Pro jezdce, kteří musí vyrazit kamkoli a nebojí se zdolávat ani ty nejtěžší a nejnáročnější terénní tratě. Pneumatika ENDURO TRAIL XT+ poskytuje působivý výkon na blátivých tratích, drsných štěrkových cestách a zároveň si poradí se zpevněnými vozovkami a vysokorychlostními dálnicemi, takže se můžete dostat i na vzdálenější terénní tratě.Zadní pneumatika ENDURO TRAIL XT+ má stejný extrémně agresivní podélný blok blokový dezén ve tvaru lopatek jako již známá pneumatika E-09 s plochým profilem a průměrnou... Celý popis
Koupit za 5 144 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Pro jezdce, kteří musí vyrazit kamkoli a nebojí se zdolávat ani ty nejtěžší a nejnáročnější terénní tratě. Pneumatika ENDURO TRAIL XT+ poskytuje působivý výkon na blátivých tratích, drsných štěrkových cestách a zároveň si poradí se zpevněnými vozovkami a vysokorychlostními dálnicemi, takže se můžete dostat i na vzdálenější terénní tratě.Zadní pneumatika ENDURO TRAIL XT+ má stejný extrémně agresivní podélný blok blokový dezén ve tvaru lopatek jako již známá pneumatika E-09 s plochým profilem a průměrnou hloubkou zadních figur 13,2 mm. Přední pneumatika ENDURO TRAIL XT+ má stejný tvar předního dezénu jako pneumatika E-13 s hloubkou figur 12 mm a lze ji použít jako přední variantu pro jakoukoli sadu ENDURO TRAIL.Standardní pneumatika ENDURO TRAIL XT+ používá směs Heavy Duty a je navržena tak, aby poskytovala nejlepší všestranný výkon na jakékoli vozovce za sucha i mokra, aniž by byl obětován komfort, odolnost, ovladatelnost a stabilita.Verze ENDURO TRAIL XT+ DAKAR používá směs Ultra Heavy Duty navrženou pro maximální odolnost s až o 20 % vyšším kilometrovým nájezdem ve srovnání se standardní verzí a díky zesílené kostře je prakticky odolnější proti propíchnutí. Klasifikace M+S (bláto a sníh) pouze pro 20% použití na silnici, navržena pro všestranný výkon a jistotu na všech typech šotolinových terénů a zejména na náročných terénních tratích. Extrémně agresivní podélný blokový dezén ve tvaru lopatky zajišťuje přilnavost v měkkém, blátivém terénu i v tvrdém, kamenitém terénu s omezeným kompromisem výkonu na zpevněných vozovkách. Doporučeno pro dvouúčelové cestovní motocykly Adventure v konfiguraci Rally. MITAS se zabývá výrobou plášťů pro zemědělské, mimosilniční a stavební stroje, pro motocykly, vysokozdvižné vozíky, pro lehké nákladní automobily a některá letadla. Mitas je tradiční český výrobce (převzal výrobu motocyklových, nákladních a traktorových plášťů od Barumu).
Mitas vyrábí některé traktorové pláště i pro jiné výrobce zemědělských pneu. Vysoká kvalita pneu Mitas a tradice mu dávají status nejprodávanější značky v ČR pro traktorové a částečně nákladní pneu.
Mitas vyrábí některé traktorové pláště i pro jiné výrobce zemědělských pneu. Vysoká kvalita pneu Mitas a tradice mu dávají status nejprodávanější značky v ČR pro traktorové a částečně nákladní pneu.
Parametry
Výrobce | Mitas |
Vnitřní průměr | 18 |
Index rychlosti | T (=190km/h) |
Profil | 70 |
Index nosnosti | 70 |
Kategorie pneu | enduro |
Období | letní |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor