Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30. Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a ve Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30. Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele,... Celý popis
Koupit za 194 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Liqui Moly 3520 400 g Liqui Moly 3520 Dlouhodobý mazací tuk LM 47 400 g
Doprava:
30 Kč
Skladem
194 Kč
Koupit za 194 Kč
LIQUI MOLY 3520 Dlouhodobý mazací tuk LM47, 400g
Doprava:
49 Kč
Skladem
251 Kč
Koupit za 251 Kč
LIQUI MOLY LM 47 + MOS2, dlhodobý mazací tuk - 400g 3520
Doprava:
79 Kč
Skladem
274 Kč
Koupit za 274 Kč
LIQUI MOLY 3520 Dlouhodobý mazací tuk LM 47, 400g
Doprava:
40 Kč
Skladem
250 Kč
Koupit za 250 Kč
LIQUI MOLY 3520 Dlouhodobý mazací tuk LM47, 400g
Doprava:
49 Kč
Skladem
249 Kč
Koupit za 249 Kč
Popis
Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a ve Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a vedení. Pro homokinetické klouby náhonů.
Prostředek je velmi jakostní speciální tuk. Obsah MoS2 dodává vybraným základním tukům vynikající mazací schopnosti, umožňující vysoké výkony, které běžné tuky nemohou dosáhnout. Během provozu se na kluzných plochách vytváří pevně ulpívající, tenoučká molybdendisulfidová vrstva, která i při přerušeném dodávání tuku zůstává ještě delší dobu účinně kluzná. Udržuje si extrémně dlouho mazací schopnosti a je použitelný do centrálních mazacích systémů. Teplotní rozsah pro použití: od -30 °C do +130 °C.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a ve Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a vedení. Pro homokinetické klouby náhonů.
Prostředek je velmi jakostní speciální tuk. Obsah MoS2 dodává vybraným základním tukům vynikající mazací schopnosti, umožňující vysoké výkony, které běžné tuky nemohou dosáhnout. Během provozu se na kluzných plochách vytváří pevně ulpívající, tenoučká molybdendisulfidová vrstva, která i při přerušeném dodávání tuku zůstává ještě delší dobu účinně kluzná. Udržuje si extrémně dlouho mazací schopnosti a je použitelný do centrálních mazacích systémů. Teplotní rozsah pro použití: od -30 °C do +130 °C.
Parametry
Výrobce | Liqui Moly |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor