Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30. Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a ve Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30. Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele,... Celý popis
Koupit za 178 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
LIQUI MOLY 3520 DLOUHODOBÝ MAZACÍ TUK LM 47 - 400g
Doprava:
80 Kč
Skladem
178 Kč
Koupit za 178 Kč
Liqui Moly 3520 400 g Liqui Moly 3520 Dlouhodobý mazací tuk LM 47 400 g
Doprava:
20 Kč
Skladem
194 Kč
Koupit za 194 Kč
Liqui Moly 3520 Dlouhodobý mazací tuk LM 47 400 g
Doprava:
59 Kč
Skladem
239 Kč
Koupit za 239 Kč
Liqui Moly Dlouhodobý mazací tuk LM 47 400g (3520)
Doprava:
90 Kč
Skladem
195 Kč
Koupit za 195 Kč
LIQUI MOLY Dlouhodobý mazací tuk LM 47, 400 g
Doprava:
149 Kč
Skladem
279 Kč
Koupit za 279 Kč
Popis
Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a ve Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a vedení. Pro homokinetické klouby náhonů.
Prostředek je velmi jakostní speciální tuk. Obsah MoS2 dodává vybraným základním tukům vynikající mazací schopnosti, umožňující vysoké výkony, které běžné tuky nemohou dosáhnout. Během provozu se na kluzných plochách vytváří pevně ulpívající, tenoučká molybdendisulfidová vrstva, která i při přerušeném dodávání tuku zůstává ještě delší dobu účinně kluzná. Udržuje si extrémně dlouho mazací schopnosti a je použitelný do centrálních mazacích systémů. Teplotní rozsah pro použití: od -30 °C do +130 °C.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a ve Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a vedení. Pro homokinetické klouby náhonů.
Prostředek je velmi jakostní speciální tuk. Obsah MoS2 dodává vybraným základním tukům vynikající mazací schopnosti, umožňující vysoké výkony, které běžné tuky nemohou dosáhnout. Během provozu se na kluzných plochách vytváří pevně ulpívající, tenoučká molybdendisulfidová vrstva, která i při přerušeném dodávání tuku zůstává ještě delší dobu účinně kluzná. Udržuje si extrémně dlouho mazací schopnosti a je použitelný do centrálních mazacích systémů. Teplotní rozsah pro použití: od -30 °C do +130 °C.
Parametry
Výrobce | Liqui Moly |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor