronických komponentů.
- Bezolovnaté složení: Ekologické a šetrné k životnímu prostředí.
- Praktické balení: K dispozici ve dvou variantách hmotnosti – 25 g a 50 g.
Použití:
Pájka Nuba Sn99,3Cu0,7NiP je vhodná pro pájení desek plošných spojů, kabelových svazků a dalších elektronických komponent. Díky bezolovnatému složení splňuje přísné ekologické normy a je ideální volbou pro profesionály i domácí kutily. Doporučená teplota hrotu 300–350 °C zajišťuje pevné a trvanlivé spoje.
⚠
TIP odborníka
Pro nejlepší výsledky používejte pájecí stanici s přesnou regulací teploty. Udržujte hrot v optimálním rozmezí 300–350 °C a pravidelně jej čistěte, aby byla zajištěna vysoká přilnavost a efektivní přenos tepla.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor