Odpojovač baterie Victron Energy BP-220 220A Odpojovač baterie chrání baterii nebo autobaterii před úplným vybitím tím, že odpojí spotřebiče předtím, než se baterie zcela vybije nebo pokud má ještě baterie dostatek energie pro nastartování vozidla. Video Vlastnosti Automatická volba napětí 12 nebo 24V Jednoduchá volba odpojovacího napětí Speciální nastavení pro Li-ion baterie - řízená ochrana přes sběrnici VE.Bus BMS Velmi nízká spotřeba energie - důležité zejména pro Li-ion baterie po... Celý popis
Koupit za 2 122 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Odpojovač baterie Victron Energy BP-220 220A
Odpojovač baterie chrání baterii nebo autobaterii před úplným vybitím tím, že odpojí spotřebiče předtím, než se baterie zcela vybije nebo pokud má ještě baterie dostatek energie pro nastartování vozidla.
Video
Vlastnosti
Automatická volba napětí 12 nebo 24V
Jednoduchá volba odpojovacího napětí
Speciální nastavení pro Li-ion baterie - řízená ochrana přes sběrnici VE.Bus BMS
Velmi nízká spotřeba energie - důležité zejména pro Li-ion baterie po vypnutí při nízkém napětí
Přepěťová ochrana - v případě přepětí s následkem poškození citlivých přístrojů, se přístroje odpojí když napětí přesáhne 16V resp. 32V
Odolný vůči jiskření - nepracuje s tranzistorovými spínači, ale s MOSFET, takže nejiskří
Zpoždění alarmu - alarm se aktivuje pokud na baterií klesne napětí na déle než 12sek. Tím se nezapne alarm při startování motoru. Výstup se připojuje na bzučák nebo světelnou signalizaci
Zpoždění odpojení zátěže - zátěž se odpojí 90 sek. po tom, co se spustí alarm. Pokud do této doby stoupne napětí na úroveň připojovací mezní hodnoty, zátěž se neodpojí
Parametry
Max.nepretržitý proud: 220A
Špičkový proud max.30 sek .: 600A
Provozní napětí: 6-35V
Spotřeba: 1,5 mA při zapnutém stavu, 0,6m při vypnutí nebo vypnutí v případě nízkého napětí
Zpoždění alarmu: 12sek
Max. zátěž na alarmový výstup: 50mA (odolnost vůči zkratu)
Zpoždění odpojení zátěže: 90 sek. (Nebo okamžitě pokud je ovládání přes VE.Bus BMS)
Zpoždění znovupřipojení zátěže: 30 sek.
Výchozí mezní hodnoty: odpojení 10,5V nebo 21V, připojení 12V nebo 24V
Provozní teplota: při plné zátěži -40 ° C až 40 ° C (do 60% nominální zátěže může být 50 ° C)
Připojení: M8
Hmotnost: 0,8kg
Rozměry: 62 x 123 x 120mm
Video
Ke stažení
Odpojovač baterie chrání baterii nebo autobaterii před úplným vybitím tím, že odpojí spotřebiče předtím, než se baterie zcela vybije nebo pokud má ještě baterie dostatek energie pro nastartování vozidla.
Video
Vlastnosti
Automatická volba napětí 12 nebo 24V
Jednoduchá volba odpojovacího napětí
Speciální nastavení pro Li-ion baterie - řízená ochrana přes sběrnici VE.Bus BMS
Velmi nízká spotřeba energie - důležité zejména pro Li-ion baterie po vypnutí při nízkém napětí
Přepěťová ochrana - v případě přepětí s následkem poškození citlivých přístrojů, se přístroje odpojí když napětí přesáhne 16V resp. 32V
Odolný vůči jiskření - nepracuje s tranzistorovými spínači, ale s MOSFET, takže nejiskří
Zpoždění alarmu - alarm se aktivuje pokud na baterií klesne napětí na déle než 12sek. Tím se nezapne alarm při startování motoru. Výstup se připojuje na bzučák nebo světelnou signalizaci
Zpoždění odpojení zátěže - zátěž se odpojí 90 sek. po tom, co se spustí alarm. Pokud do této doby stoupne napětí na úroveň připojovací mezní hodnoty, zátěž se neodpojí
Parametry
Max.nepretržitý proud: 220A
Špičkový proud max.30 sek .: 600A
Provozní napětí: 6-35V
Spotřeba: 1,5 mA při zapnutém stavu, 0,6m při vypnutí nebo vypnutí v případě nízkého napětí
Zpoždění alarmu: 12sek
Max. zátěž na alarmový výstup: 50mA (odolnost vůči zkratu)
Zpoždění odpojení zátěže: 90 sek. (Nebo okamžitě pokud je ovládání přes VE.Bus BMS)
Zpoždění znovupřipojení zátěže: 30 sek.
Výchozí mezní hodnoty: odpojení 10,5V nebo 21V, připojení 12V nebo 24V
Provozní teplota: při plné zátěži -40 ° C až 40 ° C (do 60% nominální zátěže může být 50 ° C)
Připojení: M8
Hmotnost: 0,8kg
Rozměry: 62 x 123 x 120mm
Video
Ke stažení
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor